abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215481676
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:50 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Ik bespeur een lichte vorm van rancune.
Kan niet de hele column lezen, maar particuliere reclamezuil is toch wel een terechte opmerking?
pi_215481717
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Er zit nog wel een verschil tussen een beetje promotie of zowat elk rustig moment in de uitzending ervoor gebruiken..

Maar goed: daar was Derksen ook zelf altijd goed in met z’n boekjes
Ik vond dat gehoereer van Genee altijd al irritant. Badjassen, screen savers, onderbroeken en nou dat domme liedje. Goedkoop allemaal.
pi_215481753
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:09 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Kan niet de hele column lezen, maar particuliere reclamezuil is toch wel een terechte opmerking?
Absoluut. Tot het irritante aan toe met dat geweldige kutnummer.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215481764
Wilfre
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 07:57 schreef RipCity het volgende:
AngelaGodin:

Wilfred Genee loopt al tijden te muiten en gebruikt Vandaag Inside als particuliere reclamezuil
https://www.ad.nl/show/wi(...)eclamezuil~a07393fe/
Wilfred is een trekpop geworden van zijn eigen eurotekens geworden. Hij repeteert het woord 'merchandising' om elke twee zinnen. Een ruggengraat van een banaan.

En zijn liedje, die hij volgens mij niet eens zelf geschreven heeft, is een slap aftreksel, omdat hij denkt wat Ricky met 'Genot' kan, dat 'moet ik ook wel gemakkelijk kunnen maken'.
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:17:10 #55
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215481783
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef DrDentz het volgende:
Je zit wel in een luxepositie als je op je werk gewoon na 5 minuten al kunt zeggen: krijg de tering, ik ga naar huis.
Ah ja, Johan doet dit al zolang. Denk dat hij sinds 1999 al aan zo'n tafel zit, en Johan is nauwelijks ziek of afwezig geweest in 25 jaar. Hij kan zich dit wel een keertje veroorloven, maar vandaag zal hij er wel weer moeten zitten, gok ik. Of misschien gunnen ze hem nog even afkoeltijd.
pi_215481815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:17 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Ah ja, Johan doet dit al zolang. Denk dat hij sinds 1999 al aan zo'n tafel zit, en Johan is nauwelijks ziek of afwezig geweest in 25 jaar. Hij kan zich dit wel een keertje veroorloven, maar vandaag zal hij er wel weer moeten zitten, gok ik. Of misschien gunnen ze hem nog even afkoeltijd.
Ik hoop weet zeker dat ie er vanavond zit en er dan met gestrekt been ingaat.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215481843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik vond dat gehoereer van Genee altijd al irritant. Badjassen, screen savers, onderbroeken en nou dat domme liedje. Goedkoop allemaal.
Vergeet ShowBird niet! Dat komt ook meerdere keren per week langs.
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:23:12 #58
507279 Bassie48
Onmenselijk rationeel
pi_215481854
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:15 schreef Idisrom het volgende:
Wilfre
[..]
Wilfred is een trekpop geworden van zijn eigen eurotekens geworden. Hij repeteert het woord 'merchandising' om elke twee zinnen. Een ruggengraat van een banaan.

En zijn liedje, die hij volgens mij niet eens zelf geschreven heeft, is een slap aftreksel, omdat hij denkt wat Ricky met 'Genot' kan, dat 'moet ik ook wel gemakkelijk kunnen maken'.
Wilfred is een fantastische presentator, authentiek en overwogen. Hij moet het doen met idioten aan tafel.
Science matters
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 11:27:20 #59
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_215481906
Wilfred is niks zonder VI. "Oh, hij doet het zo goed op BNR!". Mja, daar luisteren misschien 1000 mensen naar.

Extra bijzonder dus dat hij zo z'n best doet om het bloed onder de nagels van Derksen te halen. Als Derksen stopt, is Genee zijn uurtje persoonlijke reclame per dag kwijt en is echt niemand meer geinteresseerd in een badjas of zijn nieuwe single.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_215481948
Beste uit die clip van Wilfred is Lale Gül. Godverdomme wat lekker
pi_215481949
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Hopelijk Veronica Offside.
Waar is dat eigenlijk gebleven?

Genee is gewoon de aanstichter van dit hele conflict. Constant uitdagen en zuigen, en op een gegeven moment is Johan er wel klaar mee. Dat gebeurde dus gister. Maar mensen die beweren dat Genee Johan nodig heeft voor zijn succes... Mwah. Hij maakt ook al jarenlang radio en deed ook talkshows waar Johan niet bij zat (Offside, Toer de Sjoer etc.), maar het moge duidelijk zijn dat hij vooral groot door dit programma is geworden. Verder loopt het programma altijd lekker snel omdat hij goede "bruggetjes" kan maken. Maar dat zuigen en stoken, dat is en blijft irritant ja.

Ik ga er overigens van uit dat Johan er vanavond weer is. Sjon zal hem op zijn contract wijzen. Of hij moet het afkopen uiteraard. Boete betalen, klaar. En dan maar een roulerende vaste gast per dag, want die andere twee hebben gewoon een contract. Maar ik kan me niet voorstellen dat het programma hier stopt. Dat hebben we al zo vaak gedacht, en uiteindelijk gingen ze "gewoon" weer door. :z

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Dit programma is al lang niet meer top. Ik ben kijker van het eerste uur, sport aan tafel. Maar ik zou het totaal niet erg vinden als het stopt. Ik kijk uit gewoonte en voor de grappen af en toe. Maar de rechts radicale onderbuik stoort me ontzettend. Van mij mag het klaar zijn.
+1. Kijk ook al vanaf het begin. Twee keer een voetbalshow per week was prima, maar nu het een dagelijkse show is, zie je ook dat ze zich op een gegeven moment aan elkaar gaan ergeren, en ondergetekende ook aan bepaalde uitspraken van Johan. Ik kijk ook nog uit gewoonte eigenlijk, om de drukke dag relaxed af te sluiten tussen 11 en 12, zo'n "afschakeluurtje" is lekker. Als het nu stopt, dan maar wat anders zoeken voor dat uurtje. :@
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:34:35 #62
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215481952
quote:
Je zit wel in een luxepositie als je op je werk gewoon na 5 minuten al kunt zeggen: krijg de tering, ik ga naar huis.
Hij kan het met z'n bankrekening de rest van z'n leven uitzingen, terwijl 'ie alleen maar op z'n rug ligt.
pi_215481995
quote:
Haha, echt he _O- heb het nog ff terug gekeken, hij had de eerste 5 minuten ook nog geen woord gezegd. Komt ook nooit voor, anders mengt-ie zich wel in een gesprek. Al werd er geopend met F1, dat vindt-ie geen sport. :z Maar het is duidelijk dat Johan zich sinds vrijdag (de discussie over de promotie van Wilfreds liedje) zich heeft zitten op te vreten, er voor de uitzending wellicht al irritatie bij hem is geweest (zie verhaal Sam) en dat de eerste opmerking van Genee richting hem over het "lijstje" (waar ze al eerder gedoe over hebben gehad) de druppel was die de emmer liet overlopen bij Johan.

Mocht Johan niet meer terugkeren, dan gewoon een vaste tafelheer voor elke dag. Ik zou beginnen met Raymond Mens vanavond (promotie van de bar naar de tafel), want het is USA election time. ^O^
pi_215482006
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
He? Een ladyshave verhaal? Die ken ik niet.

Genee ging er eerder ook altijd slecht uitzien bij dagelijkse programma’s. Zoals de bij de Tour de France afleveringen of de Oranje verslaggeving.

Hij kan die druk niet aan gewoon. Dat denk ik.
Aan Johan zie je het niet af.

Gijp is met zijn dommigheid nog het slimste. Die doet verder geen fuck.
"Je bent al 57 ", zie Valentijn gisteren.
Genee neemt teveel hooi op zijn vork. Dat kun je hoogstens een of twee jaar volhouden, als je ongeveer 35 jaar bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 05-11-2024 12:42:40 ]
pi_215482041
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Haha, echt he _O- heb het nog ff terug gekeken, hij had de eerste 5 minuten ook nog geen woord gezegd. Komt ook nooit voor, anders mengt-ie zich wel in een gesprek. Al werd er geopend met F1, dat vindt-ie geen sport. :z Maar het is duidelijk dat Johan zich sinds vrijdag (de discussie over de promotie van Wilfreds liedje) zich heeft zitten op te vreten, er voor de uitzending wellicht al irritatie bij hem is geweest (zie verhaal Sam) en dat de eerste opmerking van Genee richting hem over het "lijstje" (waar ze al eerder gedoe over hebben gehad) de druppel was die de emmer liet overlopen bij Johan.

Mocht Johan niet meer terugkeren, dan gewoon een vaste tafelheer voor elke dag. Ik zou beginnen met Raymond Mens vanavond (promotie van de bar naar de tafel), want het is USA election time. ^O^
Ja maar dan gaat het weer de hele tijd over de Amerikaanse verkiezingen, het lijkt gvd wel of wij zelf moeten stemmen vandaag zoveel aandacht krijgt dat.
pi_215482045
Op zich kan dit programma intussen best (af en toe) zonder Johan.

Johan's mening kennen we intussen wel en hij valt eigenlijk altijd weer in herhaling. Dan begint hij weer over die kleine Napoleon in Oekraine of dat die Joden ook geen lieverdjes zijn in Israel.

Maar goed, dan moet je wel fatsoenlijke mensen in de studio hebben die een beetje wat vertellen hebben en niet te lang van stof zijn. En geen Rutger ofzo die zichzelf heel grappig vindt.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:50:48 #67
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215482070
Valentijn Driessen en Wilfred blikken In de Wandelgangen terug op het weglopen van Johan

https://www.vandaaginside(...)n-terug-op-het-weglo
pi_215482096
Johan Derksen was er maandagavond na drie minuten al klaar mee en verliet de tafel van Vandaag Inside. Het was het resultaat van de gemoederen die achter de schermen bij het programma al enige tijd oplopen. Kijkcijfer-expert en Telegraaf-columnist Tina Nijkamp over deze nieuwe rel.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-dit-is-merkwaardig
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215482102
Genee vond het wel best zo, geloof ik. Dat is ook een irritant ventje natuurlijk, die zou mij ook op de zenuwen gaan werken.

Vanavond zit Johan er weer, met een verhaal over dat John bij hem op de koffie is geweest. Dan nog even uitzingen tot einde seizoen.
-nee-
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:54:36 #70
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215482111
Talpa, het moederbedrijf van SBS 6 waar Vandaag Inside wordt uitgezonden, laat in een korte reactie weten dat het tot het laatste moment spannend zal blijven of Derksen nog terugkeert. ,,Wilfred en Johan hebben gisteren inderdaad openlijk onenigheid gehad. Zoals we inmiddels van het programma gewend zijn, wordt er ongetwijfeld vanavond aan tafel verder over gesproken. Of Johan aanschuift, zal dan ook duidelijk worden.”

Van der Gijp laten weten aan deze site: ,,Ik reageer niet, ik voel me eigenlijk geen onderdeel van dit gedoe.” In de uitzending van maandagavond zei hij tegen Derksen: ,,Blijf nou zitten.” En later ook dat hij het opstappen ‘onnodig’ vond.

Vaste gast denkt aan einde VI
Politicoloog en vaste Vandaag Inside-gast Raymond Mens maakt zich zorgen over de toekomst van het programma. Dat zei hij dinsdagochtend in de Radio 10 Ochtendshow met Lex Gaarthuis. ,,Ik heb alles afgezegd om bij Vandaag Inside te zitten vanavond om over de Amerikaanse verkiezingen te praten, dus ik mag hopen dat het vanavond doorgaat”, zegt Mens.

,,Toen Johan wegliep dacht ik voor het eerst in al die tijd van ruzies en confrontaties: oeh, dit zou wel eens echt het einde kunnen zijn.” Toch weet Mens ook ‘hoe leuk’ Derksen het vindt om Vandaag Inside te maken. ,,Maar ik durf er geen fles wijn op te zetten dat Johan vanavond weer aan tafel zit.”

https://www.ad.nl/show/wi(...)-te-bellen~a7abc87d/
pi_215482120
Goed wel dat Valentijntje Wilfred niet elke keer laat wegkomen met z'n gezwets.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 11:58:54 #72
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215482145
Ik vind het eigenlijk zelf nog lullig voor het publiek. Je ziet in die achtergrond mensen lachen, die een leuke show willen zien, en zelf vechten ze elkaar de tent uit :') Wat een divaatjes.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215482149
Als Johan niet terugkeert, misschien kan hij dan wel een dagelijkse "column" op beeld maken voor het programma? Heeft-ie toch nog elke dag zijn eigen mening gegeven, en dan kunnen de mensen aan tafel dan op inhaken. Hoeft hij ook niet dat hele pokke end te rijden om zich vervolgens te ergeren aan anderen.
pi_215482199
Zou jammer zijn als dit programma zou verdwijnen. Kijk er altijd met plezier, ergernis en hilariteit naar.
Als dit programma verdwijnt hebben we alleen nog Jinek met haar betweterige hoofd en Bar Laat wat helemaal niet is om aan te zien.
pi_215482212
Sowieso moeten ze minimaal nog een maandje door, want wij kijkers hebben de Sinterklaasaflevering met directeurtje nog te goed. :@ :+
pi_215482238
Lekker belangrijk.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 5 november 2024 @ 12:15:00 #77
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215482299
Genee is ook maar een klein kind met zijn 'lijstje afwerken'.
pi_215482329
Sjon de bever(hater) denkt niet dat die komt :D
No bitch to me
pi_215482360
Als je jaarlijks zo'n riant inkomen naar binnen harkt mag je ook wel wat minder piepen over van alles en nog wat. Voor het geld hoeven ze het niet meer te doen. Al die ergernisjes van de prinsesjes van VI. :')
Ik ken zat mensen die dag in dag uit met de grootst mogelijke ergernis te maken hebben op hun werk, maar die hebben niet de vrijheid om op te stappen.
Maak gewoon dat programma. Of niet.
Maar ophouden met dat gemekker.
pi_215482438
Had het gewoon bij voetbal gehouden, toen was het leuk, nu al jaren niet meer. Gijp is zo dom als het niet over voetbal gaat en Derksen kraamt ook voornamelijk onzin uit voor andere onderwerpen dan voetbal. De anekdotes zijn wel goud.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215482455
Kort door de bocht: het zijn idd eigenlijk stuk voor stuk verwende gastjes, alle drie. >:O
pi_215482497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Had het gewoon bij voetbal gehouden, toen was het leuk, nu al jaren niet meer. Gijp is zo dom als het niet over voetbal gaat en Derksen kraamt ook voornamelijk onzin uit voor andere onderwerpen dan voetbal. De anekdotes zijn wel goud.
Nog één laatste aflevering met :7 zou mooi zijn waarin alle anekdotes langs komen over Ladyshave en wat nog niet verteld is over Kees Jansma :P
pi_215482500
Een reconstructie!

Het broeit al weken bij VI: over briefjes, ego’s en ‘kinderachtig’ gedrag
https://www.ad.nl/show/he(...)ig-gedrag~abfd3fef6/

[ Bericht 4% gewijzigd door RipCity op 05-11-2024 12:45:32 ]
pi_215482551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Johan niet terugkeert, misschien kan hij dan wel een dagelijkse "column" op beeld maken voor het programma? Heeft-ie toch nog elke dag zijn eigen mening gegeven, en dan kunnen de mensen aan tafel dan op inhaken. Hoeft hij ook niet dat hele pokke end te rijden om zich vervolgens te ergeren aan anderen.
Zoiets als Wim Bosboom vroeger. Een rubriekje van een paar minuten op de TV, waar hij zijn mening kan ventileren.
pi_215482552
Telegraaf met nieuwe samenvatting:

https://www.telegraaf.nl/(...)-er-gewoon-te-zitten
pi_215482554
Tsja dit is gewoon wilfred die aan trollen is dan krijg je dit

Niet de schuld van de snor dit keer
graag op anoniem
pi_215482600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:55 schreef RipCity het volgende:
Goed wel dat Valentijntje Wilfred niet elke keer laat wegkomen met z'n gezwets.
Die prikte inderdaad dwars door die gespeelde onschuld en verbaasdheid van Genee heen ^O^
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 12:52:31 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_215482613
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215482778
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag de nadruk op sport met Gijp en wat andere sportgasten als Valentijn of Hansie. Dinsdag, woensdag en donderdag dan Derksen met gasten als Verlinde, Knoeperd, De Winther en het liefst ook wat nieuwe gasten die nog wel durven. Genee zou je wellicht af en toe door Hendriks kunnen laten vervangen.

Die vijf dagen in de week lijken eigenlijk zowel voor Gijp als Derksen wat te veel van het goede. Maar goed, dan zullen ze wel wat salaris moeten ophoesten.
Ever change a winning team
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215482900
quote:
Waarom een eigen topic, kan toch gewoon hier..
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:19:28 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_215482923
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Waarom een eigen topic, kan toch gewoon hier..
Het is een column voor de Frontpage en dacht dat-ie de moeite waard zou zijn.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215482984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het is een column voor de Frontpage en dacht dat-ie de moeite waard zou zijn.

Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitend

😋
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:32:34 #93
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215483033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Waar is dat eigenlijk gebleven?

Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_215483067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:36:33 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215483079
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Same here. Kon wel lachen om die hersenloze Andy en de oudgasten zoals Kieft en Boskamp natuurlijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:44:04 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483177
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitend

😋
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschreven :? Ik reageer gewoon op jou. Anders zou ik het nooit posten. "Stuitend" _O-

Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:45:13 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483192
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Rondo is al een paar jaar het beste praatprogramma. Wat ik "vroeger" bij VI had heb ik nu bij Rondo. Wil het niet graag missen.

pi_215483234
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschreven :? Ik reageer gewoon op jou. Anders zou ik het nooit posten. "Stuitend" _O-

Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee. :P
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:53:17 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483246
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee. :P
Ik kijk regelmatig en begreep de post verkeerd. Bij nader inzien is ie grappig. :)

dinsdag 5 november 2024 @ 14:17:05 #100
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_215483395
Heb de uitzending gekeken en Johan heeft gewoon niks gezegd tot het moment dat hij weg liep. Dat is voor hem een unicum.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')