abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215478799
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:35 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]
Wilfred Genee OUT en bring back the OG Ruud ter Weijden!!!!
Iig ajb geen Helene. Die maakt me een partijtje slecht programma op zondag. Waait met alle winden mee. Nul spanning
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_215478800
Overigens had Fallentijn nog wel even door mogen pakken, was nu inderdaad een beetje halfbakken.
pi_215478808
Johan valt in herhaling met zijn lijstjes en items die hij besproken wil hebben, ook al ben ik het meestal wel eens met hem en zijn zienswijze maar het blijft teveel herhalen en recyclen van meningen/standpunten en anekdotes. Hij doet er beter aan om nu inderdaad definitief te stoppen met het programma en zich weer te richten op waar hij écht plezier uit haalt en dat is muziek. Zou gewoon weer lekker veel radio gaan maken en van zijn hondje genieten.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 4 november 2024 @ 22:39:37 #229
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215478809
Het blok na de reclame even teruggekeken. Mooi hoe Valentijn even tegen Genee in ging
pi_215478810
Gijpie vindt het wel mooi, lijkt zich ook te ergeren aan Johan dus fijn dat Genee nu in de vuurlinie staat.

Nou, hopelijk hebben jullie genoten van mijn psychologie van de koude grond. Ga zo mijn nest in, ik heb ook een gezin mensen.
  maandag 4 november 2024 @ 22:40:49 #231
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215478820
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:39 schreef fetX het volgende:
Het blok na de reclame even teruggekeken. Mooi hoe Valentijn even tegen Genee in ging
die Valentijn zit 2 keer in de week in een podcast met een Wilfred Genee look a like genaamd Pim Sedee.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_215478824
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:36 schreef Poefbank het volgende:
Wat zal dat geintje kosten als Derksen zijn contract wil laten ontbinden? De vorige keer werd ie bij de kraag gevat door ome Sjon. Ik neem aan dat ie dat wel in zijn achterhoofd heeft zitten terwijl hij pleite ging.
Heeft die schijt aan uiteindelijk, anders loop je niet weg.
Vakman pur sang
pi_215478826
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef JohnBercow het volgende:
Misschien kunnen Viktor en Mr Visser er nog wat aan redden.
'We hebben toch niet samen geknikkerd ofzo?'
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  maandag 4 november 2024 @ 22:41:24 #234
240618 Micson
The lonely stoner
pi_215478828
Wat zei Valentijn?!

Ik ga in de reclame altijd naar bed want normaal gebeurt er dan niks meer
pi_215478829
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als ie echt schijt heeft dan zien we hem niet meer terug
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215478830
Johan morgen: ik moet hier wel weer gaan zitten anders gaat hier een andere lul zitten en moet ik me thuis gaan zitten ergeren!
pi_215478831
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Valentijn is wel lekker in vorm vanavond
Ja die legde de vinger even op de zere plek, Genee liet zijn masker even vallen en zien wat voor heetgebakerde, pesterige lul hij eigenlijk was in het geheel. Zo van 'Ik wil kunnen pesten en als ik dat niet mag dan word ik boos, maarJohan mag dat niet.' Wat een kneus :')
Een heer met stijl
pi_215478835
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:41 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Als ie echt schijt heeft dan zien we hem niet meer terug
Dat kan dan ook zomaar.
Vakman pur sang
pi_215478839
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:

[..]
Iedereen die roept dat ze dit doen voor hogere kijkcijfers loopt met zijn eigen domheid te koop. Je ziet toch aan alles dat dit gewoon oprechte irritaties zijn, hoe kinderachtig ook.
Ik geloof meteen dat ze elkaar niet mogen zeker genee en derksen.

Maar iedere keer die relletje die met een sisser aflopen zijn zo doorzichtig. Als je dat niet ziet loop je met je eigen domheid te koop.
No bitch to me
  maandag 4 november 2024 @ 22:43:24 #240
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_215478844
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 22:42 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Maar iedere keer die relletje die met een sisser aflopen zijn zo doorzichtig. Als je dat niet ziet loop je met je eigen domheid te koop.
geld maakt een hoop goed
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_215478853
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat zei hij de vorige keer ook, tot John ze echt aan het contract hield :D
pi_215478864
Het is me toch wat als je ZO verslaafd bent aan je mening
pi_215478870
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:42 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Maar iedere keer die relletje die met een sisser aflopen zijn zo doorzichtig. Als je dat niet zier loop je met je eigen domheid te koop.
Nee joh, dat is gewoon pure hebzucht en het feit dat ze ook wel beseffen dat ze in een zwart gat vallen anders. Om nog maar te zwijgen over contractuele afspraken.

Geneetje zal de boel af en toe heus wel eens opstoken, maar als dit acteerwerk is verdienen ze allemaal een Oscar. Die storen zich mateloos aan elkaar, maar ze kunnen ook niet zonder elkaar. Ik heb ook wel eens knallende ruzie met mijn vriendin, paar uur later praat je het uit en ga je weer door. Is met deze mannen in principe niet anders.
pi_215478875
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat kan dan ook zomaar.
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.

En Derksen gaat richting de 80, Genee moet nog even, ik zie niet echt wat ie zonder Derksen moet.
Een heer met stijl
pi_215478879
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:44 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja das wel zwak uiteindelijk.
In alles doet me Johan denken aan een familielid. Altijd principes hebben maar wel boos weglopen als het eens te hoog oploopt en later toch terugkomen. Als je echt hard bent maak je Johan ook zo aan het huilen denk ik.
Vakman pur sang
pi_215478882
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als ie ditmaal verlengt dan is ie gewoon hypocriet
  maandag 4 november 2024 @ 22:46:52 #247
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_215478888
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:25 schreef GGMM het volgende:
[poll=8002]
De Rabobank.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_215478893
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Als ie ditmaal verlengt dan is ie gewoon hypocriet
Derksen is de hypocrisie Zelve. Is al jaren bekend
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_215478896
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.

En Derksen gaat richting de 80, Genee moet nog even, ik zie niet echt wat ie zonder Derksen moet.
Genee ziet er met vlagen heel slecht uit.
(Vanavond ook)
Vind je ook niet? Zou daar meer mee aan de hand zijn? Coke ofzo?
Vakman pur sang
pi_215478902
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat sowieso niet. Zowel wijsneus Sam als Valentijn lieten wel blijken dat ze Genee maar een kinderachtig ventje vinden. Directeurtje vond de actie van Genee flauw, maar die liggen elkaar sowieso niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')