Tijdens Pyro was gepaster geweestquote:Op maandag 4 november 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd brandalarm ging knoerthard af tijdens boygenius
Tijdens Bloodhound Gang was toepasselijker geweestquote:Op maandag 4 november 2024 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd brandalarm ging knoerthard af tijdens boygenius
Ik vind het hele redelijke muziek, als ik af ga op de noteringen in de Kink 1500. Niet heel goed en niet slecht.quote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had tot gisteren nog nooit van Wodan Boys gehoord
Ken je toevallig Son Mieux?quote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zijn lastig te missen, hm?quote:Op maandag 4 november 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je toevallig Son Mieux?
Deze is lekker ja. Staat al een paar jaar net niet in mijn top 1000, eerlijk gezegd. Wel steeds op de longlist.quote:
Geen liefhebber van Van Kooten en de Bie?quote:Op maandag 4 november 2024 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de band, de band..quote:Op maandag 4 november 2024 16:18 schreef Berkery het volgende:
[..]
Geen liefhebber van Van Kooten en de Bie?
Mogen we acitevoeren? Ik ben wel bereid een tiktokje ervoor te openen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze is lekker ja. Staat al een paar jaar net niet in mijn top 1000, eerlijk gezegd. Wel steeds op de longlist.
Die gozer van Taymir en nog zo'n andere band hebben twee B-muzikanten van Son Mieux geleend om lekker wat te raggen en dat is Wodan Boys.quote:Op maandag 4 november 2024 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zijn lastig te missen, hm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |