Je bent gewoon een different breedquote:Op maandag 4 november 2024 13:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is toepasselijk voor mijn interesse in radiolijstjes en actief werkontwijkend gedrag. Blame it on my ADD
Specifiek van deze? Het is wel een beetje zelfmedelijden toch? Dan liever 1 van de andere inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2024 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend dat The Dope Show, I don't like the drugs en mOBSCENE allemaal deze lijst nooit hebben gehaald. Alleen deze - en eenmalig Sweet Dreams.
Niet dat ik ze écht mis, maar toch. Weet ook nooit wat ik hier van moet vinden.
Hehe eindelijk weer een nieuwe all female band in de Top 100. 2023 release nog wel. Dubbele winstquote:Op maandag 4 november 2024 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
"Nagenieten kan donderdag in de #KINK1500 met ‘Feminine Urge’ op 165, ‘Sinner’ op 101 en vrijdag met ‘Nothing Matters’ op 36" lees ik nu op X. Dat zijn serieus hoge noteringen
Op The Feminine Urge na waren alle andere singles/noteringen voorlopers van het debuutalbum dat dit jaar uitkwam. Dus 2023 noteringen.quote:Op maandag 4 november 2024 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja dat zeiknummer van Vedder. LDP is voor mijn gevoel 2023, maar is dus wel 2024?
Ooh genoten dusquote:Op maandag 4 november 2024 13:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hehe eindelijk weer een nieuwe all female band in de Top 100. 2023 release nog wel. Dubbele winst
Hun concert gisteren in TiVre was ook erg tof!
[..]
Op The Feminine Urge na waren alle andere singles/noteringen voorlopers van het debuutalbum dat dit jaar uitkwam. Dus 2023 noteringen.
Wel lekker nummer, maar 1000 plaatsen lager had ook gekundquote:Op maandag 4 november 2024 14:04 schreef Tussle266 het volgende:
Oh ja, 2024 liedjes die normale stervelingen gemist hebben.
Ik hoorde deze voor het eerst. Je zou zeggen dat het Jack White is als je het niet wist.quote:Op maandag 4 november 2024 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel lekker nummer, maar 1000 plaatsen lager had ook gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |