Ik heb niet geluisterd, maar ik ken wel jouw muzieksmaakquote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jullie moeten het zoeken in de Hard Rock hoek, maar als jullie mijn muzieksmaak kennen, mag dat geen verrassing heten...
Aanstellerquote:Op maandag 4 november 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt moeilijker en moeilijker om naar training te gaan nu het zo vroeg donker wordt
Wintertijd helpt ook niet bepaald mee.
Ja ik had ook niet direct discopop verwacht ofzoquote:Op maandag 4 november 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jullie moeten het zoeken in de Hard Rock hoek, maar als jullie mijn muzieksmaak kennen, mag dat geen verrassing heten...
Het is nog steeds even ver er naartoe, daar verandert de stand van de zon niks aanquote:Op maandag 4 november 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt moeilijker en moeilijker om naar training te gaan nu het zo vroeg donker wordt
Wintertijd helpt ook niet bepaald mee.
Niet?quote:Op maandag 4 november 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog steeds even ver er naartoe, daar verandert de stand van de zon niks aan
Ja misschien dat die dat wel stiekem luistert, maar dat niet hardop zegtquote:
Dat stomme reptielenbrein associeert donker gewoon met uitrusten, kan ik niets aan doenquote:Op maandag 4 november 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nog steeds even ver er naartoe, daar verandert de stand van de zon niks aan
Dan moet je maar gewoon gelijk 's ochtends bij zonsopgang gaanquote:Op maandag 4 november 2024 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat stomme reptielenbrein associeert donker gewoon met uitrusten, kan ik niets aan doen
Ik denk het welquote:Op maandag 4 november 2024 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien dat die dat wel stiekem luistert, maar dat niet hardop zegt
ik steun deze motiequote:
De prinses is weer terug op de bühnequote:
Morgen verkiezingen, dus waarschijnlijk heeft ze na vanavond weer vrijquote:
Niet erg, kan ze even bijkomen van alle opwindingquote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen verkiezingen, dus waarschijnlijk heeft ze na vanavond weer vrij
Ze heeft om de week een ban als de wijn weer wat te goed heeft gesmaaktquote:Op maandag 4 november 2024 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh weet ik veel. Ben hier maand ofzo niet geweest.
quote:Op maandag 4 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft om de week een ban als de wijn weer wat te goed heeft gesmaakt
Dimmyquote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja morgen verkiezingen dus mss niet heel lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |