Nog één laatste aflevering metquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Had het gewoon bij voetbal gehouden, toen was het leuk, nu al jaren niet meer. Gijp is zo dom als het niet over voetbal gaat en Derksen kraamt ook voornamelijk onzin uit voor andere onderwerpen dan voetbal. De anekdotes zijn wel goud.
Zoiets als Wim Bosboom vroeger. Een rubriekje van een paar minuten op de TV, waar hij zijn mening kan ventileren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Johan niet terugkeert, misschien kan hij dan wel een dagelijkse "column" op beeld maken voor het programma? Heeft-ie toch nog elke dag zijn eigen mening gegeven, en dan kunnen de mensen aan tafel dan op inhaken. Hoeft hij ook niet dat hele pokke end te rijden om zich vervolgens te ergeren aan anderen.
Die prikte inderdaad dwars door die gespeelde onschuld en verbaasdheid van Genee heenquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:55 schreef RipCity het volgende:
Goed wel dat Valentijntje Wilfred niet elke keer laat wegkomen met z'n gezwets.
Ever change a winning teamquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag de nadruk op sport met Gijp en wat andere sportgasten als Valentijn of Hansie. Dinsdag, woensdag en donderdag dan Derksen met gasten als Verlinde, Knoeperd, De Winther en het liefst ook wat nieuwe gasten die nog wel durven. Genee zou je wellicht af en toe door Hendriks kunnen laten vervangen.
Die vijf dagen in de week lijken eigenlijk zowel voor Gijp als Derksen wat te veel van het goede. Maar goed, dan zullen ze wel wat salaris moeten ophoesten.
Waarom een eigen topic, kan toch gewoon hier..quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
VER / Tong over Johan Derksen en Vandaag Inside......
Het is een column voor de Frontpage en dacht dat-ie de moeite waard zou zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom een eigen topic, kan toch gewoon hier..
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitendquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een column voor de Frontpage en dacht dat-ie de moeite waard zou zijn.
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk gebleven?
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.
Same here. Kon wel lachen om die hersenloze Andy en de oudgasten zoals Kieft en Boskamp natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschrevenquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitend
😋
Rondo is al een paar jaar het beste praatprogramma. Wat ik "vroeger" bij VI had heb ik nu bij Rondo. Wil het niet graag missen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschrevenIk reageer gewoon op jou. Anders zou ik het nooit posten. "Stuitend"
![]()
Ik kijk regelmatig en begreep de post verkeerd. Bij nader inzien is ie grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |