Nico middelmaat hulkenbergquote:Op zondag 3 november 2024 17:36 schreef TweedeKlum het volgende:
INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - CONTINUING ON TRACK AFTER RECEIVING ASSISTANCE
Voor Max en de Alpine'squote:
Dacht net hetzelfde, wat voor een nut hebben fullwets nog als die condities schijnbaar dus per definitie niet veilig genoeg zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 17:35 schreef heywoodu het volgende:
Nu wordt het alleen maar kutter, ook met minder regen, want hierdoor zit alles dicht bij elkaar, dus meer spray.
Dit kan heel geniaal zijn, of minder optimaal. Prima keus dus.quote:Op zondag 3 november 2024 17:36 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit is dom. Max had moeten pitten. Hannah heeft t niet meer.
Als het zo droger wordt zal Norris toch nog moeten pitten voor intersquote:
Het gros heeft een pitstop gedaan..quote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef Mano_ het volgende:
Het gros zit op (oude) inters, maar er mag niet geraced worden![]()
Ik snap dit niet.
Ocon had geen spray.quote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kwam Verstappen eigenlijk aan 8 seconden achterstand op Ocon net, terwijl hij er vlak achter zat?
Geen risico's nemen achter de SC?quote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kwam Verstappen eigenlijk aan 8 seconden achterstand op Ocon net, terwijl hij er vlak achter zat?
Het was dus geniaalquote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan heel geniaal zijn, of minder optimaal. Prima keus dus.
Ja die had ik ook even gemistquote:Op zondag 3 november 2024 17:37 schreef heywoodu het volgende:
xDquote:Op zondag 3 november 2024 17:38 schreef Mano_ het volgende:
Is dat niet de auto van een zekere Latifi?
quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Colapinto dacht 'ik help mijn nieuwe teamgenoot vast een handje'
Sky schuimbekken.quote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Evenstar het volgende:
net na de geruchten van Colapinto naar RB, Britten worden gek zo
#teamLHgifjequote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Evenstar het volgende:
net na de geruchten van Colapinto naar RB, Britten worden gek zo
3x ofzoquote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel Williams’ al afgeschreven laatste weekends
Abu dabhi 2021 beldequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |