Kan niet de hele column lezen, maar particuliere reclamezuil is toch wel een terechte opmerking?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:50 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik bespeur een lichte vorm van rancune.
Ik vond dat gehoereer van Genee altijd al irritant. Badjassen, screen savers, onderbroeken en nou dat domme liedje. Goedkoop allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen een beetje promotie of zowat elk rustig moment in de uitzending ervoor gebruiken..
Maar goed: daar was Derksen ook zelf altijd goed in met z’n boekjes
Absoluut. Tot het irritante aan toe met dat geweldige kutnummer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan niet de hele column lezen, maar particuliere reclamezuil is toch wel een terechte opmerking?
Wilfred is een trekpop geworden van zijn eigen eurotekens geworden. Hij repeteert het woord 'merchandising' om elke twee zinnen. Een ruggengraat van een banaan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:57 schreef RipCity het volgende:
AngelaGodin:
Wilfred Genee loopt al tijden te muiten en gebruikt Vandaag Inside als particuliere reclamezuil
https://www.ad.nl/show/wi(...)eclamezuil~a07393fe/
Ah ja, Johan doet dit al zolang. Denk dat hij sinds 1999 al aan zo'n tafel zit, en Johan is nauwelijks ziek of afwezig geweest in 25 jaar. Hij kan zich dit wel een keertje veroorloven, maar vandaag zal hij er wel weer moeten zitten, gok ik. Of misschien gunnen ze hem nog even afkoeltijd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef DrDentz het volgende:
Je zit wel in een luxepositie als je op je werk gewoon na 5 minuten al kunt zeggen: krijg de tering, ik ga naar huis.
Ik hoop weet zeker dat ie er vanavond zit en er dan met gestrekt been ingaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah ja, Johan doet dit al zolang. Denk dat hij sinds 1999 al aan zo'n tafel zit, en Johan is nauwelijks ziek of afwezig geweest in 25 jaar. Hij kan zich dit wel een keertje veroorloven, maar vandaag zal hij er wel weer moeten zitten, gok ik. Of misschien gunnen ze hem nog even afkoeltijd.
Vergeet ShowBird niet! Dat komt ook meerdere keren per week langs.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik vond dat gehoereer van Genee altijd al irritant. Badjassen, screen savers, onderbroeken en nou dat domme liedje. Goedkoop allemaal.
Wilfred is een fantastische presentator, authentiek en overwogen. Hij moet het doen met idioten aan tafel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:15 schreef Idisrom het volgende:
Wilfre
[..]
Wilfred is een trekpop geworden van zijn eigen eurotekens geworden. Hij repeteert het woord 'merchandising' om elke twee zinnen. Een ruggengraat van een banaan.
En zijn liedje, die hij volgens mij niet eens zelf geschreven heeft, is een slap aftreksel, omdat hij denkt wat Ricky met 'Genot' kan, dat 'moet ik ook wel gemakkelijk kunnen maken'.
Waar is dat eigenlijk gebleven?quote:
+1. Kijk ook al vanaf het begin. Twee keer een voetbalshow per week was prima, maar nu het een dagelijkse show is, zie je ook dat ze zich op een gegeven moment aan elkaar gaan ergeren, en ondergetekende ook aan bepaalde uitspraken van Johan. Ik kijk ook nog uit gewoonte eigenlijk, om de drukke dag relaxed af te sluiten tussen 11 en 12, zo'n "afschakeluurtje" is lekker. Als het nu stopt, dan maar wat anders zoeken voor dat uurtje.quote:Op maandag 4 november 2024 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit programma is al lang niet meer top. Ik ben kijker van het eerste uur, sport aan tafel. Maar ik zou het totaal niet erg vinden als het stopt. Ik kijk uit gewoonte en voor de grappen af en toe. Maar de rechts radicale onderbuik stoort me ontzettend. Van mij mag het klaar zijn.
Hij kan het met z'n bankrekening de rest van z'n leven uitzingen, terwijl 'ie alleen maar op z'n rug ligt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef DrDentz het volgende:
Je zit wel in een luxepositie als je op je werk gewoon na 5 minuten al kunt zeggen: krijg de tering, ik ga naar huis.
Haha, echt hequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef DrDentz het volgende:
"Je bent al 57 ", zie Valentijn gisteren.quote:Op maandag 4 november 2024 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
He? Een ladyshave verhaal? Die ken ik niet.
Genee ging er eerder ook altijd slecht uitzien bij dagelijkse programma’s. Zoals de bij de Tour de France afleveringen of de Oranje verslaggeving.
Hij kan die druk niet aan gewoon. Dat denk ik.
Aan Johan zie je het niet af.
Gijp is met zijn dommigheid nog het slimste. Die doet verder geen fuck.
Ja maar dan gaat het weer de hele tijd over de Amerikaanse verkiezingen, het lijkt gvd wel of wij zelf moeten stemmen vandaag zoveel aandacht krijgt dat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:41 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Haha, echt heheb het nog ff terug gekeken, hij had de eerste 5 minuten ook nog geen woord gezegd. Komt ook nooit voor, anders mengt-ie zich wel in een gesprek. Al werd er geopend met F1, dat vindt-ie geen sport.
Maar het is duidelijk dat Johan zich sinds vrijdag (de discussie over de promotie van Wilfreds liedje) zich heeft zitten op te vreten, er voor de uitzending wellicht al irritatie bij hem is geweest (zie verhaal Sam) en dat de eerste opmerking van Genee richting hem over het "lijstje" (waar ze al eerder gedoe over hebben gehad) de druppel was die de emmer liet overlopen bij Johan.
Mocht Johan niet meer terugkeren, dan gewoon een vaste tafelheer voor elke dag. Ik zou beginnen met Raymond Mens vanavond (promotie van de bar naar de tafel), want het is USA election time.
Nog één laatste aflevering metquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Had het gewoon bij voetbal gehouden, toen was het leuk, nu al jaren niet meer. Gijp is zo dom als het niet over voetbal gaat en Derksen kraamt ook voornamelijk onzin uit voor andere onderwerpen dan voetbal. De anekdotes zijn wel goud.
Zoiets als Wim Bosboom vroeger. Een rubriekje van een paar minuten op de TV, waar hij zijn mening kan ventileren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Johan niet terugkeert, misschien kan hij dan wel een dagelijkse "column" op beeld maken voor het programma? Heeft-ie toch nog elke dag zijn eigen mening gegeven, en dan kunnen de mensen aan tafel dan op inhaken. Hoeft hij ook niet dat hele pokke end te rijden om zich vervolgens te ergeren aan anderen.
Die prikte inderdaad dwars door die gespeelde onschuld en verbaasdheid van Genee heenquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:55 schreef RipCity het volgende:
Goed wel dat Valentijntje Wilfred niet elke keer laat wegkomen met z'n gezwets.
Ever change a winning teamquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maandag en vrijdag de nadruk op sport met Gijp en wat andere sportgasten als Valentijn of Hansie. Dinsdag, woensdag en donderdag dan Derksen met gasten als Verlinde, Knoeperd, De Winther en het liefst ook wat nieuwe gasten die nog wel durven. Genee zou je wellicht af en toe door Hendriks kunnen laten vervangen.
Die vijf dagen in de week lijken eigenlijk zowel voor Gijp als Derksen wat te veel van het goede. Maar goed, dan zullen ze wel wat salaris moeten ophoesten.
Waarom een eigen topic, kan toch gewoon hier..quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
VER / Tong over Johan Derksen en Vandaag Inside......
Het is een column voor de Frontpage en dacht dat-ie de moeite waard zou zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom een eigen topic, kan toch gewoon hier..
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitendquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een column voor de Frontpage en dacht dat-ie de moeite waard zou zijn.
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk gebleven?
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.
Same here. Kon wel lachen om die hersenloze Andy en de oudgasten zoals Kieft en Boskamp natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschrevenquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitend
😋
Rondo is al een paar jaar het beste praatprogramma. Wat ik "vroeger" bij VI had heb ik nu bij Rondo. Wil het niet graag missen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschrevenIk reageer gewoon op jou. Anders zou ik het nooit posten. "Stuitend"
![]()
Ik kijk regelmatig en begreep de post verkeerd. Bij nader inzien is ie grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |