abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215483067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Stopgezet wegens gebrek aan kijkers. Zo zonde.
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:36:33 #95
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215483079
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Ja jammer. Ik zette dat eerder op dan bijv. Studio Voetbal of Rondo. Leukere sfeer en minder open deuren.
Same here. Kon wel lachen om die hersenloze Andy en de oudgasten zoals Kieft en Boskamp natuurlijk.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:44:04 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483177
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Je zit schaamteloos je eigen ding te promoten, ik vind het stuitend

😋
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschreven :? Ik reageer gewoon op jou. Anders zou ik het nooit posten. "Stuitend" _O-

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:45:13 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483192
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Rondo is al een paar jaar het beste praatprogramma. Wat ik "vroeger" bij VI had heb ik nu bij Rondo. Wil het niet graag missen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215483234
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Waar vermeld ik dat ik hem voor de FP heb geschreven :? Ik reageer gewoon op jou. Anders zou ik het nooit posten. "Stuitend" _O-

Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee. :P
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 13:53:17 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483246
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:51 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Nu blijkt wel dat jij weinig VI ziet, want hij refereert aan de opmerking van Derksen naar Genee. :P
Ik kijk regelmatig en begreep de post verkeerd. Bij nader inzien is ie grappig. :)

dinsdag 5 november 2024 @ 14:17:05 #100
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_215483395
Heb de uitzending gekeken en Johan heeft gewoon niks gezegd tot het moment dat hij weg liep. Dat is voor hem een unicum.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_215483450
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb de uitzending gekeken en Johan heeft gewoon niks gezegd tot het moment dat hij weg liep. Dat is voor hem een unicum.
Idd, rijd je dat hele pokke end voor dit. :D Het lijkt bijna alsof hij vooraf al besloten heeft dit te doen, nadat hij en Wilfred afgelopen vrijdag al een akkefietje hadden.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_215483775
Benieuwd of Johan straks in zijn auto stapt :7
Ik woon vlakbij, maar in het donker is het wat lastig kijken :@
pi_215483872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:14 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd of Johan straks in zijn auto stapt :7
Ik woon vlakbij, maar in het donker is het wat lastig kijken :@
Pak een kleedje en ga op het terras bij dat cafeetje zitten tegenover zijn huis
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 15:30:49 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_215483881
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:27 schreef Burnett het volgende:

[..]
tong doet een Genee'tje _O_
:D

pi_215483900
Al die users die denken dat het nu echt nooit meer goedkomt :')

Hoe kunnen jullie in godsnaam nog steeds naar deze kansloze poppenkast kijken
pi_215483911
Ik zag wat reacties van mensen die denken dat Wilfred makkelijk vervangbaar is door Helene.
Dat zijn dezelfde dagjesmensen die naar het damesvoetbal gaan kijken.
pi_215484106
De mening van de inwoners van Grolloooo:

https://www.telegraaf.nl/(...)sen-verbaast-me-niks
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 5 november 2024 @ 16:11:06 #109
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215484210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:36 schreef Specularium het volgende:
Ik zag wat reacties van mensen die denken dat Wilfred makkelijk vervangbaar is door Helene.
Hélène wil én kan (door tv-taken elders) sowieso niet dagelijks.
2025-jaarlijst
  Forum Admin dinsdag 5 november 2024 @ 16:16:29 #110
35723 crew  GGMM
pi_215484263
quote:
In het hoofd van die mensen is het de hele dag Sesamstraat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215484300
quote:
Natuurlijk zijn die twee niet inwisselbaar. Maar voor ome Sjon tellen puur de kijkcijfers. En Hélène scoort vaak nauwelijks minder dan VI met haar flutprogramma. In die zin zou het de kijkcijfers waarschijnlijk niet al te veel pijn doen als zij af en toe Wilfred zou vervangen.

Kwalitatief zou het er inderdaad niet beter op worden, maar de kwaliteit is nu ook al niet al te hoog. Maar gezien de stabiele cijfers van beide programma's vindt de kijker het eigenlijk allemaal wel prima.
pi_215484305
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:30 schreef tong80 het volgende:

[..]
:D

Tong Badjassen, waar en hoe duur? :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215484322
Barbara Barend kun je er ook niet neerzetten want als het over Ajax gaat moet je een teiltje onder haar stoel zetten want dan wordt ze vreselijk opgewonden
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 16:22:33 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_215484325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:20 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Tong Badjassen, waar en hoe duur? :P
Ik heb al prullaria te koop, je brengt me op een idee. :)

Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 16:24:27 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_215484343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:21 schreef DrDentz het volgende:
Barbara Barend kun je er ook niet neerzetten want als het over Ajax gaat moet je een teiltje onder haar stoel zetten want dan wordt ze vreselijk opgewonden
Die is misschien een beetje chauvinistisch, maar wie is dat niet in de sport/voetbalwereld ? Ze is al meer dan 20 jaar bezig in de media. Helden is een mooi blad en ze heeft verstand van zaken. 100 keer liever zij dan Noa Vahle.

pi_215484495
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2024 @ 16:43:54 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_215484511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:42 schreef RipCity het volgende:
maar even serieus. Hoeveel mensen kopen er nu zo'n mok of shirt van Genee z'n nummer? Badjassen ok... maar die 2 dingen wordt toch niks van verkocht?
Zolang er een voetbalanalist met een dildo op zijn hoofd de oorlog in de Oekraïne becommentarieert kijk ik nergens meer van op.

pi_215484540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 16:11 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Hélène wil én kan (door tv-taken elders) sowieso niet dagelijks.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_215484570
quote:
Presentators genoeg... toch zit die judas er nog steeds.
pi_215484640
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Waar is dat eigenlijk gebleven?

Genee is gewoon de aanstichter van dit hele conflict. Constant uitdagen en zuigen, en op een gegeven moment is Johan er wel klaar mee. Dat gebeurde dus gister. Maar mensen die beweren dat Genee Johan nodig heeft voor zijn succes... Mwah. Hij maakt ook al jarenlang radio en deed ook talkshows waar Johan niet bij zat (Offside, Toer de Sjoer etc.), maar het moge duidelijk zijn dat hij vooral groot door dit programma is geworden. Verder loopt het programma altijd lekker snel omdat hij goede "bruggetjes" kan maken. Maar dat zuigen en stoken, dat is en blijft irritant ja.

Ik ga er overigens van uit dat Johan er vanavond weer is. Sjon zal hem op zijn contract wijzen. Of hij moet het afkopen uiteraard. Boete betalen, klaar. En dan maar een roulerende vaste gast per dag, want die andere twee hebben gewoon een contract. Maar ik kan me niet voorstellen dat het programma hier stopt. Dat hebben we al zo vaak gedacht, en uiteindelijk gingen ze "gewoon" weer door. :z
[..]
+1. Kijk ook al vanaf het begin. Twee keer een voetbalshow per week was prima, maar nu het een dagelijkse show is, zie je ook dat ze zich op een gegeven moment aan elkaar gaan ergeren, en ondergetekende ook aan bepaalde uitspraken van Johan. Ik kijk ook nog uit gewoonte eigenlijk, om de drukke dag relaxed af te sluiten tussen 11 en 12, zo'n "afschakeluurtje" is lekker. Als het nu stopt, dan maar wat anders zoeken voor dat uurtje. :@
Geheel eens, ergens denk ik dat ie het gewoon ook niet kan laten in het vuur van het gebeuren en achteraf denkt dat had ik zo niet moeten doen. Hij had met die Helene Hendriks ook ooit wijlen Peter R. de Vries te gast en maakte toen een oneliner over een aanvaring die de Vries met Caroline Tensen had ooit (wat ook allang al uitgepraat en zeker over was). De Vries reageerde buitengewoon kalm, sportief, maar gaf Wilfred er wel een sneer over en de toon van het gesprek was gezet (lees: het werd grimmig en ongezellig).

Daarna maakte Wilfred de opmerking dat ie besloten had het gezellig te houden en dat het niet helemaal gelukt was (beetje zoals gisteren zeggen dat dit echt niet zijn intentie was hoor). Een beetje zieken en treiteren en dan verbaasd zijn dat met dat niet leuk vindt en/of boos wordt, precies hetzelfde wat er gisteren ook weer gebeurde. Een totaal gebrek aan zelfinzicht.
Een heer met stijl
pi_215484654
Zet gewoon Maarten van Rossem op de plek van Derksen, die orakelt ook makkelijk de uitzending vol, heeft ook een hekel aan de anderen aan tafel en weet alles beter dan de overige deskundigen. De enige verandering is dan een links geluid in plaats van een rechts geluid. Leuk voor de achterban.

_O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  dinsdag 5 november 2024 @ 17:04:29 #122
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215484669
Directeurtje gaat dit wel even fixen
graag op anoniem
pi_215484716
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Talpa, het moederbedrijf van SBS 6 waar Vandaag Inside wordt uitgezonden, laat in een korte reactie weten dat het tot het laatste moment spannend zal blijven of Derksen nog terugkeert. ,,Wilfred en Johan hebben gisteren inderdaad openlijk onenigheid gehad. Zoals we inmiddels van het programma gewend zijn, wordt er ongetwijfeld vanavond aan tafel verder over gesproken. Of Johan aanschuift, zal dan ook duidelijk worden.”
Ik moest lachen toen ik dat las: alsof het te ontkennen valt, het was inderdaad openlijk en de kijker kon live meekijken. _O-
quote:
Van der Gijp laten weten aan deze site: ,,Ik reageer niet, ik voel me eigenlijk geen onderdeel van dit gedoe.” In de uitzending van maandagavond zei hij tegen Derksen: ,,Blijf nou zitten.” En later ook dat hij het opstappen ‘onnodig’ vond.

Die distantieert zich hier tof van, maar was zeker wel betrokken bij de 'clash' waar voor het eerst naar dat lijstje werd gerefereerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef KingRoland het volgende:
Tsja dit is gewoon wilfred die aan trollen is dan krijg je dit

Niet de schuld van de snor dit keer
Geheel eens en je hebt weer kans dat als Johan terugkomt Wilfred tergend vaak hierover begint: 'Ja ik moet wel oppassen wat ik zeg anders loopt Johan weer weg'. Het zit gewoon zo in hem, hij kan dat bijna niet laten.
En als dat gezuig nou een doel had, bijvoorbeeld hem een antwoord ontlokken of een programma-inhoudelijke reactie uitlokken, maar het is letterlijk alleen bedoelt om Johan te ergeren en dwars te zitten. Die Sam (saboteren) en Valentijnen (zuigen, stoken) die kennen ook de 'achter de schermen kant' en benoemden het goed. Wilfred kon Valentijn daardoor ook even niet goed hebben, maar goed voor die droeftoeter dat het gebeurde.
Een heer met stijl
pi_215484735
Wilfred is een zuiger, dat klopt.

Maar als hij niet tegen Johan in gaat dan heeft Johan elke uitzending dezelfde monologen over 'zijn lijstje': migratie, stikstof, wolven, suriname, woke, links, elite.

Dat moet je helemaal niet willen. En Johan moet wel tegen een stootje kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')