Wil je ons niet meer zo in de steek laten?quote:
Niet mijn schuldquote:Op maandag 4 november 2024 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je ons niet meer zo in de steek laten?
Morgen weer als ze het Capitol gaat bestormen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je ons niet meer zo in de steek laten?
Ja, geen idee. Het gebeurt meestal niet in deze scquote:
Ik vermijd topics als NWS en POL, hooguit een enkele keer lezenquote:Op maandag 4 november 2024 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het gebeurt meestal niet in deze sc
Nee hier gedraagt ze zich meestal nog enigszins, het gaat mis in nws en klbquote:Op maandag 4 november 2024 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Het gebeurt meestal niet in deze sc
Ik zei waterstofbom op mofrika. Maar dan een ander land en toen was het gelijk antisemisme lolquote:
Mofrika is wel heel dichtbij..quote:Op maandag 4 november 2024 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei waterstofbom op mofrika. Maar dan een ander land en toen was het gelijk antisemisme lol
Mensen die hun klassiekers niet kennen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zei waterstofbom op mofrika. Maar dan een ander land en toen was het gelijk antisemisme lol
quote:Op maandag 4 november 2024 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
daar krijgt ze zere kuiten vanquote:Op maandag 4 november 2024 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Bitterbal kan jij even overkomen naar Nederland. Ik heb een dame nodig voor een badmintonwedstrijd op 16 november.
geen wave?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |