Zo veel lichtjes..quote:
Meh, amazonquote:
Tjaquote:
Daar bestel ik eigenlijk alleen maar als het echt heel veel goedkoper is dan ergens anders. Maar tegenwoordig zijn bol en amazon zo op elkaar afgesteld dat ze elkaar constant pricematchen. En dan bestel ik liever bij bolquote:Op maandag 4 november 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Tjaik bestel er regelmatig en heb een tijdje rond gekeken maar dit was de beste deal die ik kon vinden.
Mijn appartement hier een ook mooie dimbare ledstripjesquote:Op maandag 4 november 2024 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was echt iets voor @:bitterbal geweest
Nu pas met geluid bekekenquote:
Die wil meer dansen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was echt iets voor @:bitterbal geweest
Nu?quote:Op maandag 4 november 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk. De buren gaan weer timmeren.
Ja. Mooi tijdstip toch om daar mee te beginnen.quote:
Zou echt chagrijnig worden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Mooi tijdstip toch om daar mee te beginnen.
Maar wil ze diep van binnen wel.quote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doet ze toch allang niet meer?
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschuddenquote:Op maandag 4 november 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wil ze diep van binnen wel.
Als eigenaresse is dat wel altijd tricky in je eigen bar. Maar wie weet kan het in Thailand.quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschudden
She's back!quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschudden
Floryquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
She's back!![]()
BalliesBillen [ afbeelding ]
ja is goed.quote:Op maandag 4 november 2024 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Bitterbal kan jij even overkomen naar Nederland. Ik heb een dame nodig voor een badmintonwedstrijd op 16 november.
sta je te klappertanden ?quote:Op maandag 4 november 2024 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe update: het is behoorlijk fris.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
She's back!![]()
BalliesBillen [ afbeelding ]
dadelijk is het een permanente banquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jazekers![]()
![]()
![]()
Net op tijd om weer een ban te krijgen op verkiezingsavond
Oei dan moet ik iets gaan doen met mijn levenquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dadelijk is het een permanente ban
Ja en wij dan? Dan moeten we jou missenquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei dan moet ik iets gaan doen met mijn leven
Jullie zijn leuk genoeg om zonder mij door te gaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en wij dan? Dan moeten we jou missen
quote:Op dinsdag 5 november 2024 02:43 schreef datismijnmening het volgende:
kom Ballie we gaan diertjes kijken![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:51 schreef bitterbal het volgende:
waarom vind ik het zo eng om nieuwe sociale activiteiten te proberen![]()
vandaag om 1730 is er netball. Ken het niet
[ afbeelding ]
Maar lijkt mij wel leuk. Zit mij zelf nu helemaal moed in te praten om mij aan te melden
denk dat dat voor gevorderde isquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?
Nog steeds is het vanavond kop of munt wie er gaat winnen. Wat een armoede.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hun Proud Boys "ready to revolt unless Donald Trump wins"
Als je het helemaal plat slaat,quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds is het vanavond kop of munt wie er gaat winnen. Wat een armoede.
Ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met verdeeldheid zaaien en invloedsfeer vergroten. Die gaat niet ineens gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het helemaal plat slaat,
Hoe gaan de haters van Taiwan, Europa, Oekraīne en Israël om met het feit dat grote broer Amerika voorlopig even erg druk bezig is met zichzelf?
Dat staat er niet, er is een kans dat de VS in bloederige chaos verzanden, Trump is geen Gore die zijn verlies toe zal geven en op zal roepen tot gewapend verzet om de macht alsnog te grijpen, hoe gaan de vijanden van de vriendjes van de VS om met dit feit?quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met verdeeldheid zaaien en invloedsfeer vergroten. Die gaat niet ineens gekke dingen doen.
White chicks can't jump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?
Maga! @dimmyquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Nickchange? Dan eis ik @:Fles op
huhquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.
Lezen is wel een uitdaging voor deze ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat zijn die blauwen dom tegenwoordig allemaal zeg
Ik had gisteren nog 2 bolletjes ijs.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lekker de lauwe boter vingerenquote:
lekker een beetje dabben in die fosfolipiden-afscheidingquote:
Tot nu toe vond je alle tips van oma nuttig ende zinvol bedoel je?quote:
Jij niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe vond je alle tips van oma nuttig ende zinvol bedoel je?
Jij niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot nu toe vond je alle tips van oma nuttig ende zinvol bedoel je?
Crewbash, ban. Verdubbeling voor dat stomme grapje.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat zijn die blauwen dom tegenwoordig allemaal zeg
Omdat we dan weer een uurtje kunnen lolleren over alle toepassingen van kaneel.quote:
ow ja, hoe kan ik dat vergeten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat we dan weer een uurtje kunnen lolleren over alle toepassingen van kaneel.
ja wordt wel weer eens tijd. Even kijken voor de komende dagen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest aan de user denken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog zo'n blauwe.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ugh er is een blauwe envelop onderweg.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh jezus, die legotuin is bijna 7kg.
Snel verhuizen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ugh er is een blauwe envelop onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |