Klopt. Als dat nodig is leggen ze het stil, als het niet nodig is dan zit je verkeerd.quote:Op zondag 3 november 2024 17:42 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit is het ultieme bewijs dat wisselen naar FW strategisch dom is tenzij je toch al naar binnen gaat.
Heb ik ook nogquote:
Moest me denken aan de een na laatse ronde van Abu Dabhi 2021.quote:Op zondag 3 november 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Met die boordradio zie je dat Norris nog het een en ander mist.
Vast geen staande start met dit weerquote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef MoreDakka het volgende:
Nu krijgen we zeker weer dat hele circus met een staande start enzo
De afgelopen weekenden geven echt aan hoe failliet deze 'sport' is.
En daar dan weer thee van trekken.quote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou Herbert nu al zijn haren uit zijn hoofd aan het trekken zijn?
Straks kale Herbert op Sky Sportsquote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Zou Herbert nu al zijn haren uit zijn hoofd aan het trekken zijn?
Staande startquote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef MoreDakka het volgende:
nieuwe regel: staande herstart beginnende met auto's waar het merk met Mc begint.quote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef MoreDakka het volgende:
Caipirinha erbij?quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Boh, pão de queijo gaan onverwacht de oven in hier, Braziliaanse lekkernij past mooi bij deze race
Mijn ballen stinken ook allenquote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik ook nog
Maar ze stinken wel een beetje, dus denk dat ik die maar laat staan.
Iedereen behalve Norris.. nog steeds niks gehoord voor die fout bij de opwarmrondequote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton kan ook nog een penalty verwachten.
Wat is dat?quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Boh, pão de queijo gaan onverwacht de oven in hier, Braziliaanse lekkernij past mooi bij deze race
Van P17 naar P2 is best netjes jaquote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max rijdt wel een aardige race tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |