Zo veel lichtjes..quote:
Meh, amazonquote:
Tjaquote:
Daar bestel ik eigenlijk alleen maar als het echt heel veel goedkoper is dan ergens anders. Maar tegenwoordig zijn bol en amazon zo op elkaar afgesteld dat ze elkaar constant pricematchen. En dan bestel ik liever bij bolquote:Op maandag 4 november 2024 22:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Tjaik bestel er regelmatig en heb een tijdje rond gekeken maar dit was de beste deal die ik kon vinden.
Mijn appartement hier een ook mooie dimbare ledstripjesquote:Op maandag 4 november 2024 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was echt iets voor @:bitterbal geweest
Nu pas met geluid bekekenquote:
Die wil meer dansen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was echt iets voor @:bitterbal geweest
Nu?quote:Op maandag 4 november 2024 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leuk. De buren gaan weer timmeren.
Ja. Mooi tijdstip toch om daar mee te beginnen.quote:
Zou echt chagrijnig worden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Mooi tijdstip toch om daar mee te beginnen.
Maar wil ze diep van binnen wel.quote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat doet ze toch allang niet meer?
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschuddenquote:Op maandag 4 november 2024 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wil ze diep van binnen wel.
Als eigenaresse is dat wel altijd tricky in je eigen bar. Maar wie weet kan het in Thailand.quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschudden
She's back!quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker. Het liefst zou ze een go-go bar openen in Thailand zodat ze weer op de bar kan billenschudden
Floryquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:45 schreef Xilia het volgende:
[..]
She's back!![]()
BalliesBillen [ afbeelding ]
ja is goed.quote:Op maandag 4 november 2024 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Bitterbal kan jij even overkomen naar Nederland. Ik heb een dame nodig voor een badmintonwedstrijd op 16 november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |