sta je te klappertanden ?quote:Op maandag 4 november 2024 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe update: het is behoorlijk fris.

quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
She's back!![]()
BalliesBillen [ afbeelding ]

dadelijk is het een permanente banquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jazekers![]()
![]()
![]()
Net op tijd om weer een ban te krijgen op verkiezingsavond

Oei dan moet ik iets gaan doen met mijn levenquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk is het een permanente ban

Ja en wij dan? Dan moeten we jou missenquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei dan moet ik iets gaan doen met mijn leven

Jullie zijn leuk genoeg om zonder mij door te gaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en wij dan? Dan moeten we jou missen

quote:Op dinsdag 5 november 2024 02:43 schreef datismijnmening het volgende:
kom Ballie we gaan diertjes kijken![]()
Bekijk deze YouTube-video

Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:51 schreef bitterbal het volgende:
waarom vind ik het zo eng om nieuwe sociale activiteiten te proberen![]()
vandaag om 1730 is er netball. Ken het niet
[ afbeelding ]
Maar lijkt mij wel leuk. Zit mij zelf nu helemaal moed in te praten om mij aan te melden

denk dat dat voor gevorderde isquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?

Nog steeds is het vanavond kop of munt wie er gaat winnen. Wat een armoede.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hun Proud Boys "ready to revolt unless Donald Trump wins"

Als je het helemaal plat slaat,quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds is het vanavond kop of munt wie er gaat winnen. Wat een armoede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |