quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een voorzichtige voorspelling aan uitvallers met 191 stuks in totaal. Zullen er nog wel een paar bij komen die van hoger dan 700 uitvallen en een paar uit dit lijstje wegvallen. En we zitten nu pas op 168 binnenkomers als ik goed heb geteld, dus dan zouden daar nog 23 bij moeten komen.Dit is wel een enorme domper op de feestvreugde. Helemaal omdat ik nog niet overtuigd ben dat de gong en schemer en meer van dat soort probleemgevallen in de komende week toch nog gaan volgen. Dan hadden we beter deze kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een voorzichtige voorspelling aan uitvallers met 191 stuks in totaal. Zullen er nog wel een paar bij komen die van hoger dan 700 uitvallen en een paar uit dit lijstje wegvallen. En we zitten nu pas op 168 binnenkomers als ik goed heb geteld, dus dan zouden daar nog 23 bij moeten komen.Ik heb nog wel wat hoop dat o.a. Fade into You en Your ghost nog gaan komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, dat is ook wel een beetje indekken fc van mijn kant. Maar Fade Into You was vorig jaar al 200 plekken gestegen en valt niet echt in het profielquote:Op zondag 3 november 2024 22:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat hoop dat o.a. Fade into You en Your ghost nog gaan komen.
Dit zijn de volledig NIEUWE nummers:quote:Op zondag 3 november 2024 22:45 schreef Tussle266 het volgende:
Hoeveel 2024 binnenkomers hebben we al?
Edit: dat zijn er in totaal 39, minus Linkin Apes in de top 10, maakt 38. Dan weten we ook of we nog iets heel ellendigs moeten verwachten de komende dagen, of dat het meevalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even met mijn kennis de nummers die niet uit 2024 zijn er uit gefilterd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Elephant weet ik niet zeker en die van The Offspring en The Deaf ook niet. Rest is sowieso uit 2024. Dit zijn er 24 (dus minimaal 20). We krijgen er dus nog 15-19, waarvan sowieso 2x Link in zijn parka en 3x Fontaines.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 3 november 2024 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zijn de volledig NIEUWE nummers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even met mijn kennis de nummers die niet uit 2024 zijn er uit gefilterd:Dit is duidelijker en onduidelijker tegelijk. Die 11 klopt dan sowieso niet. want naast die 15 tot 19 gaan we zeker nog wat (her)interders krijgen. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat die twee naakte Earrings wel (her)intreden maar de Lady op de Radar allebei niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van Elephant weet ik niet zeker en die van The Offspring en The Deaf ook niet. Rest is sowieso uit 2024. Dit zijn er 24 (dus minimaal 20). We krijgen er dus nog 15-19, waarvan sowieso 2x Link in zijn parka en 3x Fontaines.All Day I Dream About Stemlijsten
Vorig jaar heb ik eens de rerun geluisterd en gewoon hier teruggelezen. Was net echt.quote:Op zondag 3 november 2024 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Morgen en overmorgen heel weinig tijd om te luisteren, want de vakantie zit er weer op en heb gelijk twee pittige werkdagen te gaan
Ben beide dagen ook in de avond druk. Wo/do/vr gelukkig niet, dus ik kan de finale wel meekrijgenquote:Op zondag 3 november 2024 23:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik eens de rerun geluisterd en gewoon hier teruggelezen. Was net echt.
Er zijn dus 14-18 herintreders te gaan nog. Of nieuw uit niet-2024quote:Op zondag 3 november 2024 23:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is duidelijker en onduidelijker tegelijk. Die 11 klopt dan sowieso niet. want naast die 15 tot 19 gaan we zeker nog wat (her)interders krijgen. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat die twee naakte Earrings wel (her)intreden maar de Lady op de Radar allebei niet.
Nu ook al Haaiway to hell ja, sjongejonge.quote:Op maandag 4 november 2024 08:22 schreef Tussle266 het volgende:
De helft van die lijst gaat over de dierentuin tegenwoordig he?
Je zou toch verwachten dat Nobody's Wife de hoogste is. Al is deze idd niet slechtquote:Op maandag 4 november 2024 08:37 schreef Tussle266 het volgende:
Nou ja, we kunnen in ieder geval alle mogelijkheden weer uit de kast halen na 3 platen in week 2.
Meer Waarom als ik nog te weinig buffer heb en slechts het halve gedrocht kan skippenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |