abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215484762
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag wat reacties van mensen die denken dat Wilfred makkelijk vervangbaar is door Helene.
Dat zijn dezelfde dagjesmensen die naar het damesvoetbal gaan kijken.
Misschien niet door haar, maar mocht er een van de twee afscheid moeten nemen dan denk ik dat het programma met Derksen beter zou scoren dan met Genee. Ik bedoel toen Genee naar Talpa ging wist het toenmalige programma het prima vol te houden, terwijl Genee's programma daar geheel flopte net als al zijn programma's zonder Derksen.

Anderzijds is de carrière van Genee nog volop bezig en is Derksen al binnen, is nu met zijn muziekhobby bezig en radio en heeft hij het misschien minder nodig dan men hier denkt. Sowieso heeft die man los van zijn televisiewerk ook een complete carrière gehad en deed dit er altijd bij in tegenstelling tot Genee.
Een heer met stijl
pi_215484766
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef BobW het volgende:
Wilfred is een zuiger, dat klopt.

Maar als hij niet tegen Johan in gaat dan heeft Johan elke uitzending dezelfde monologen over 'zijn lijstje': migratie, stikstof, wolven, suriname, woke, links, elite.

Dat moet je helemaal niet willen. En Johan moet wel tegen een stootje kunnen.
Eens hoor, maar misschien had Genee dat lijstje een of twee keer moeten noemen en dan klaar. Maar er elke keer op terugkomen is ook wat overdreven.
pi_215484822
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef BobW het volgende:
Wilfred is een zuiger, dat klopt.

Maar als hij niet tegen Johan in gaat dan heeft Johan elke uitzending dezelfde monologen over 'zijn lijstje': migratie, stikstof, wolven, suriname, woke, links, elite.

Dat moet je helemaal niet willen. En Johan moet wel tegen een stootje kunnen.
Er tegenin gaan kan Derksen vaak prima hebben van hen als het om de inhoud gaat, hij en Vd Gijp hebben dat soms ook weleens. Dan zeggen ze wat ze te zeggen hebben en is het klaar, maar Genee gaat niet inhoudelijk tegen hem in, die zit hem heel geniepig op de man te zieken met dit soort opmerkinkjes tussendoor en heel veel herhaling. Ook op zo een wijze dat het niet eens opvalt als je de achtergrond niet zou weten.

Ik bedoel hoe lang is die clash tussen Derksen en Vd Gijp nou geleden? Was in september, het is nu november en Wilfred zit continu te jennen met die 'kutprogramma' en 'lijstjes'-opmerkingen en allerlei andere dingen op de man die niks anders bijdragen dan Johan op de persoon (dus niet discussie-inhoudelijk) te jennen. Vaak negeert Derksen het, maarja daar zit een grens aan, gisteren was gewoon de druppel. Bevestigen meerdere mensen die bij dat programma zitten ook.

[Edit] Wilfred gaf later overigens ook gewoon toe dat ie het erom deed. Wat een trieste vent eigenlijk. :')
Een heer met stijl
pi_215484967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
Verkopen ze ook ladyshaves?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215484977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
Je zal maar met iemand in bed belanden die vervolgens zo'n afgrijselijke onderbroek blijkt aan te hebben

:')
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215485009
Ze zijn ook solidair naar elkaar. Als er 1 stopt dan stoppen ze allemaal. Geen vervanger(s) dus.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215485060
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Een totaal gebrek aan zelfinzicht.
Net dat stuk gezien dat Genee net na de uitzending met Valentijn napraat: zoals ik al zei een totaal gebrek aan zelfinzicht. |:(
Een heer met stijl
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 18:17:35 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_215485304
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 november 2024 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Net dat stuk gezien dat Genee net na de uitzending met Valentijn napraat: zoals ik al zei een totaal gebrek aan zelfinzicht. |:(
Dan nog had Derksen niet op moeten stappen. Het is hetzelfde als zijn dooddoeners tegen wetenschappers aan de bar. Het deugt niet en het klopt niet. Discussiëren is een vak, dat zit hem niet in de genen. (Geneeën).

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215485341
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dan nog had Derksen niet op moeten stappen. Het is hetzelfde als zijn dooddoeners tegen wetenschappers aan de bar. Het deugt niet en het klopt niet. Discussiëren is een vak, dat zit hem niet in de genen. (Geneeën).

Dit is geen discussiëren, dit is een oneliner roepen en hem blijven herhalen met geen enkel ander doel dan een etterbak te zijn. Hetzelfde als jij tegen een corpulent persoon op het schoolplein met extreem veel herhaling en opvallend 'Hee dikke' roept. Wat valt daar nou over te discussiëren?

Je kan dan 3 dingen doen:

-Het ondergaan, dat doet Derksen al sinds september
-Even treurig terug gaan zieken (de meest trieste variant)
-De eer aan jezelf houden en opstappen

Ik vind dat laatste het meest logische, nogmaals als er iets te bediscussiëren viel dan zou ik het met je eens zijn. Derksen begon er ook nog wel over, maar Genee gaf een soort van aan dat ie daar de rest van de avond vrolijk mee zou doorgaan....tja
Een heer met stijl
pi_215485364
Genee is gewoon een geniepige treiterbek. Ik snap wel dat die ouwe er een keer zat van was.
Maar aan de andere kant, voor dat geld wilde ik me best elke week een paar keer ergeren. :7
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 18:29:22 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_215485448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:24 schreef Seeburg54 het volgende:
Genee is gewoon een geniepige treiterbek. Ik snap wel dat die ouwe er een keer zat van was.
Maar aan de andere kant, voor dat geld wilde ik me best elke week een paar keer ergeren. :7
Alsof Derksen zelf geen mensen beledigt. En dan het liefst niet in iemands gezicht maar vaak achteraf en of in de volgende uitzending.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 november 2024 @ 18:32:30 #136
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215485502
POLL

Nu weet ik het nog niet -O-
pi_215485525
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef tong80 het volgende:

[..]
Alsof Derksen zelf geen mensen beledigt. En dan het liefst niet in iemands gezicht maar vaak achteraf en of in de volgende uitzending.

Dat is zo, ze zijn allebei fucking irritant.
pi_215485528
Nu een item bij RTL Boulevard met Aran Bade.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 18:35:45 #139
7889 tong80
Spleenheup
pi_215485532
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:35 schreef superniger het volgende:
Nu een item bij RTL Boulevard met Aran Bade.
Die vent trek ik niet. Die is nog erger dan Robert Molendijk.

pi_215485536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jawel, maar het gaat nou om die 3 onderling, ze moeten wel met elkaar werken hè. Zowel Vd Gijp als Derksen zitten nooit dusdanig frequent opmerkingen puur om een van de anderen ultiem te treiteren te maken en Genee doet dat keihard wel, hij heeft dit niet aflatend gedaan jegens Derksen. Sowieso altijd al, maar sinds die clash in september zowat non-stop, dan is een situatie misschien minder werkbaar. Zeker 5 avonden per week in plaats van 2.

Met de anderen die ze zouden beledigen hoeven ze natuurlijk niet te werken en ook nemen ze nooit iedere uitzending dezelfde persoon zo vaak tot mikpunt als Genee dat nou bij Derksen deed.
Een heer met stijl
pi_215485558
Aran Bade zou weten of Johan gaat komen.
Ben benieuwd, voor deze ene keer ga ik een stukje Boulevard kijken
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 18:45:35 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_215485664
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Jawel, maar het gaat nou om die 3 onderling, ze moeten wel met elkaar werken hè. Zowel Vd Gijp als Derksen zitten nooit dusdanig frequent opmerkingen puur om een van de anderen ultiem te treiteren te maken en Genee doet dat keihard wel, hij heeft dit niet aflatend gedaan jegens Derksen. Sowieso altijd al, maar sinds die clash in september zowat non-stop, dan is een situatie misschien minder werkbaar. Zeker 5 avonden per week in plaats van 2.

Met de anderen die ze zouden beledigen hoeven ze natuurlijk niet te werken en ook nemen ze nooit iedere uitzending dezelfde persoon zo vaak tot mikpunt als Genee dat nou bij Derksen deed.
Volgens mij heb je niet helemaal gelijk. Hij zal Gijp nooit zo aanspreken als ie met Genee doet. Die heeft hij vaak genoeg beledigd.

pi_215485699
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:45 schreef tong80 het volgende:

[..]
Volgens mij heb je niet helemaal gelijk. Hij zal Gijp nooit zo aanspreken als ie met Genee doet. Die heeft hij vaak genoeg beledigd.

Misschien had ik Vd Gijp inderdaad beter weg kunnen laten, maar volgens mij zit ik verder aardig in de goede richting. En dit is niet eens echt beledigen, dit is gewoon zuigen, hetzelfde als de hele tijd een kauwgom knallen vlak bij iemands oor ofzo.
Een heer met stijl
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 18:49:43 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_215485723
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Misschien had ik Vd Gijp inderdaad beter weg kunnen laten, maar volgens mij zit ik verder aardig in de goede richting.
Ik doel ook niet op Gijp. Die had ik beter weg kunnen laten. Ik vergelijk gewoon hoe Derksen met Gijp overweg gaat en met Genee.

Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 18:50:42 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_215485729
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

hetzelfde als de hele tijd een kauwgom knallen vlak bij iemands oor ofzo.
Leuke vergelijking. :D En nou ga ik voeballu kijke. :)

pi_215485750
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik doel ook niet op Gijp. Die had ik beter weg kunnen laten. Ik vergelijk gewoon hoe Derksen met Gijp overweg gaat en met Genee.

Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks en dat allemaal tot treurens toe herhalen natuurlijk. Ook nog in een situatie waar die ander nauwelijks uit weg kan. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.
Een heer met stijl
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 18:54:30 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_215485767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven en tot treurens toe herhalen, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.
Nu begrijp ik het beter. Het gaat onder je huid zitten, zonder dat het één keer erg grof of gemeen is. Het is dan eerder vals, zoals Plompzakker als mod met alles wegkomt omdat het speldenprikken zijn.

pi_215485776
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:38 schreef Dutch_view het volgende:
Aran Bade zou weten of Johan gaat komen.
Ben benieuwd, voor deze ene keer ga ik een stukje Boulevard kijken
_O- _O- _O-

Hardop gelachen. Echt. Tranen.
pi_215485782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nu begrijp ik het beter. Het gaat onder je huid zitten, zonder dat het één keer erg grof of gemeen is. Het is dan eerder vals, zoals Plompzakker als mod met alles wegkomt omdat het speldenprikken zijn.

Die Plompzakker ken ik niet zo goed, maar dat is inderdaad wat ik bedoel.
Een heer met stijl
pi_215485853
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=8003]

Nu weet ik het nog niet -O-
Hij zit er vanavond gewoon, geeft aan dat ie zijn contractje gaat uitzitten en over een maandje of 2 verlengd ie met nog een jaar.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_215485914
Die Aram, wat een baan heeft die ook, elke avond dat er weer iets loos is moet die direct de auto in op naar het Mediapark voor een lullig quoteje.
pi_215485951
Johan komt niet volgens Aram. Waarschijnlijk.
pi_215485962
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef Remco het volgende:
Die Aram, wat een baan heeft die ook, elke avond dat er weer iets loos is moet die direct de auto in op naar het Mediapark voor een lullig quoteje.
Vind je hem een roofdier?!
pi_215486058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks en dat allemaal tot treurens toe herhalen natuurlijk. Ook nog in een situatie waar die ander nauwelijks uit weg kan. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.
Misschien meet Johan maar smartengeld vragen bij ome John ook wel een leuke case voor de arbeidsinspectie, kunnen we daar geen melding van maken :D

Ik denk niet dat Johan komt vandaag en wellicht de rest van de week, beetje spanning opbouwen. Daarna zit die er gewoon weer.
pi_215486192
Eigenlijk moet Bert van Leeuwen met een limousine voorrijden bij de studio. Zodat het tot het laatst spannend blijft: zit Johan erin of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')