Deze was toch helemaal geen hit?quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoger dan Hate To Say I Told You So. Willekeur.
Tsja hit, hit. Dit is in 2007 wel veelvuldig gedraaid hoor op de alternatieve kanalen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze was toch helemaal geen hit?
Hoor hem volgens mij nu voor het eerst 😱
Boygenius staat nog hoger lijkt mequote:Op zondag 3 november 2024 16:29 schreef Gretzl het volgende:
Omggg
Dan NU het beste nummer van de zondag?
Phoebs
En dat Boygenius maar ook rap populair mag worden voor de K1500
Ja toen zat ik diep in m’n Paramore, Cranberries en WsH fase. Plus een dozijn aan popzangeressen. Alternatieve rock was op dat moment nog een grote blinde vlekquote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja hit, hit. Dit is in 2007 wel veelvuldig gedraaid hoor op de alternatieve kanalen.
Luisterde toen ook wel naar Groove Coverage, Cascade en Blue Lagoon, maar dat was niet de hoofdmootquote:Op zondag 3 november 2024 16:34 schreef DecoAoreste het volgende:
In 2007 luisterde ik bijna alleen maar trance, eurodance en hands-up
Ah ja, voor mij wel. Master Blaster en E-Type waren mijn topartiesten in die periode, en inderdaad Cascada en Groove Coverage. Wel ook af en toe wat metal (Nightwish, Within Temptation en Sonata Arctica met name) en van huis uit had ik Meat Loaf meegekregen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Luisterde toen ook wel naar Groove Coverage, Cascade en Blue Lagoon, maar dat was niet de hoofdmoot
Instrumentale
My Number is geweestquote:Op zondag 3 november 2024 16:51 schreef Gretzl het volgende:
VEULENTJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou My Number ook nog komen. Of de Spaanse Sahara?
Absoluut, met These Days de beste.quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Foo Fighters staan er natuurlijk onbenullig vaak in maar deze is wel meer dan terecht
Mando Diao?quote:Op zondag 3 november 2024 17:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik associeer deze Mando Diao zo ontzettend met de hoogtijdagen van 3FM
En met London Calling feestjes waar je hun enige hit eigenlijk ook altijd wel voorbij hoort komen
Nederlander, maar wel grotendeels in België gewoond.quote:Op zondag 3 november 2024 17:19 schreef Gretzl het volgende:
Is Zweegers nu een Belg of een Nederlander?
We krijgen Undisclosed Desires nog vermoedelijk, die vind ik een stuk erger.quote:
Die vind ik zelf wel mooi.quote:Op zondag 3 november 2024 17:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We krijgen Undisclosed Desires nog vermoedelijk, die vind ik een stuk erger.
Gelukkig ook nog New Born
Bad Guy heel af en toequote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend, Billie hoor je nooit op Kink.
En altijd vaste gast in deze 2 weken inderdaad. Gaan we die andere uitvallers ook zien terugkeren, of alleen deze?quote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend, Billie hoor je nooit op Kink.
Ik voel dit nu wel jaquote:Op zondag 3 november 2024 17:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah de mindere versie van die van de Butthole Surfers
Dit was een hele prettige re-entry in ieder gevalquote:Op zondag 3 november 2024 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En altijd vaste gast in deze 2 weken inderdaad. Gaan we die andere uitvallers ook zien terugkeren, of alleen deze?
Heb jij niks met Beck?quote:
De Pippies worden natuurlijk ook ouder he. Kunnen wel tegen wat gescheldquote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb als eerbetoon aan mijn medefokkers en tot grote schrik van de Pippies net hard Bad Habit meegeblerd.
Blijft toch jeugdsentiment he
Ik had je post niet gelezen, maar dacht precies hetzelfde;)quote:
Mijn ouders konden er niet tegen en mijn kinderen ook niet. Misschien ben ik wel de uitzondering in de familiequote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Pippies worden natuurlijk ook ouder he. Kunnen wel tegen wat gescheld
Welke was t?quote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef Gretzl het volgende:
Wel een nummer voor @:Scorpion_17
De beste Dylan
Ja, we zijn inmiddels bijna op 2/3quote:Op zondag 3 november 2024 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat dit feest ook in t weekend door?
Hier ging iemand nat.quote:Op zondag 3 november 2024 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit jaar geen Super Max in de Top 2000, dat scheelt weer.
ah i see. ik haak morgen weer aan terwijl ik t aanstaande faillissement van Blokker verslaquote:Op zondag 3 november 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, we zijn inmiddels bijna op 2/3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een voorzichtige voorspelling aan uitvallers met 191 stuks in totaal. Zullen er nog wel een paar bij komen die van hoger dan 700 uitvallen en een paar uit dit lijstje wegvallen. En we zitten nu pas op 168 binnenkomers als ik goed heb geteld, dus dan zouden daar nog 23 bij moeten komen.191 vervangen nummers is wel een serieus groot slagveld. Maar denk dat het wel een realistische voorspelling is dat er nog 23 binnenkomers gaan volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ze zeggen ook steeds dat er een nieuwkomer in de top 10 zit toch? Welke zou dat zijn? Ik dacht zelf misschien The Emptiness Machine?quote:Op zondag 3 november 2024 21:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
191 vervangen nummers is wel een serieus groot slagveld. Maar denk dat het wel een realistische voorspelling is dat er nog 23 binnenkomers gaan volgen
Ja dat is Emptiness Machine. Starbuster zal ook wel hoog komen, maar niet zó hoogquote:Op zondag 3 november 2024 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze zeggen ook steeds dat er een nieuwkomer in de top 10 zit toch? Welke zou dat zijn? Ik dacht zelf misschien The Emptiness Machine?
Een voorzichtige voorspelling aan uitvallers met 191 stuks in totaal. Zullen er nog wel een paar bij komen die van hoger dan 700 uitvallen en een paar uit dit lijstje wegvallen. En we zitten nu pas op 168 binnenkomers als ik goed heb geteld, dus dan zouden daar nog 23 bij moeten komen.Dit is wel een enorme domper op de feestvreugde. Helemaal omdat ik nog niet overtuigd ben dat de gong en schemer en meer van dat soort probleemgevallen in de komende week toch nog gaan volgen. Dan hadden we beter deze kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Een voorzichtige voorspelling aan uitvallers met 191 stuks in totaal. Zullen er nog wel een paar bij komen die van hoger dan 700 uitvallen en een paar uit dit lijstje wegvallen. En we zitten nu pas op 168 binnenkomers als ik goed heb geteld, dus dan zouden daar nog 23 bij moeten komen.Ik heb nog wel wat hoop dat o.a. Fade into You en Your ghost nog gaan komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, dat is ook wel een beetje indekken fc van mijn kant. Maar Fade Into You was vorig jaar al 200 plekken gestegen en valt niet echt in het profielquote:Op zondag 3 november 2024 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat hoop dat o.a. Fade into You en Your ghost nog gaan komen.
Dit zijn de volledig NIEUWE nummers:quote:Op zondag 3 november 2024 22:45 schreef Tussle266 het volgende:
Hoeveel 2024 binnenkomers hebben we al?
Edit: dat zijn er in totaal 39, minus Linkin Apes in de top 10, maakt 38. Dan weten we ook of we nog iets heel ellendigs moeten verwachten de komende dagen, of dat het meevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even met mijn kennis de nummers die niet uit 2024 zijn er uit gefilterd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Elephant weet ik niet zeker en die van The Offspring en The Deaf ook niet. Rest is sowieso uit 2024. Dit zijn er 24 (dus minimaal 20). We krijgen er dus nog 15-19, waarvan sowieso 2x Link in zijn parka en 3x Fontaines.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 3 november 2024 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn de volledig NIEUWE nummers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even met mijn kennis de nummers die niet uit 2024 zijn er uit gefilterd:Dit is duidelijker en onduidelijker tegelijk. Die 11 klopt dan sowieso niet. want naast die 15 tot 19 gaan we zeker nog wat (her)interders krijgen. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat die twee naakte Earrings wel (her)intreden maar de Lady op de Radar allebei niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Elephant weet ik niet zeker en die van The Offspring en The Deaf ook niet. Rest is sowieso uit 2024. Dit zijn er 24 (dus minimaal 20). We krijgen er dus nog 15-19, waarvan sowieso 2x Link in zijn parka en 3x Fontaines.All Day I Dream About Stemlijsten
Vorig jaar heb ik eens de rerun geluisterd en gewoon hier teruggelezen. Was net echt.quote:Op zondag 3 november 2024 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Morgen en overmorgen heel weinig tijd om te luisteren, want de vakantie zit er weer op en heb gelijk twee pittige werkdagen te gaan
Ben beide dagen ook in de avond druk. Wo/do/vr gelukkig niet, dus ik kan de finale wel meekrijgenquote:Op zondag 3 november 2024 23:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik eens de rerun geluisterd en gewoon hier teruggelezen. Was net echt.
Er zijn dus 14-18 herintreders te gaan nog. Of nieuw uit niet-2024quote:Op zondag 3 november 2024 23:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is duidelijker en onduidelijker tegelijk. Die 11 klopt dan sowieso niet. want naast die 15 tot 19 gaan we zeker nog wat (her)interders krijgen. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat die twee naakte Earrings wel (her)intreden maar de Lady op de Radar allebei niet.
Nu ook al Haaiway to hell ja, sjongejonge.quote:Op maandag 4 november 2024 08:22 schreef Tussle266 het volgende:
De helft van die lijst gaat over de dierentuin tegenwoordig he?
Je zou toch verwachten dat Nobody's Wife de hoogste is. Al is deze idd niet slechtquote:Op maandag 4 november 2024 08:37 schreef Tussle266 het volgende:
Nou ja, we kunnen in ieder geval alle mogelijkheden weer uit de kast halen na 3 platen in week 2.
Meer Waarom als ik nog te weinig buffer heb en slechts het halve gedrocht kan skippenquote:
Dat is ook de betere versie. Maar ja, ook daar heb je 2 versies van: De single knip die ook een stukje Television Rules The Nation heeft, of de albumversie.quote:Op maandag 4 november 2024 09:19 schreef Tussle266 het volgende:
Deze had natuurlijk live moeten zijn, zoals in de oude kinklijsten.
Ik had in die tijd een bootleg van Alive 2007, dat was van een andere show dan die uiteindelijk op album werd uitgebracht. Daar was alles weer net iets anders. Tot de dag van vandaag ga ik de fout in als ik die single-edit hoor.quote:Op maandag 4 november 2024 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook de betere versie. Maar ja, ook daar heb je 2 versies van: De single knip die ook een stukje Television Rules The Nation heeft, of de albumversie.
+ ook Veronica Top 1000quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat wel rapidomundo nu met de lijstjes. Stembus top 4000 ook alweer open
Poeh gelukkig is ie (met z'n baggerversie hiervan) nergens te bekennenquote:Op maandag 4 november 2024 10:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kreeg even last van hartschemer, maar gelukkig was het niet zo.
Deze en Stan is meer dan voldoende en die laatste staat niet op de keuzelijst dus afwezigquote:Op maandag 4 november 2024 11:06 schreef Tussle266 het volgende:
Gelukkig blijft het hier dan bij. Dat is nog wel te overleven.
Top 4000 is toch altijd net voor de top 2000 op de radio?quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat wel rapidomundo nu met de lijstjes. Stembus top 4000 ook alweer open
Deze grap heb ik eerder gezien. @DecoAorestequote:Op maandag 4 november 2024 11:37 schreef Tussle266 het volgende:
26 maart staat toch altijd in je agenda? Je kan er wel zelf wat bij schrijven.
Ik kwam hier om dit te bekijkenquote:
Die is ook welkom in het "De FOK! album top 100 aller tijden" topic. Even de positie van This Is The Sea wat opkrikkenquote:Op maandag 4 november 2024 11:44 schreef PippenScottie het volgende:
@:tufkac vindt Fuzzy ook mooi.
Waar is hij eigenlijk?
Ja de rest vind ik allemaal net niet, deze raakt me welquote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t allemaal een beetje kwijlebabbelnummers
The Last Dinner Party en Eddie Vedder gaan ook nog komen met 2024 noteringenquote:Op maandag 4 november 2024 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
We krijgen trouwens ook nog al die nieuwe Groene Dagen. Ofwel, Linkin Park, Green Day, Fontaines DC en de Beaches gaan een flink aantal 2024-noteringen opzuigen. En dan mis ik vast nog 1 grotere Kink-artiest.
Oja dat zeiknummer van Vedder. LDP is voor mijn gevoel 2023, maar is dus wel 2024?quote:Op maandag 4 november 2024 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
The Last Dinner Party en Eddie Vedder gaan ook nog komen met 2024 noteringen
The Feminine Urge beetje op de rand misschien. Maar is vorig jaar in ieder geval niet binnenkomenquote:Op maandag 4 november 2024 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja dat zeiknummer van Vedder. LDP is voor mijn gevoel 2023, maar is dus wel 2024?
Kluis gekraakt?quote:Op maandag 4 november 2024 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
"Nagenieten kan donderdag in de #KINK1500 met ‘Feminine Urge’ op 165, ‘Sinner’ op 101 en vrijdag met ‘Nothing Matters’ op 36" lees ik nu op X. Dat zijn serieus hoge noteringen
Stukje spoilers.quote:Op maandag 4 november 2024 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
"Nagenieten kan donderdag in de #KINK1500 met ‘Feminine Urge’ op 165, ‘Sinner’ op 101 en vrijdag met ‘Nothing Matters’ op 36" lees ik nu op X. Dat zijn serieus hoge noteringen
Je bent gewoon een different breedquote:Op maandag 4 november 2024 13:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is toepasselijk voor mijn interesse in radiolijstjes en actief werkontwijkend gedrag. Blame it on my ADD
Specifiek van deze? Het is wel een beetje zelfmedelijden toch? Dan liever 1 van de andere inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend dat The Dope Show, I don't like the drugs en mOBSCENE allemaal deze lijst nooit hebben gehaald. Alleen deze - en eenmalig Sweet Dreams.
Niet dat ik ze écht mis, maar toch. Weet ook nooit wat ik hier van moet vinden.
Hehe eindelijk weer een nieuwe all female band in de Top 100. 2023 release nog wel. Dubbele winstquote:Op maandag 4 november 2024 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Op The Feminine Urge na waren alle andere singles/noteringen voorlopers van het debuutalbum dat dit jaar uitkwam. Dus 2023 noteringen.quote:Op maandag 4 november 2024 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja dat zeiknummer van Vedder. LDP is voor mijn gevoel 2023, maar is dus wel 2024?
Ooh genoten dusquote:Op maandag 4 november 2024 13:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hehe eindelijk weer een nieuwe all female band in de Top 100. 2023 release nog wel. Dubbele winst
Hun concert gisteren in TiVre was ook erg tof!
[..]
Op The Feminine Urge na waren alle andere singles/noteringen voorlopers van het debuutalbum dat dit jaar uitkwam. Dus 2023 noteringen.
Wel lekker nummer, maar 1000 plaatsen lager had ook gekundquote:Op maandag 4 november 2024 14:04 schreef Tussle266 het volgende:
Oh ja, 2024 liedjes die normale stervelingen gemist hebben.
Ik hoorde deze voor het eerst. Je zou zeggen dat het Jack White is als je het niet wist.quote:Op maandag 4 november 2024 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel lekker nummer, maar 1000 plaatsen lager had ook gekund
Lekker nummer toch?quote:Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef Gretzl het volgende:
Jack White - That's How I'm Feeling al bijna 250x gedraaid sinds augustus. WAAROM Kink?![]()
Snap die populariteit niet zo
540.quote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand op welk nummer Schemer stond?
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.quote:
Beklaagde nummer van een kwartier geleden ook niet, maar herinnerde m me nogquote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.
Was een overduidelijke hoezeequote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind dit wel een klein hoezeetje, maar volgens mij hadden we daar vorig jaar wat discussie over.
De app heeft em al geboycot als gedraaid ja. Terechtquote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.
Geen invloed. Was het alweer vergeten.quote:Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zou dit de non-artiesten DAB van dit jaar worden over een goede 8 weken?
Dan moeten we toch nog iemand het laatste duwtje geven de komende weken, want dit kan natuurlijk zo niet.quote:Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen invloed. Was het alweer vergeten.
Denk dat de doorsnee Nederlander al is vergeten dat Donald Sutherland is overledenquote:Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zou dit de non-artiesten DAB van dit jaar worden over een goede 8 weken?
Ja dat gekrijs herinner ik me altijdquote:Op maandag 4 november 2024 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beklaagde nummer van een kwartier geleden ook niet, maar herinnerde m me nog
https://kink.nl/hitlists/kink-1500quote:Op maandag 4 november 2024 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Irritant dat ik niet precies kan zien wat ik allemaal gemist heb tot op heden.
Die is al 50 nummers niet meer geüpdatet.quote:Op maandag 4 november 2024 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://kink.nl/hitlists/kink-1500
Dan is het wachten op het noeste werk van @Hamlapjesquote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is al 50 nummers niet meer geüpdatet.
Eerdere dagen werkte die inderdaad redelijk.
De playlist zelf klopt wel min of meer. https://kink.nl/gedraaidquote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah. Stagiaire heeft een lange lunchpauzequote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar die is dus ook al niet volledig. En daardoor LastFM ook niet.quote:Op maandag 4 november 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De playlist zelf klopt wel min of meer. https://kink.nl/gedraaid
0 nog beter.quote:Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef Gretzl het volgende:
Reflektor genot gemist
En pas weer kunnen luisteren bij een heel matige Scene
Zoveel Nederlandstalige kleppers die hier kunnen staan ipv bovengenoemde band (1 notering is wel genoeg)
Ik zou denk ik ook doen alsof Schemer niet bestond als ik een playlist bij hield.quote:Op maandag 4 november 2024 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar die is dus ook al niet volledig. En daardoor LastFM ook niet.
Ze nemen lijstloos wel heel serieus
De Spaanse Pixies staat er niet in toch?quote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pixies hebben een frase bijna Frans. Verbasteren Un chien Andalou naar un chien Andalusia
Yes, bijvoorbeeld hun moderne klassieker Délivrancequote:
Die is ook al geweest inderdaad, dat is meer Frans dan Bauer.quote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Psycho Killer zal toch wel in de lijst staan?
In het Spaans niet op de kaart neequote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Spaanse Pixies staat er niet in toch?
Bij mij staat Autre Temps altijd erg hoog.quote:Op maandag 4 november 2024 14:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, bijvoorbeeld hun moderne klassieker Délivrance
Zekerquote:
St Helena was wel eens genoteerd meen ikquote:Op maandag 4 november 2024 15:07 schreef Gretzl het volgende:
Een lijst met een handvol Imagine Dragons noteringen, maar geen enkele Kensington. Ik blijf dat bijzonder vinden
Dat schuift goed tegenwoordig.quote:Op maandag 4 november 2024 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij de foto van Stefan wil ik dan weer niet per se radiohoofd zeggen, maar waarom die makelaarslook?
Die kwam er vorig jaar toch ook behoorlijk uit het niets in?quote:Op maandag 4 november 2024 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijf het toch vreemd vinden waarom Lover wel in de Top 2000 staat en Grace en deze bijvoorbeeld niet
Staan zeker allemaal een beetje aan de deur te kloppen met wisselend succes..Grace stond in de Extra 500 toch?quote:Op maandag 4 november 2024 15:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die kwam er vorig jaar toch ook behoorlijk uit het niets in?
Deze heeft eerder twee keer de Top 2000 gehaald, Grace 4 keer.
quote:Op maandag 4 november 2024 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staan zeker allemaal een beetje aan de deur te kloppen met wisselend succes..Grace stond in de Extra 500 toch?
quote:Op maandag 4 november 2024 15:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah toch weer één van het beste AM album
Tijdens Pyro was gepaster geweestquote:Op maandag 4 november 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd brandalarm ging knoerthard af tijdens boygenius
Tijdens Bloodhound Gang was toepasselijker geweestquote:Op maandag 4 november 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd brandalarm ging knoerthard af tijdens boygenius
Ik vind het hele redelijke muziek, als ik af ga op de noteringen in de Kink 1500. Niet heel goed en niet slecht.quote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had tot gisteren nog nooit van Wodan Boys gehoord
Ken je toevallig Son Mieux?quote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zijn lastig te missen, hm?quote:Op maandag 4 november 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je toevallig Son Mieux?
Deze is lekker ja. Staat al een paar jaar net niet in mijn top 1000, eerlijk gezegd. Wel steeds op de longlist.quote:
Geen liefhebber van Van Kooten en de Bie?quote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de band, de band..quote:Op maandag 4 november 2024 16:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Geen liefhebber van Van Kooten en de Bie?
Mogen we acitevoeren? Ik ben wel bereid een tiktokje ervoor te openen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze is lekker ja. Staat al een paar jaar net niet in mijn top 1000, eerlijk gezegd. Wel steeds op de longlist.
Die gozer van Taymir en nog zo'n andere band hebben twee B-muzikanten van Son Mieux geleend om lekker wat te raggen en dat is Wodan Boys.quote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zijn lastig te missen, hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |