SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Niet? Vroeger was dat wel, toch?quote:
Ik heb wel eens gedm't met gebande mensen maar dat is wel al een tijdje geleden.quote:Op maandag 4 november 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee. PM deed het bij mij ook alleen de eerste dagen.
Die heeft het sowieso te druk nu met de amerikaanse verkiezingen, geen tijd om met ons te kletsenquote:
misschien moet je de verwarming aan zetten en je bril schoonmakenquote:Op maandag 4 november 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuis is het nog steeds mistig en koud.
Zo weg en uurtje sporten.quote:Op maandag 4 november 2024 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je de verwarming aan zetten en je bril schoonmaken
neemt niet weg dat je je bril best schoon mag maken hoorquote:Op maandag 4 november 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo weg en uurtje sporten.
Oh ja die totaal de moeder gepolariseerde fora zijn wel haar dingetje jaquote:Op maandag 4 november 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft het sowieso te druk nu met de amerikaanse verkiezingen, geen tijd om met ons te kletsen
die draag ik niet.quote:Op maandag 4 november 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je je bril best schoon mag maken hoor
lenzen danquote:
heb jij al gegeten?quote:Op maandag 4 november 2024 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:datismijnmening heb je al hond gegeten?Daar hoor ik veel Republikeinen over!
Nou doei he
Frisjes?quote:
kadden?quote:
Halloquote:
Dat mag.quote:Op maandag 4 november 2024 18:09 schreef gianni61 het volgende:
Toch weer bij een bbq restaurant aangekomen
Smaakte gisteren erg goed. Wel een andere dan gisteren.quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 18:09 schreef gianni61 het volgende:
heerlijkquote:Op maandag 4 november 2024 18:09 schreef gianni61 het volgende:
Oeh brisketquote:Op maandag 4 november 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smaakte gisteren erg goed. Wel een andere dan gisteren.
Nu de brisket besteld
Jaquote:
Man gaat serieus losquote:Op maandag 4 november 2024 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Smaakte gisteren erg goed. Wel een andere dan gisteren.
Nu de brisket besteld
volledig te verwachten. Als ze er één hebben dan kun je die niet ongebruikt latenquote:
Het smaakt ook wel allemaal met wat andersquote:Op maandag 4 november 2024 18:15 schreef gianni61 het volgende:
Tafel naast me: I'll have a coke..
We have pepsi, is that oke?
No no, do you have dr Pepper?
Ik had dit soort conversatie op socials zien langs komen, maar nog nooit echt meegemaakt
ik vraag ook of ze fanta of sisi hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 18:15 schreef gianni61 het volgende:
Tafel naast me: I'll have a coke..
We have pepsi, is that oke?
No no, do you have dr Pepper?
Ik had dit soort conversatie op socials zien langs komen, maar nog nooit echt meegemaakt
Nou ja. Dr Pepper vind ik wel wat anders. Maar coke en pepsi maakt mij niet uit. Net als fanta of sisi, 7up of sprite.quote:Op maandag 4 november 2024 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het smaakt ook wel allemaal met wat anders
Dank voor deze toelichting op de TT.quote:Op maandag 4 november 2024 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja. Dr Pepper vind ik wel wat anders. Maar coke en pepsi maakt mij niet uit. Net als fanta of sisi, 7up of sprite.
Ale heb ik bij ze allemaal wel een lichte voorkeur maar niet genoeg om de andere te weigeren
Maar daar heb je niks aan, want die bestaat nietquote:Op maandag 4 november 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
@:ltvdk Campina in de aanbieding bij de boni
Veel plezier maat.quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
zin in morgen dan ga ik deze band zelf zien![]()
![]()
Effenaar, dus gewoon lekker hier in Eindjequote:Op maandag 4 november 2024 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier maat.
Waar is het concert?
Leuk!quote:Op maandag 4 november 2024 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
zin in morgen dan ga ik deze band zelf zien![]()
![]()
Bestaat de Boni?quote:Op maandag 4 november 2024 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar daar heb je niks aan, want die bestaat niet
😂quote:
Volgens Gerrie wel, dat probeert ze ons al jarenlang wijs te makenquote:
Is al uitgerekend, 500 euro extra aan importbelastingen en 700 euro extra aan de NAVO, mits Trumpeltje wintquote:Op maandag 4 november 2024 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laatste dag voor verkiezingen VS
Wat heftig spannend zeg.
Maar misschien boeit het voor mijn leven gewoon echt helemaal niks.
Heerlijk ontspannen.quote:Op maandag 4 november 2024 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Effenaar, dus gewoon lekker hier in Eindje
Nou, ze sturen maar een factuurtje!quote:Op maandag 4 november 2024 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is al uitgerekend, 500 euro extra aan importbelastingen en 700 euro extra aan de NAVO, mits Trumpeltje wint
Dan was je nu gewoon bankdirecteur geweest?quote:Op maandag 4 november 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)app-kind-regie-geven
Ik weet wel dat als die Stasi-terreur er in mijn tijd geweest was, ik hier nu niet gezeten had. Pffft.
De uitslag staat toch al lang vast joh.quote:Op maandag 4 november 2024 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is al uitgerekend, 500 euro extra aan importbelastingen en 700 euro extra aan de NAVO, mits Trumpeltje wint
Zorgen dat je negens of tienen haalt en er is niets aan de hand, hoog tijd dat we weer van die mentaliteit van meedoen is belangrijker dan winnen af geraken want zo werkt de wereld totaal nietquote:Op maandag 4 november 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet wel dat als die Stasi-terreur er in mijn tijd geweest was, ik hier nu niet gezeten had. Pffft.
Alleen in wilde verhalenquote:
Jij bent meer voor een soort sociaal darwinisme?quote:Op maandag 4 november 2024 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je negens of tienen haalt en er is niets aan de hand, hoog tijd dat we weer van die mentaliteit van meedoen is belangrijker dan winnen af geraken want zo werkt de wereld totaal niet
Heb wel leerlingen die dit onderschrijven. Ouders zorgen in veel gevallen voor zeer veel stress. Alleen het idee al dat de kinderen bij een toets bezig zijn dat hun ouders boos worden bij een onvoldoende...quote:Op maandag 4 november 2024 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eis wel goed opgeleide artsen, agenten en automonteurs en dergelijke jaquote:Op maandag 4 november 2024 19:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent meer voor een soort sociaal darwinisme?
Een cardioloog zal goed kunnen leren, anders zit die niet op die functie. Dus dat gaat op natuurlijke wijze alquote:Op maandag 4 november 2024 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik eis wel goed opgeleide artsen, agenten en automonteurs en dergelijke ja
"Hoi ik ben Dr. Evert, ik kon niet zo goed leren maar ik ben wel een toffe vriendelijke cardioloog zeggen ze, zal ik uw jas alvast aannemen voor we lekker samen met de scalpel gaan spelen?"
Precies dat ja. Als je met het lood in je schoenen 10 km naar huis fietst terwijl je weet dat er een pak rammel op je staat te wachten dan duik je vanzelf wel een keer van die brug af onderwegquote:Op maandag 4 november 2024 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel leerlingen die dit onderschrijven. Ouders zorgen in veel gevallen voor zeer veel stress. Alleen het idee al dat de kinderen bij een toets bezig zijn dat hun ouders boos worden bij een onvoldoende...
UitStraling post wel vaker van die rare uitspraken, wen er maar vast aan..quote:Op maandag 4 november 2024 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een cardioloog zal goed kunnen leren, anders zit die niet op die functie. Dus dat gaat op natuurlijke wijze al
Houden zo dus, beetje onder druk leren presterenquote:Op maandag 4 november 2024 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een cardioloog zal goed kunnen leren, anders zit die niet op die functie. Dus dat gaat op natuurlijke wijze al
Hoezo, ik ben gewoon tegen teveel vrijblijvendheid, de taalbeheersing ligt hier lager dan in Zimbabwe bij de jeugdquote:Op maandag 4 november 2024 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
UitStraling post wel vaker van die rare uitspraken, wen er maar vast aan..
Dit is niet zo vanzelfsprekend. Zijn zat landen waar deze 2 zaken niet met elkaar te maken hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie dat het voorprogramma recent een nummer met ze (en nog iemand anders) heeft opgenomen. Ik acht de kans wel waarschijnlijk dat ze dat morgen gaan spelen...quote:
Dit heeft niet te maken met pamperen maar met de cijfers die ouders soms eerder krijgen dan de kinderen.quote:Op maandag 4 november 2024 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zorgen dat je negens of tienen haalt en er is niets aan de hand, hoog tijd dat we weer van die mentaliteit van meedoen is belangrijker dan winnen af geraken want zo werkt de wereld totaal niet
Laat maarquote:Op maandag 4 november 2024 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben gewoon tegen teveel vrijblijvendheid, de taalbeheersing ligt hier lager dan in Zimbabwe bij de jeugd
Komt puur door immigratie van lagere IQsquote:Op maandag 4 november 2024 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben gewoon tegen teveel vrijblijvendheid, de taalbeheersing ligt hier lager dan in Zimbabwe bij de jeugd
In ons land heb ik het dan veelal over inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is niet zo vanzelfsprekend. Zijn zat landen waar deze 2 zaken niet met elkaar te maken hebben.
en emigratie van de hogere... Zie Kwiwiquote:Op maandag 4 november 2024 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt puur door immigratie van lagere IQs
De helikopterouder is 1 ding, maar dan ook nog niet de pedagogische vaardigheden hebben om je kind hierin te begeleiden is wel killing.quote:Op maandag 4 november 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dat ja. Als je met het lood in je schoenen 10 km naar huis fietst terwijl je weet dat er een pak rammel op je staat te wachten dan duik je vanzelf wel een keer van die brug af onderweg
Kan wel vragen welke band, maar ken ze toch niet, haha.quote:Op maandag 4 november 2024 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie dat het voorprogramma recent een nummer met ze (en nog iemand anders) heeft opgenomen. Ik acht de kans wel waarschijnlijk dat ze dat morgen gaan spelen...![]()
Of je leert jezelf weerbaar op te stellen en niet zo snel te janken en op te geven natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2024 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies dat ja. Als je met het lood in je schoenen 10 km naar huis fietst terwijl je weet dat er een pak rammel op je staat te wachten dan duik je vanzelf wel een keer van die brug af onderweg
Ja de puberteit moet nog komen bij jou.quote:Op maandag 4 november 2024 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je leert jezelf weerbaar op te stellen en niet zo snel te janken en op te geven natuurlijk
Nee, als je bij een onvoldoende op school al de neiging krijgt om van een brug af te springen omdat je doodsbang bent voor je ouders is echt volkomen normaal heurquote:Op maandag 4 november 2024 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de puberteit moet nog komen bij jou.
Ayron Jones is het voorprogramma. Ik vind Blood in the water wel lekker klinken. Van de hoofdact, Black Stone Cherry, vind ik Again erg primaquote:Op maandag 4 november 2024 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan wel vragen welke band, maar ken ze toch niet, haha.
Een van je favoriete nummers?
Allebei nooit van gehoordquote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ayron Jones is het voorprogramma. Ik vind Blood in the water wel lekker klinken. Van de hoofdact, Black Stone Cherry, vind ik Again erg prima
Nee, dat is niet normaal.quote:Op maandag 4 november 2024 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, als je bij een onvoldoende op school al de neiging krijgt om van een brug af te springen omdat je doodsbang bent voor je ouders is echt volkomen normaal heur
Als de kleine slaapt, zal ik even luisteren.quote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ayron Jones is het voorprogramma. Ik vind Blood in the water wel lekker klinken. Van de hoofdact, Black Stone Cherry, vind ik Again erg prima
Ik ken ze nietquote:Op maandag 4 november 2024 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
Verbaast me niks.quote:
Ik heb niet geluisterd, maar ik ken wel jouw muzieksmaakquote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jullie moeten het zoeken in de Hard Rock hoek, maar als jullie mijn muzieksmaak kennen, mag dat geen verrassing heten...
Aanstellerquote:Op maandag 4 november 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt moeilijker en moeilijker om naar training te gaan nu het zo vroeg donker wordt
Wintertijd helpt ook niet bepaald mee.
Ja ik had ook niet direct discopop verwacht ofzoquote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jullie moeten het zoeken in de Hard Rock hoek, maar als jullie mijn muzieksmaak kennen, mag dat geen verrassing heten...
Het is nog steeds even ver er naartoe, daar verandert de stand van de zon niks aanquote:Op maandag 4 november 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt moeilijker en moeilijker om naar training te gaan nu het zo vroeg donker wordt
Wintertijd helpt ook niet bepaald mee.
Niet?quote:Op maandag 4 november 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog steeds even ver er naartoe, daar verandert de stand van de zon niks aan
Ja misschien dat die dat wel stiekem luistert, maar dat niet hardop zegtquote:
Dat stomme reptielenbrein associeert donker gewoon met uitrusten, kan ik niets aan doenquote:Op maandag 4 november 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog steeds even ver er naartoe, daar verandert de stand van de zon niks aan
Dan moet je maar gewoon gelijk 's ochtends bij zonsopgang gaanquote:Op maandag 4 november 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat stomme reptielenbrein associeert donker gewoon met uitrusten, kan ik niets aan doen
Ik denk het welquote:Op maandag 4 november 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat die dat wel stiekem luistert, maar dat niet hardop zegt
ik steun deze motiequote:
De prinses is weer terug op de bühnequote:
Morgen verkiezingen, dus waarschijnlijk heeft ze na vanavond weer vrijquote:
Niet erg, kan ze even bijkomen van alle opwindingquote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen verkiezingen, dus waarschijnlijk heeft ze na vanavond weer vrij
Ze heeft om de week een ban als de wijn weer wat te goed heeft gesmaaktquote:Op maandag 4 november 2024 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh weet ik veel. Ben hier maand ofzo niet geweest.
quote:Op maandag 4 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft om de week een ban als de wijn weer wat te goed heeft gesmaakt
Dimmyquote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja morgen verkiezingen dus mss niet heel lang
Godverdommequote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja morgen verkiezingen dus mss niet heel lang
Wil je ons niet meer zo in de steek laten?quote:
Niet mijn schuldquote:Op maandag 4 november 2024 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je ons niet meer zo in de steek laten?
Morgen weer als ze het Capitol gaat bestormen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je ons niet meer zo in de steek laten?
Ja, geen idee. Het gebeurt meestal niet in deze scquote:
Ik vermijd topics als NWS en POL, hooguit een enkele keer lezenquote:Op maandag 4 november 2024 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het gebeurt meestal niet in deze sc
Nee hier gedraagt ze zich meestal nog enigszins, het gaat mis in nws en klbquote:Op maandag 4 november 2024 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het gebeurt meestal niet in deze sc
Ik zei waterstofbom op mofrika. Maar dan een ander land en toen was het gelijk antisemisme lolquote:
Mofrika is wel heel dichtbij..quote:Op maandag 4 november 2024 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei waterstofbom op mofrika. Maar dan een ander land en toen was het gelijk antisemisme lol
Mensen die hun klassiekers niet kennen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei waterstofbom op mofrika. Maar dan een ander land en toen was het gelijk antisemisme lol
quote:Op maandag 4 november 2024 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
daar krijgt ze zere kuiten vanquote:Op maandag 4 november 2024 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Bitterbal kan jij even overkomen naar Nederland. Ik heb een dame nodig voor een badmintonwedstrijd op 16 november.
geen wave?quote:
Of hij had wat gejatquote:Op maandag 4 november 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de marathon aan het trainen?
Dat mag je niet meer luisteren tegenwoordig toch?quote:
dit is van bracequote:Op maandag 4 november 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat mag je niet meer luisteren tegenwoordig toch?
Die is wel van Aliquote:Op maandag 4 november 2024 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben het zat lieve schat je hoeft mij niet meer te bellen straks
50 Cent er naquote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je mooi op te dansen in de brugklas.
Niet Blink 182?quote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en daarna afmaken met Papa Roach
All The Small Things was wel leukquote:Op maandag 4 november 2024 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar had ik niet zoveel mee.
Geen idee. Dat ga ik niet kijkenquote:
Wat is dat?quote:
ja mannen worden roofdieren met een beetje geld je zag het aan al fayed, p diddy en vele anderenquote:
Zo'n programma dat groepjes uit de handen van de politie moeten blijven.quote:
Oh jaren geleden had je toch ook zoiets op Discovery, dacht dat dat met Bear Grylls was. Alleen was het dan geloof ik uit de handen blijven van de lokale boswachters en dergelijke die bekend zijn met het terrein.quote:Op maandag 4 november 2024 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo'n programma dat groepjes uit de handen van de politie moeten blijven.
Zoiets als Jachtseizoen etc
Laten we beginnen met 5 kmquote:Op maandag 4 november 2024 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor de marathon aan het trainen?
Echte liefde gaat door de maagquote:Op maandag 4 november 2024 21:27 schreef Karzai het volgende:
echte liefde is wat een mens beter maakt
ik heb er nu een van de hema, prima te doenquote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
Ik moet een winterdekbed kopen maar er is zoveel keuze. Pff
Gewoon zo eentje https://www.ikea.com/nl/nl/p/fjallarnika-dekbed-warm-70459047/quote:Op maandag 4 november 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
Ik moet een winterdekbed kopen maar er is zoveel keuze. Pff
Van het duo uit Geldrop (die half Ethiopische broer en zus) ging ik vroeger met hun broer om. Door hem ben ik zelfs hier op FOK! beland.quote:
Toen zat ik nog op de basisschoolquote:Op maandag 4 november 2024 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond je mooi op te dansen in de brugklas.
Jong geitje ben je.quote:Op maandag 4 november 2024 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de basisschool
Ons jonge prinsesjequote:Op maandag 4 november 2024 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de basisschool
quote:Op maandag 4 november 2024 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eens
Maar
WE RAMPENEREN OP DE VLOER EN IK GEEN ENE MOER![]()
Ja gaat wel redelijk. Lang lopen nog niet maar ben gister wel naar London Grammar geweest. Mochten we helemaal vooraan staan van mensenquote:Op maandag 4 november 2024 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jong geitje ben je.
Kun je ook weer beetje rondhupsen met je knie?
quote:Op maandag 4 november 2024 21:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er nu een van de hema, prima te doen
Heb er 1 gevonden bij Amazon.quote:Op maandag 4 november 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo eentje https://www.ikea.com/nl/nl/p/fjallarnika-dekbed-warm-70459047/
Zo veel lichtjes..quote:
Meh, amazonquote:
Tjaquote:
Daar bestel ik eigenlijk alleen maar als het echt heel veel goedkoper is dan ergens anders. Maar tegenwoordig zijn bol en amazon zo op elkaar afgesteld dat ze elkaar constant pricematchen. En dan bestel ik liever bij bolquote:Op maandag 4 november 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Tjaik bestel er regelmatig en heb een tijdje rond gekeken maar dit was de beste deal die ik kon vinden.
Mijn appartement hier een ook mooie dimbare ledstripjesquote:Op maandag 4 november 2024 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was echt iets voor @:bitterbal geweest
Nu pas met geluid bekekenquote:
Die wil meer dansen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was echt iets voor @:bitterbal geweest
Nu?quote:Op maandag 4 november 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk. De buren gaan weer timmeren.
Ja. Mooi tijdstip toch om daar mee te beginnen.quote:
Zou echt chagrijnig worden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Mooi tijdstip toch om daar mee te beginnen.
Maar wil ze diep van binnen wel.quote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doet ze toch allang niet meer?
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschuddenquote:Op maandag 4 november 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wil ze diep van binnen wel.
Als eigenaresse is dat wel altijd tricky in je eigen bar. Maar wie weet kan het in Thailand.quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschudden
She's back!quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschudden
Floryquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
She's back!![]()
BalliesBillen [ afbeelding ]
ja is goed.quote:Op maandag 4 november 2024 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Bitterbal kan jij even overkomen naar Nederland. Ik heb een dame nodig voor een badmintonwedstrijd op 16 november.
sta je te klappertanden ?quote:Op maandag 4 november 2024 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe update: het is behoorlijk fris.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
She's back!![]()
BalliesBillen [ afbeelding ]
dadelijk is het een permanente banquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jazekers![]()
![]()
![]()
Net op tijd om weer een ban te krijgen op verkiezingsavond
Oei dan moet ik iets gaan doen met mijn levenquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk is het een permanente ban
Ja en wij dan? Dan moeten we jou missenquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei dan moet ik iets gaan doen met mijn leven
Jullie zijn leuk genoeg om zonder mij door te gaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en wij dan? Dan moeten we jou missen
quote:Op dinsdag 5 november 2024 02:43 schreef datismijnmening het volgende:
kom Ballie we gaan diertjes kijken![]()
Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:51 schreef bitterbal het volgende:
waarom vind ik het zo eng om nieuwe sociale activiteiten te proberen![]()
vandaag om 1730 is er netball. Ken het niet
[ afbeelding ]
Maar lijkt mij wel leuk. Zit mij zelf nu helemaal moed in te praten om mij aan te melden
denk dat dat voor gevorderde isquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?
Nog steeds is het vanavond kop of munt wie er gaat winnen. Wat een armoede.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hun Proud Boys "ready to revolt unless Donald Trump wins"
Als je het helemaal plat slaat,quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds is het vanavond kop of munt wie er gaat winnen. Wat een armoede.
Ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met verdeeldheid zaaien en invloedsfeer vergroten. Die gaat niet ineens gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het helemaal plat slaat,
Hoe gaan de haters van Taiwan, Europa, Oekraīne en Israël om met het feit dat grote broer Amerika voorlopig even erg druk bezig is met zichzelf?
Dat staat er niet, er is een kans dat de VS in bloederige chaos verzanden, Trump is geen Gore die zijn verlies toe zal geven en op zal roepen tot gewapend verzet om de macht alsnog te grijpen, hoe gaan de vijanden van de vriendjes van de VS om met dit feit?quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met verdeeldheid zaaien en invloedsfeer vergroten. Die gaat niet ineens gekke dingen doen.
White chicks can't jump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?
Maga! @dimmyquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Nickchange? Dan eis ik @:Fles op
huhquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.
Lezen is wel een uitdaging voor deze ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat zijn die blauwen dom tegenwoordig allemaal zeg
Ik had gisteren nog 2 bolletjes ijs.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lekker de lauwe boter vingerenquote:
lekker een beetje dabben in die fosfolipiden-afscheidingquote:
Tot nu toe vond je alle tips van oma nuttig ende zinvol bedoel je?quote:
Jij niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe vond je alle tips van oma nuttig ende zinvol bedoel je?
Jij niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe vond je alle tips van oma nuttig ende zinvol bedoel je?
Crewbash, ban. Verdubbeling voor dat stomme grapje.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat zijn die blauwen dom tegenwoordig allemaal zeg
Omdat we dan weer een uurtje kunnen lolleren over alle toepassingen van kaneel.quote:
ow ja, hoe kan ik dat vergeten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat we dan weer een uurtje kunnen lolleren over alle toepassingen van kaneel.
ja wordt wel weer eens tijd. Even kijken voor de komende dagen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest aan de user denken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog zo'n blauwe.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ugh er is een blauwe envelop onderweg.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, die legotuin is bijna 7kg.
Snel verhuizen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ugh er is een blauwe envelop onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |