Je had snert, net als het weer.quote:Op zondag 3 november 2024 17:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb de lokale shoarmaboer opdracht gegeven om mij te voorzien van een maaltijd.
Deze hele race alquote:
Dut gaat toch wel een tijdje duren?quote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk niet dat ik op tijd kan eten vandaag
Ik zat er naast, dat kan wel eens gebeuren. Geweldige race dit, Mede omdat Max even de rest van het veld rijles gaf.quote:Op zondag 3 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ze werden net nog voor gek verklaard.
Prijs de dag niet voor het avond is. Ze zijn nu aan het overleggen of Norris 5 of 10 seconden bonificatie krijgt voor zijn zelf bedachte start.quote:
Linksachter lek dacht ik.quote:Op zondag 3 november 2024 17:40 schreef Haags het volgende:
Ik denk dat die auto het niet meer doet.
We vragen even een expert: @:wereldgozer
Ja het gaat alle kanten opquote:
Nu niet meer, groetjes Johnny.quote:
Maar het IS avondquote:Op zondag 3 november 2024 17:41 schreef quo_ het volgende:
[..]
Prijs de dag niet voor het avond is. Ze zijn nu aan het overleggen of Norris 5 of 10 seconden bonificatie krijgt voor zijn zelf bedachte start.
Nou ja, dit was natuurlijk een betere keuze dan het gebeuren in de kwalificatie ja.quote:Op zondag 3 november 2024 17:41 schreef Evenstar het volgende:
Wat geweldig van Max, op de juist plek, op juist moment, goed besloten om niet naar binnen te gaan. Niks geluk.
/lol
Carbon is altijd al duur geweest.quote:Op zondag 3 november 2024 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
Autos kosten miljoenen maar kleine crash en ze zijn direct van papierAldi troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |