een aardige racequote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max rijdt wel een aardige race tot nu toe.
Zal vast rollend wordenquote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel gevaarlijk zo'n herstart met die contactgestoorde Fransman naast je.
Hallo Chevy.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri probeerde een Max’je bij Lawson.
Lukte niet helemaal
Klinkt lekker, maar wat is het?quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Boh, pão de queijo gaan onverwacht de oven in hier, Braziliaanse lekkernij past mooi bij deze race
Na de race. Net als Russell en Lawson dacht ik.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Iederaan behalve Norris.. nog steeds niks gehoord voor die fout bij de opwarmronde
quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef heywoodu het volgende:
Boh, pão de queijo gaan onverwacht de oven in hier, Braziliaanse lekkernij past mooi bij deze race
Als dat geen DOTD wordt, dan weet ik het ook niet meerquote:
Understatement.quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max rijdt wel een aardige race tot nu toe.
Alonso, Nürburgring 2007 was er ook wel eentje.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef raptorix het volgende:
Als Max wint, is dit de mooiste overwinning aller tijden!
Max sowieso DOTD.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
een aardige race
het is de enige die een beetje ballen toont.
Nu hopen dat er niets met hem gebeurtquote:
Norris wint vast weer.. of Russell.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als dat geen DOTD wordt, dan weet ik het ook niet meer
quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Piepjes bij Russel. Krijgt ie nou ook een taakstraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |