Lekker nummer toch?quote:Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef Gretzl het volgende:
Jack White - That's How I'm Feeling al bijna 250x gedraaid sinds augustus. WAAROM Kink?![]()
Snap die populariteit niet zo
540.quote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand op welk nummer Schemer stond?
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.quote:
Beklaagde nummer van een kwartier geleden ook niet, maar herinnerde m me nogquote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.
Was een overduidelijke hoezeequote:Op maandag 4 november 2024 14:24 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind dit wel een klein hoezeetje, maar volgens mij hadden we daar vorig jaar wat discussie over.
De app heeft em al geboycot als gedraaid ja. Terechtquote:Op maandag 4 november 2024 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik even wat nummertjes aanpassen, omdat ze de lijst niet hadden geupdate en Schemer niet in de gedraaide platen stond.
Geen invloed. Was het alweer vergeten.quote:Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zou dit de non-artiesten DAB van dit jaar worden over een goede 8 weken?
Dan moeten we toch nog iemand het laatste duwtje geven de komende weken, want dit kan natuurlijk zo niet.quote:Op maandag 4 november 2024 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen invloed. Was het alweer vergeten.
Denk dat de doorsnee Nederlander al is vergeten dat Donald Sutherland is overledenquote:Op maandag 4 november 2024 14:29 schreef Tussle266 het volgende:
Zou dit de non-artiesten DAB van dit jaar worden over een goede 8 weken?
Ja dat gekrijs herinner ik me altijdquote:Op maandag 4 november 2024 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beklaagde nummer van een kwartier geleden ook niet, maar herinnerde m me nog
https://kink.nl/hitlists/kink-1500quote:Op maandag 4 november 2024 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Irritant dat ik niet precies kan zien wat ik allemaal gemist heb tot op heden.
Die is al 50 nummers niet meer geüpdatet.quote:Op maandag 4 november 2024 14:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://kink.nl/hitlists/kink-1500
Dan is het wachten op het noeste werk van @Hamlapjesquote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die is al 50 nummers niet meer geüpdatet.
Eerdere dagen werkte die inderdaad redelijk.
De playlist zelf klopt wel min of meer. https://kink.nl/gedraaidquote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah. Stagiaire heeft een lange lunchpauzequote:Op maandag 4 november 2024 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |