quote:Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
Zou dat blote Iraanse meisje nog leven denken jullie?
Over een tijdje gooit men hier ook met stenen en poep naar vrouwen met te blote schoudersquote:Op maandag 4 november 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Reacties op nu.nl 'Logisch dat ze is opgepakt, in Nederland mag je ook niet in je blootje boodschappen doen.'
ik vind dit een hele aparte conclusiequote:Op maandag 4 november 2024 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel stuk gelezen over de zaak van Beckum (dorpje hier vlakbij)
Daar vond een afranseling plaats van een onschuldig echtpaar. Waarvan de man later dood ging aan de verwondingen.
Zo moesten het 3 huis van rechts hebben.
Maar reden aan de verkeerde krant de straat binnen….
Mensen hadden er niks mee van doen.
Soms denk ik dat je gewoon recht hebt op een 9mm op je nachtkastje net als Kwiwi.
Waarom niet gewoon direct een AR-15?quote:Op maandag 4 november 2024 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel stuk gelezen over de zaak van Beckum (dorpje hier vlakbij)
Daar vond een afranseling plaats van een onschuldig echtpaar. Waarvan de man later dood ging aan de verwondingen.
Zo moesten het 3 huis van rechts hebben.
Maar reden aan de verkeerde krant de straat binnen….
Mensen hadden er niks mee van doen.
Soms denk ik dat je gewoon recht hebt op een 9mm op je nachtkastje net als Kwiwi.
Er ligt een carrier vlakbij op de Noordzee en het halve Amerikaanse leger ligt momenteel in Vlissingen op weg naar Polenquote:
Gaan Trump en Poetin Polen verdelen?quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er ligt een carrier vlakbij op de Noordzee en het halve Amerikaanse leger ligt momenteel in Vlissingen op weg naar Polen
Gewoon zorgen dat je met je blote handen 99 procent van alle mensen kunt hebbenquote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
In de trein is het ook niet gek.
Mafklapper met bijl makkelijk uitschakelen zonder moeite
Oekraïne, afscheidscadeautje van Biden voor de NAVO, vanaf begin 2025 mogen we zelf aan het werkquote:Op maandag 4 november 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan Trump en Poetin Polen verdelen?
Ben jij het tijgeren al weer aan het oefenen?quote:Op maandag 4 november 2024 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oekraïne, afscheidscadeautje van Biden voor de NAVO, vanaf begin 2025 mogen we zelf aan het werk
quote:De Japanse tuin is dit najaar open van zaterdag 19 oktober tot en met zondag 3 november 2024. De tuin is open van 10.00 tot 16.00 uur.
quote:Op maandag 4 november 2024 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Reacties op nu.nl 'Logisch dat ze is opgepakt, in Nederland mag je ook niet in je blootje boodschappen doen.'
Dat pakje past me niet meer.quote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben jij het tijgeren al weer aan het oefenen?
Is het daar ook 10 graden?quote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef bitterbal het volgende:
Oké lange broek aan en jasje. Dit gaat niet goed.
Ik, maar ook wel paar keer uitgedaan buiten. Weer gaat nog alle kanten opquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er ligt een carrier vlakbij op de Noordzee en het halve Amerikaanse leger ligt momenteel in Vlissingen op weg naar Polen
Aaah die bedoel ik, de USS Harry S Trumanquote:Op maandag 4 november 2024 12:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dobbert momenteel in het Oslofjord.
Veel te warm.quote:
27 graden is het nu. Gevoelstemperatuur 5quote:Op maandag 4 november 2024 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dan zal het wel meevallen hier voelt het nog kouder
Ja dat is in je hoofd. Dat gaat niet altijd als de aanslagpleger gewapend is of als je door een grote groep belaagd word.quote:Op maandag 4 november 2024 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je met je blote handen 99 procent van alle mensen kunt hebben
Ga heenquote:Op maandag 4 november 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
27 graden is het nu. Gevoelstemperatuur 5
Baksteen in je broekzakquote:Op maandag 4 november 2024 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik kijk in steden altijd wel langs me heen welke zware objecten vast zitten of los.
Bv een tafel met zware metalen onderstel is perfect ter verdediging en uitschakeling van een zwaarden gekkie.
quote:Op maandag 4 november 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
27 graden is het nu. Gevoelstemperatuur 5
Wel vestjes ja. Maar Thai vinden dit fijn. Toeristen zijn allemaal zomers gekleedquote:Op maandag 4 november 2024 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben de Thai ook allemaal winterjassen aan?
De vriendin van m'n oom komt uit Thailand en die is zo blij dat ze weg is uit die hittequote:Op maandag 4 november 2024 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel vestjes ja. Maar Thai vinden dit fijn. Toeristen zijn allemaal zomers gekleed
Ja veel Thai houden niet van die hitte.quote:Op maandag 4 november 2024 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De vriendin van m'n oom komt uit Thailand en die is zo blij dat ze weg is uit die hitteAl weet ik niet waar ze precies vandaan komt. De winters neemt ze maar voor lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |