Deze was toch helemaal geen hit?quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoger dan Hate To Say I Told You So. Willekeur.
Tsja hit, hit. Dit is in 2007 wel veelvuldig gedraaid hoor op de alternatieve kanalen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze was toch helemaal geen hit?
Hoor hem volgens mij nu voor het eerst 😱
Boygenius staat nog hoger lijkt mequote:Op zondag 3 november 2024 16:29 schreef Gretzl het volgende:
Omggg
Dan NU het beste nummer van de zondag?
Phoebs
En dat Boygenius maar ook rap populair mag worden voor de K1500
Ja toen zat ik diep in m’n Paramore, Cranberries en WsH fase. Plus een dozijn aan popzangeressen. Alternatieve rock was op dat moment nog een grote blinde vlekquote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja hit, hit. Dit is in 2007 wel veelvuldig gedraaid hoor op de alternatieve kanalen.
Luisterde toen ook wel naar Groove Coverage, Cascade en Blue Lagoon, maar dat was niet de hoofdmootquote:Op zondag 3 november 2024 16:34 schreef DecoAoreste het volgende:
In 2007 luisterde ik bijna alleen maar trance, eurodance en hands-up
Ah ja, voor mij wel. Master Blaster en E-Type waren mijn topartiesten in die periode, en inderdaad Cascada en Groove Coverage. Wel ook af en toe wat metal (Nightwish, Within Temptation en Sonata Arctica met name) en van huis uit had ik Meat Loaf meegekregen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Luisterde toen ook wel naar Groove Coverage, Cascade en Blue Lagoon, maar dat was niet de hoofdmoot
Instrumentale
My Number is geweestquote:Op zondag 3 november 2024 16:51 schreef Gretzl het volgende:
VEULENTJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou My Number ook nog komen. Of de Spaanse Sahara?
Absoluut, met These Days de beste.quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Foo Fighters staan er natuurlijk onbenullig vaak in maar deze is wel meer dan terecht
Mando Diao?quote:Op zondag 3 november 2024 17:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik associeer deze Mando Diao zo ontzettend met de hoogtijdagen van 3FM
En met London Calling feestjes waar je hun enige hit eigenlijk ook altijd wel voorbij hoort komen
Nederlander, maar wel grotendeels in België gewoond.quote:Op zondag 3 november 2024 17:19 schreef Gretzl het volgende:
Is Zweegers nu een Belg of een Nederlander?
We krijgen Undisclosed Desires nog vermoedelijk, die vind ik een stuk erger.quote:
Die vind ik zelf wel mooi.quote:Op zondag 3 november 2024 17:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We krijgen Undisclosed Desires nog vermoedelijk, die vind ik een stuk erger.
Gelukkig ook nog New Born
Bad Guy heel af en toequote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend, Billie hoor je nooit op Kink.
En altijd vaste gast in deze 2 weken inderdaad. Gaan we die andere uitvallers ook zien terugkeren, of alleen deze?quote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch opvallend, Billie hoor je nooit op Kink.
Ik voel dit nu wel jaquote:Op zondag 3 november 2024 17:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah de mindere versie van die van de Butthole Surfers
Dit was een hele prettige re-entry in ieder gevalquote:Op zondag 3 november 2024 17:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En altijd vaste gast in deze 2 weken inderdaad. Gaan we die andere uitvallers ook zien terugkeren, of alleen deze?
Heb jij niks met Beck?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |