Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.
Same here. Kon wel lachen om die hersenloze Andy en de oudgasten zoals Kieft en Boskamp natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschrevenquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitend
😋
Rondo is al een paar jaar het beste praatprogramma. Wat ik "vroeger" bij VI had heb ik nu bij Rondo. Wil het niet graag missen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschrevenIk reageer gewoon op jou. Anders zou ik het nooit posten. "Stuitend"
![]()
Ik kijk regelmatig en begreep de post verkeerd. Bij nader inzien is ie grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee.
Idd, rijd je dat hele pokke end voor dit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb de uitzending gekeken en Johan heeft gewoon niks gezegd tot het moment dat hij weg liep. Dat is voor hem een unicum.
tong doet een Genee'tjequote:Op dinsdag 5 november 2024 12:52 schreef tong80 het volgende:
VER / Tong over Johan Derksen en Vandaag Inside......
Pak een kleedje en ga op het terras bij dat cafeetje zitten tegenover zijn huisquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:14 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of Johan straks in zijn auto stapt![]()
Ik woon vlakbij, maar in het donker is het wat lastig kijken
Hélène wil én kan (door tv-taken elders) sowieso niet dagelijks.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag wat reacties van mensen die denken dat Wilfred makkelijk vervangbaar is door Helene.
Dat zijn dezelfde dagjesmensen die naar het damesvoetbal gaan kijken.
In het hoofd van die mensen is het de hele dag Sesamstraat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag wat reacties van mensen die denken dat Wilfred makkelijk vervangbaar is door Helene.
Natuurlijk zijn die twee niet inwisselbaar. Maar voor ome Sjon tellen puur de kijkcijfers. En Hélène scoort vaak nauwelijks minder dan VI met haar flutprogramma. In die zin zou het de kijkcijfers waarschijnlijk niet al te veel pijn doen als zij af en toe Wilfred zou vervangen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik heb al prullaria te koop, je brengt me op een idee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tong Badjassen, waar en hoe duur?
Die is misschien een beetje chauvinistisch, maar wie is dat niet in de sport/voetbalwereld ? Ze is al meer dan 20 jaar bezig in de media. Helden is een mooi blad en ze heeft verstand van zaken. 100 keer liever zij dan Noa Vahle.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:21 schreef DrDentz het volgende:
Barbara Barend kun je er ook niet neerzetten want als het over Ajax gaat moet je een teiltje onder haar stoel zetten want dan wordt ze vreselijk opgewonden
Zolang er een voetbalanalist met een dildo op zijn hoofd de oorlog in de Oekraïne becommentarieert kijk ik nergens meer van op.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hélène wil én kan (door tv-taken elders) sowieso niet dagelijks.
Presentators genoeg... toch zit die judas er nog steeds.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Geheel eens, ergens denk ik dat ie het gewoon ook niet kan laten in het vuur van het gebeuren en achteraf denkt dat had ik zo niet moeten doen. Hij had met die Helene Hendriks ook ooit wijlen Peter R. de Vries te gast en maakte toen een oneliner over een aanvaring die de Vries met Caroline Tensen had ooit (wat ook allang al uitgepraat en zeker over was). De Vries reageerde buitengewoon kalm, sportief, maar gaf Wilfred er wel een sneer over en de toon van het gesprek was gezet (lees: het werd grimmig en ongezellig).quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk gebleven?
Genee is gewoon de aanstichter van dit hele conflict. Constant uitdagen en zuigen, en op een gegeven moment is Johan er wel klaar mee. Dat gebeurde dus gister. Maar mensen die beweren dat Genee Johan nodig heeft voor zijn succes... Mwah. Hij maakt ook al jarenlang radio en deed ook talkshows waar Johan niet bij zat (Offside, Toer de Sjoer etc.), maar het moge duidelijk zijn dat hij vooral groot door dit programma is geworden. Verder loopt het programma altijd lekker snel omdat hij goede "bruggetjes" kan maken. Maar dat zuigen en stoken, dat is en blijft irritant ja.
Ik ga er overigens van uit dat Johan er vanavond weer is. Sjon zal hem op zijn contract wijzen. Of hij moet het afkopen uiteraard. Boete betalen, klaar. En dan maar een roulerende vaste gast per dag, want die andere twee hebben gewoon een contract. Maar ik kan me niet voorstellen dat het programma hier stopt. Dat hebben we al zo vaak gedacht, en uiteindelijk gingen ze "gewoon" weer door.
[..]
+1. Kijk ook al vanaf het begin. Twee keer een voetbalshow per week was prima, maar nu het een dagelijkse show is, zie je ook dat ze zich op een gegeven moment aan elkaar gaan ergeren, en ondergetekende ook aan bepaalde uitspraken van Johan. Ik kijk ook nog uit gewoonte eigenlijk, om de drukke dag relaxed af te sluiten tussen 11 en 12, zo'n "afschakeluurtje" is lekker. Als het nu stopt, dan maar wat anders zoeken voor dat uurtje.
Ik moest lachen toen ik dat las: alsof het te ontkennen valt, het was inderdaad openlijk en de kijker kon live meekijken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Talpa, het moederbedrijf van SBS 6 waar Vandaag Inside wordt uitgezonden, laat in een korte reactie weten dat het tot het laatste moment spannend zal blijven of Derksen nog terugkeert. ,,Wilfred en Johan hebben gisteren inderdaad openlijk onenigheid gehad. Zoals we inmiddels van het programma gewend zijn, wordt er ongetwijfeld vanavond aan tafel verder over gesproken. Of Johan aanschuift, zal dan ook duidelijk worden.”
Die distantieert zich hier tof van, maar was zeker wel betrokken bij de 'clash' waar voor het eerst naar dat lijstje werd gerefereerd.quote:Van der Gijp laten weten aan deze site: ,,Ik reageer niet, ik voel me eigenlijk geen onderdeel van dit gedoe.” In de uitzending van maandagavond zei hij tegen Derksen: ,,Blijf nou zitten.” En later ook dat hij het opstappen ‘onnodig’ vond.
Geheel eens en je hebt weer kans dat als Johan terugkomt Wilfred tergend vaak hierover begint: 'Ja ik moet wel oppassen wat ik zeg anders loopt Johan weer weg'. Het zit gewoon zo in hem, hij kan dat bijna niet laten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef KingRoland het volgende:
Tsja dit is gewoon wilfred die aan trollen is dan krijg je dit
Niet de schuld van de snor dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |