Veel te warm.quote:
27 graden is het nu. Gevoelstemperatuur 5quote:Op maandag 4 november 2024 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel meevallen hier voelt het nog kouder
Ja dat is in je hoofd. Dat gaat niet altijd als de aanslagpleger gewapend is of als je door een grote groep belaagd word.quote:Op maandag 4 november 2024 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je met je blote handen 99 procent van alle mensen kunt hebben
Ga heenquote:Op maandag 4 november 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
27 graden is het nu. Gevoelstemperatuur 5
Baksteen in je broekzakquote:Op maandag 4 november 2024 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kijk in steden altijd wel langs me heen welke zware objecten vast zitten of los.
Bv een tafel met zware metalen onderstel is perfect ter verdediging en uitschakeling van een zwaarden gekkie.
quote:Op maandag 4 november 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
27 graden is het nu. Gevoelstemperatuur 5
Wel vestjes ja. Maar Thai vinden dit fijn. Toeristen zijn allemaal zomers gekleedquote:Op maandag 4 november 2024 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben de Thai ook allemaal winterjassen aan?
De vriendin van m'n oom komt uit Thailand en die is zo blij dat ze weg is uit die hittequote:Op maandag 4 november 2024 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel vestjes ja. Maar Thai vinden dit fijn. Toeristen zijn allemaal zomers gekleed
Ja veel Thai houden niet van die hitte.quote:Op maandag 4 november 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vriendin van m'n oom komt uit Thailand en die is zo blij dat ze weg is uit die hitteAl weet ik niet waar ze precies vandaan komt. De winters neemt ze maar voor lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |