Nee hoorquote:Op zondag 3 november 2024 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is helemaal kut voor Verstappen.
Juist niet.quote:Op zondag 3 november 2024 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom? serieuze vraagquote:Op zondag 3 november 2024 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel, nu loopt Norris in met nieuwere bandjes. Rood zou wel gunstig zijn.quote:
Yupsquote:Op zondag 3 november 2024 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelul, ze hadden ook even wet tyres eronder kunnen gooienquote:Op zondag 3 november 2024 17:34 schreef heywoodu het volgende:
Volkomen terechte SC. Zelfs aldus Allard, die gisteren nog liep te blaten over dat ze ook wel om de plassen heen konden rijden.
Dat werkte zo goed voor bepaalde britse coureursquote:
Geen idee.quote:Op zondag 3 november 2024 17:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet er niet 50% verreden zijn voor hele punten?
Had ie dat maar gedaan.quote:
allemaal toevalquote:Op zondag 3 november 2024 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
SC wel netjes na Norris inhaalactie.
Nico middelmaat hulkenbergquote:Op zondag 3 november 2024 17:36 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - CONTINUING ON TRACK AFTER RECEIVING ASSISTANCE
Voor Max en de Alpine'squote:
Dacht net hetzelfde, wat voor een nut hebben fullwets nog als die condities schijnbaar dus per definitie niet veilig genoeg zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 17:35 schreef heywoodu het volgende:
Nu wordt het alleen maar kutter, ook met minder regen, want hierdoor zit alles dicht bij elkaar, dus meer spray.
Dit kan heel geniaal zijn, of minder optimaal. Prima keus dus.quote:Op zondag 3 november 2024 17:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit is dom. Max had moeten pitten. Hannah heeft t niet meer.
Als het zo droger wordt zal Norris toch nog moeten pitten voor intersquote:
Het gros heeft een pitstop gedaan..quote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef Mano_ het volgende:
Het gros zit op (oude) inters, maar er mag niet geraced worden![]()
Ik snap dit niet.
Ocon had geen spray.quote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kwam Verstappen eigenlijk aan 8 seconden achterstand op Ocon net, terwijl hij er vlak achter zat?
Geen risico's nemen achter de SC?quote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kwam Verstappen eigenlijk aan 8 seconden achterstand op Ocon net, terwijl hij er vlak achter zat?
Het was dus geniaalquote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan heel geniaal zijn, of minder optimaal. Prima keus dus.
Ja die had ik ook even gemistquote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
xDquote:Op zondag 3 november 2024 17:38 schreef Mano_ het volgende:
Is dat niet de auto van een zekere Latifi?
quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Colapinto dacht 'ik help mijn nieuwe teamgenoot vast een handje'
Sky schuimbekken.quote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Evenstar het volgende:
net na de geruchten van Colapinto naar RB, Britten worden gek zo
#teamLHgifjequote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Evenstar het volgende:
net na de geruchten van Colapinto naar RB, Britten worden gek zo
3x ofzoquote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel Williams’ al afgeschreven laatste weekends
Abu dabhi 2021 beldequote:
Met mayo?quote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Zipportal het volgende:
Pizza zonder slagroom in de oven. @:3rr0r
Ik heb de lokale shoarmaboer opdracht gegeven om mij te voorzien van een maaltijd.quote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat ik op tijd kan eten vandaag
De geest van Latifi is overgesprongen naar Colapintoquote:
Boeiequote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Je had snert, net als het weer.quote:Op zondag 3 november 2024 17:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb de lokale shoarmaboer opdracht gegeven om mij te voorzien van een maaltijd.
Deze hele race alquote:
Dut gaat toch wel een tijdje duren?quote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat er naast, dat kan wel eens gebeuren. Geweldige race dit, Mede omdat Max even de rest van het veld rijles gaf.quote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ze werden net nog voor gek verklaard.
Prijs de dag niet voor het avond is. Ze zijn nu aan het overleggen of Norris 5 of 10 seconden bonificatie krijgt voor zijn zelf bedachte start.quote:
Linksachter lek dacht ik.quote:Op zondag 3 november 2024 17:40 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat die auto het niet meer doet.
We vragen even een expert: @:wereldgozer
Ja het gaat alle kanten opquote:
Nu niet meer, groetjes Johnny.quote:
Maar het IS avondquote:Op zondag 3 november 2024 17:41 schreef quo_ het volgende:
[..]
Prijs de dag niet voor het avond is. Ze zijn nu aan het overleggen of Norris 5 of 10 seconden bonificatie krijgt voor zijn zelf bedachte start.
Nou ja, dit was natuurlijk een betere keuze dan het gebeuren in de kwalificatie ja.quote:Op zondag 3 november 2024 17:41 schreef Evenstar het volgende:
Wat geweldig van Max, op de juist plek, op juist moment, goed besloten om niet naar binnen te gaan. Niks geluk.
/lol
Carbon is altijd al duur geweest.quote:Op zondag 3 november 2024 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
Autos kosten miljoenen maar kleine crash en ze zijn direct van papierAldi troep
Klopt. Als dat nodig is leggen ze het stil, als het niet nodig is dan zit je verkeerd.quote:Op zondag 3 november 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit is het ultieme bewijs dat wisselen naar FW strategisch dom is tenzij je toch al naar binnen gaat.
Heb ik ook nogquote:
Moest me denken aan de een na laatse ronde van Abu Dabhi 2021.quote:Op zondag 3 november 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Met die boordradio zie je dat Norris nog het een en ander mist.
Vast geen staande start met dit weerquote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef MoreDakka het volgende:
Nu krijgen we zeker weer dat hele circus met een staande start enzo
De afgelopen weekenden geven echt aan hoe failliet deze 'sport' is.
En daar dan weer thee van trekken.quote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou Herbert nu al zijn haren uit zijn hoofd aan het trekken zijn?
Straks kale Herbert op Sky Sportsquote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou Herbert nu al zijn haren uit zijn hoofd aan het trekken zijn?
Staande startquote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef MoreDakka het volgende:
nieuwe regel: staande herstart beginnende met auto's waar het merk met Mc begint.quote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef MoreDakka het volgende:
Caipirinha erbij?quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Boh, pão de queijo gaan onverwacht de oven in hier, Braziliaanse lekkernij past mooi bij deze race
Mijn ballen stinken ook allenquote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik ook nog
Maar ze stinken wel een beetje, dus denk dat ik die maar laat staan.
Iedereen behalve Norris.. nog steeds niks gehoord voor die fout bij de opwarmrondequote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton kan ook nog een penalty verwachten.
Wat is dat?quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Boh, pão de queijo gaan onverwacht de oven in hier, Braziliaanse lekkernij past mooi bij deze race
Van P17 naar P2 is best netjes jaquote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max rijdt wel een aardige race tot nu toe.
een aardige racequote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zal vast rollend wordenquote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel gevaarlijk zo'n herstart met die contactgestoorde Fransman naast je.
Hallo Chevy.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri probeerde een Max’je bij Lawson.
Lukte niet helemaal
Klinkt lekker, maar wat is het?quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Na de race. Net als Russell en Lawson dacht ik.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Iederaan behalve Norris.. nog steeds niks gehoord voor die fout bij de opwarmronde
quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Als dat geen DOTD wordt, dan weet ik het ook niet meerquote:
Understatement.quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alonso, Nürburgring 2007 was er ook wel eentje.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef raptorix het volgende:
Als Max wint, is dit de mooiste overwinning aller tijden!
Max sowieso DOTD.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
een aardige race
het is de enige die een beetje ballen toont.
Nu hopen dat er niets met hem gebeurtquote:
Norris wint vast weer.. of Russell.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als dat geen DOTD wordt, dan weet ik het ook niet meer
quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Piepjes bij Russel. Krijgt ie nou ook een taakstraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |