Misschien niet door haar, maar mocht er een van de twee afscheid moeten nemen dan denk ik dat het programma met Derksen beter zou scoren dan met Genee. Ik bedoel toen Genee naar Talpa ging wist het toenmalige programma het prima vol te houden, terwijl Genee's programma daar geheel flopte net als al zijn programma's zonder Derksen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag wat reacties van mensen die denken dat Wilfred makkelijk vervangbaar is door Helene.
Dat zijn dezelfde dagjesmensen die naar het damesvoetbal gaan kijken.
Eens hoor, maar misschien had Genee dat lijstje een of twee keer moeten noemen en dan klaar. Maar er elke keer op terugkomen is ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef BobW het volgende:
Wilfred is een zuiger, dat klopt.
Maar als hij niet tegen Johan in gaat dan heeft Johan elke uitzending dezelfde monologen over 'zijn lijstje': migratie, stikstof, wolven, suriname, woke, links, elite.
Dat moet je helemaal niet willen. En Johan moet wel tegen een stootje kunnen.
Er tegenin gaan kan Derksen vaak prima hebben van hen als het om de inhoud gaat, hij en Vd Gijp hebben dat soms ook weleens. Dan zeggen ze wat ze te zeggen hebben en is het klaar, maar Genee gaat niet inhoudelijk tegen hem in, die zit hem heel geniepig op de man te zieken met dit soort opmerkinkjes tussendoor en heel veel herhaling. Ook op zo een wijze dat het niet eens opvalt als je de achtergrond niet zou weten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:12 schreef BobW het volgende:
Wilfred is een zuiger, dat klopt.
Maar als hij niet tegen Johan in gaat dan heeft Johan elke uitzending dezelfde monologen over 'zijn lijstje': migratie, stikstof, wolven, suriname, woke, links, elite.
Dat moet je helemaal niet willen. En Johan moet wel tegen een stootje kunnen.
Verkopen ze ook ladyshaves?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
Je zal maar met iemand in bed belanden die vervolgens zo'n afgrijselijke onderbroek blijkt aan te hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
Net dat stuk gezien dat Genee net na de uitzending met Valentijn napraat: zoals ik al zei een totaal gebrek aan zelfinzicht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een totaal gebrek aan zelfinzicht.
Dan nog had Derksen niet op moeten stappen. Het is hetzelfde als zijn dooddoeners tegen wetenschappers aan de bar. Het deugt niet en het klopt niet. Discussiëren is een vak, dat zit hem niet in de genen. (Geneeën).quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Net dat stuk gezien dat Genee net na de uitzending met Valentijn napraat: zoals ik al zei een totaal gebrek aan zelfinzicht.
Dit is geen discussiëren, dit is een oneliner roepen en hem blijven herhalen met geen enkel ander doel dan een etterbak te zijn. Hetzelfde als jij tegen een corpulent persoon op het schoolplein met extreem veel herhaling en opvallend 'Hee dikke' roept. Wat valt daar nou over te discussiëren?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan nog had Derksen niet op moeten stappen. Het is hetzelfde als zijn dooddoeners tegen wetenschappers aan de bar. Het deugt niet en het klopt niet. Discussiëren is een vak, dat zit hem niet in de genen. (Geneeën).
Alsof Derksen zelf geen mensen beledigt. En dan het liefst niet in iemands gezicht maar vaak achteraf en of in de volgende uitzending.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:24 schreef Seeburg54 het volgende:
Genee is gewoon een geniepige treiterbek. Ik snap wel dat die ouwe er een keer zat van was.
Maar aan de andere kant, voor dat geld wilde ik me best elke week een paar keer ergeren.
Dat is zo, ze zijn allebei fucking irritant.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Derksen zelf geen mensen beledigt. En dan het liefst niet in iemands gezicht maar vaak achteraf en of in de volgende uitzending.
Die vent trek ik niet. Die is nog erger dan Robert Molendijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:35 schreef superniger het volgende:
Nu een item bij RTL Boulevard met Aran Bade.
Jawel, maar het gaat nou om die 3 onderling, ze moeten wel met elkaar werken hè. Zowel Vd Gijp als Derksen zitten nooit dusdanig frequent opmerkingen puur om een van de anderen ultiem te treiteren te maken en Genee doet dat keihard wel, hij heeft dit niet aflatend gedaan jegens Derksen. Sowieso altijd al, maar sinds die clash in september zowat non-stop, dan is een situatie misschien minder werkbaar. Zeker 5 avonden per week in plaats van 2.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Derksen zelf geen mensen beledigt. En dan het liefst niet in iemands gezicht maar vaak achteraf en of in de volgende uitzending.
Volgens mij heb je niet helemaal gelijk. Hij zal Gijp nooit zo aanspreken als ie met Genee doet. Die heeft hij vaak genoeg beledigd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat nou om die 3 onderling, ze moeten wel met elkaar werken hè. Zowel Vd Gijp als Derksen zitten nooit dusdanig frequent opmerkingen puur om een van de anderen ultiem te treiteren te maken en Genee doet dat keihard wel, hij heeft dit niet aflatend gedaan jegens Derksen. Sowieso altijd al, maar sinds die clash in september zowat non-stop, dan is een situatie misschien minder werkbaar. Zeker 5 avonden per week in plaats van 2.
Met de anderen die ze zouden beledigen hoeven ze natuurlijk niet te werken en ook nemen ze nooit iedere uitzending dezelfde persoon zo vaak tot mikpunt als Genee dat nou bij Derksen deed.
Misschien had ik Vd Gijp inderdaad beter weg kunnen laten, maar volgens mij zit ik verder aardig in de goede richting. En dit is niet eens echt beledigen, dit is gewoon zuigen, hetzelfde als de hele tijd een kauwgom knallen vlak bij iemands oor ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal gelijk. Hij zal Gijp nooit zo aanspreken als ie met Genee doet. Die heeft hij vaak genoeg beledigd.
Ik doel ook niet op Gijp. Die had ik beter weg kunnen laten. Ik vergelijk gewoon hoe Derksen met Gijp overweg gaat en met Genee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien had ik Vd Gijp inderdaad beter weg kunnen laten, maar volgens mij zit ik verder aardig in de goede richting.
Leuke vergelijking.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
hetzelfde als de hele tijd een kauwgom knallen vlak bij iemands oor ofzo.
Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks en dat allemaal tot treurens toe herhalen natuurlijk. Ook nog in een situatie waar die ander nauwelijks uit weg kan. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op Gijp. Die had ik beter weg kunnen laten. Ik vergelijk gewoon hoe Derksen met Gijp overweg gaat en met Genee.
Nu begrijp ik het beter. Het gaat onder je huid zitten, zonder dat het één keer erg grof of gemeen is. Het is dan eerder vals, zoals Plompzakker als mod met alles wegkomt omdat het speldenprikken zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven en tot treurens toe herhalen, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:38 schreef Dutch_view het volgende:
Aran Bade zou weten of Johan gaat komen.
Ben benieuwd, voor deze ene keer ga ik een stukje Boulevard kijken
Die Plompzakker ken ik niet zo goed, maar dat is inderdaad wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het beter. Het gaat onder je huid zitten, zonder dat het één keer erg grof of gemeen is. Het is dan eerder vals, zoals Plompzakker als mod met alles wegkomt omdat het speldenprikken zijn.
Hij zit er vanavond gewoon, geeft aan dat ie zijn contractje gaat uitzitten en over een maandje of 2 verlengd ie met nog een jaar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=8003]
Nu weet ik het nog niet
Vind je hem een roofdier?!quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:06 schreef Remco het volgende:
Die Aram, wat een baan heeft die ook, elke avond dat er weer iets loos is moet die direct de auto in op naar het Mediapark voor een lullig quoteje.
Misschien meet Johan maar smartengeld vragen bij ome John ook wel een leuke case voor de arbeidsinspectie, kunnen we daar geen melding van makenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb mijn post wat bewerkt, die omgang is zeker verschillend. Maar dan nog doet Derksen niet, wat Genee wel doet. Beledigen is iets anders dan jennen. Johan kan inderdaad mensen beledigen, maar dit is iets anders. Je kan het vergelijken met iemand in de klas steeds een tikje op zijn schouder geven, een bijnaam geven, expres een irritant geluid maken of iets dergelijks en dat allemaal tot treurens toe herhalen natuurlijk. Ook nog in een situatie waar die ander nauwelijks uit weg kan. Jij probeert het te verruimen tot discussiëren of beledigen, maar het is veel simpeler en daardoor ook veel treuriger dan dat, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |