Lekker nummer toch?quote:Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef Gretzl het volgende:
Jack White - That's How I'm Feeling al bijna 250x gedraaid sinds augustus. WAAROM Kink?![]()
Snap die populariteit niet zo
540.quote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand op welk nummer Schemer stond?
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.quote:
Beklaagde nummer van een kwartier geleden ook niet, maar herinnerde m me nogquote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.
Was een overduidelijke hoezeequote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind dit wel een klein hoezeetje, maar volgens mij hadden we daar vorig jaar wat discussie over.
De app heeft em al geboycot als gedraaid ja. Terechtquote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.
Geen invloed. Was het alweer vergeten.quote:Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zou dit de non-artiesten DAB van dit jaar worden over een goede 8 weken?
Dan moeten we toch nog iemand het laatste duwtje geven de komende weken, want dit kan natuurlijk zo niet.quote:Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen invloed. Was het alweer vergeten.
Denk dat de doorsnee Nederlander al is vergeten dat Donald Sutherland is overledenquote:Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zou dit de non-artiesten DAB van dit jaar worden over een goede 8 weken?
Ja dat gekrijs herinner ik me altijdquote:Op maandag 4 november 2024 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beklaagde nummer van een kwartier geleden ook niet, maar herinnerde m me nog
https://kink.nl/hitlists/kink-1500quote:Op maandag 4 november 2024 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Irritant dat ik niet precies kan zien wat ik allemaal gemist heb tot op heden.
Die is al 50 nummers niet meer geüpdatet.quote:Op maandag 4 november 2024 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://kink.nl/hitlists/kink-1500
Dan is het wachten op het noeste werk van @Hamlapjesquote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is al 50 nummers niet meer geüpdatet.
Eerdere dagen werkte die inderdaad redelijk.
De playlist zelf klopt wel min of meer. https://kink.nl/gedraaidquote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah. Stagiaire heeft een lange lunchpauzequote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar die is dus ook al niet volledig. En daardoor LastFM ook niet.quote:Op maandag 4 november 2024 14:44 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De playlist zelf klopt wel min of meer. https://kink.nl/gedraaid
0 nog beter.quote:Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef Gretzl het volgende:
Reflektor genot gemist
En pas weer kunnen luisteren bij een heel matige Scene
Zoveel Nederlandstalige kleppers die hier kunnen staan ipv bovengenoemde band (1 notering is wel genoeg)
Ik zou denk ik ook doen alsof Schemer niet bestond als ik een playlist bij hield.quote:Op maandag 4 november 2024 14:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar die is dus ook al niet volledig. En daardoor LastFM ook niet.
Ze nemen lijstloos wel heel serieus
De Spaanse Pixies staat er niet in toch?quote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pixies hebben een frase bijna Frans. Verbasteren Un chien Andalou naar un chien Andalusia
Yes, bijvoorbeeld hun moderne klassieker Délivrancequote:
Die is ook al geweest inderdaad, dat is meer Frans dan Bauer.quote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Psycho Killer zal toch wel in de lijst staan?
In het Spaans niet op de kaart neequote:Op maandag 4 november 2024 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Spaanse Pixies staat er niet in toch?
Bij mij staat Autre Temps altijd erg hoog.quote:Op maandag 4 november 2024 14:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Yes, bijvoorbeeld hun moderne klassieker Délivrance
Zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |