Iig ajb geen Helene. Die maakt me een partijtje slecht programma op zondag. Waait met alle winden mee. Nul spanningquote:Op maandag 4 november 2024 22:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wilfred Genee OUT en bring back the OG Ruud ter Weijden!!!!
die Valentijn zit 2 keer in de week in een podcast met een Wilfred Genee look a like genaamd Pim Sedee.quote:Op maandag 4 november 2024 22:39 schreef fetX het volgende:
Het blok na de reclame even teruggekeken. Mooi hoe Valentijn even tegen Genee in ging
Heeft die schijt aan uiteindelijk, anders loop je niet weg.quote:Op maandag 4 november 2024 22:36 schreef Poefbank het volgende:
Wat zal dat geintje kosten als Derksen zijn contract wil laten ontbinden? De vorige keer werd ie bij de kraag gevat door ome Sjon. Ik neem aan dat ie dat wel in zijn achterhoofd heeft zitten terwijl hij pleite ging.
'We hebben toch niet samen geknikkerd ofzo?'quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef JohnBercow het volgende:
Misschien kunnen Viktor en Mr Visser er nog wat aan redden.
Als ie echt schijt heeft dan zien we hem niet meer terugquote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die schijt aan uiteindelijk, anders loop je niet weg.
Ja die legde de vinger even op de zere plek, Genee liet zijn masker even vallen en zien wat voor heetgebakerde, pesterige lul hij eigenlijk was in het geheel. Zo van 'Ik wil kunnen pesten en als ik dat niet mag dan word ik boos, maarJohan mag dat niet.' Wat een kneusquote:Op maandag 4 november 2024 22:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Valentijn is wel lekker in vorm vanavond
Dat kan dan ook zomaar.quote:Op maandag 4 november 2024 22:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Als ie echt schijt heeft dan zien we hem niet meer terug
Ik geloof meteen dat ze elkaar niet mogen zeker genee en derksen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Iedereen die roept dat ze dit doen voor hogere kijkcijfers loopt met zijn eigen domheid te koop. Je ziet toch aan alles dat dit gewoon oprechte irritaties zijn, hoe kinderachtig ook.
geld maakt een hoop goedquote:Op maandag 4 november 2024 22:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat ze elkaar niet mogen zeker genee en derksen.
Maar iedere keer die relletje die met een sisser aflopen zijn zo doorzichtig. Als je dat niet ziet loop je met je eigen domheid te koop.
Dat zei hij de vorige keer ook, tot John ze echt aan het contract hieldquote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die schijt aan uiteindelijk, anders loop je niet weg.
Nee joh, dat is gewoon pure hebzucht en het feit dat ze ook wel beseffen dat ze in een zwart gat vallen anders. Om nog maar te zwijgen over contractuele afspraken.quote:Op maandag 4 november 2024 22:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat ze elkaar niet mogen zeker genee en derksen.
Maar iedere keer die relletje die met een sisser aflopen zijn zo doorzichtig. Als je dat niet zier loop je met je eigen domheid te koop.
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.quote:
Ja das wel zwak uiteindelijk.quote:Op maandag 4 november 2024 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zei hij de vorige keer ook, tot John ze echt aan het contract hield
Als ie ditmaal verlengt dan is ie gewoon hypocrietquote:Op maandag 4 november 2024 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zei hij de vorige keer ook, tot John ze echt aan het contract hield
De Rabobank.quote:
Derksen is de hypocrisie Zelve. Is al jaren bekendquote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ie ditmaal verlengt dan is ie gewoon hypocriet
Genee ziet er met vlagen heel slecht uit.quote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.
En Derksen gaat richting de 80, Genee moet nog even, ik zie niet echt wat ie zonder Derksen moet.
Dat sowieso niet. Zowel wijsneus Sam als Valentijn lieten wel blijken dat ze Genee maar een kinderachtig ventje vinden. Directeurtje vond de actie van Genee flauw, maar die liggen elkaar sowieso niet echt.quote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.
En Derksen gaat richting de 80, Genee moet nog even, ik zie niet echt wat ie zonder Derksen moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |