Ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds is het vanavond kop of munt wie er gaat winnen. Wat een armoede.
Gewoon doorgaan met verdeeldheid zaaien en invloedsfeer vergroten. Die gaat niet ineens gekke dingen doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het helemaal plat slaat,
Hoe gaan de haters van Taiwan, Europa, Oekraīne en Israël om met het feit dat grote broer Amerika voorlopig even erg druk bezig is met zichzelf?
Dat staat er niet, er is een kans dat de VS in bloederige chaos verzanden, Trump is geen Gore die zijn verlies toe zal geven en op zal roepen tot gewapend verzet om de macht alsnog te grijpen, hoe gaan de vijanden van de vriendjes van de VS om met dit feit?quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met verdeeldheid zaaien en invloedsfeer vergroten. Die gaat niet ineens gekke dingen doen.
White chicks can't jump.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je ook zo sierlijk springen en zweven als die witte?
Maga! @dimmyquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds is het vanavond kop of munt wie er gaat winnen. Wat een armoede.
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Nickchange? Dan eis ik @:Fles op
huhquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.
Lezen is wel een uitdaging voor deze ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat zijn die blauwen dom tegenwoordig allemaal zeg
Ik had gisteren nog 2 bolletjes ijs.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veel te koud voor ijs. Of niet koud genoeg, is maar hoe je het bekijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |