De Pippies worden natuurlijk ook ouder he. Kunnen wel tegen wat gescheldquote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb als eerbetoon aan mijn medefokkers en tot grote schrik van de Pippies net hard Bad Habit meegeblerd.
Blijft toch jeugdsentiment he
Ik had je post niet gelezen, maar dacht precies hetzelfde;)quote:
Mijn ouders konden er niet tegen en mijn kinderen ook niet. Misschien ben ik wel de uitzondering in de familiequote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Pippies worden natuurlijk ook ouder he. Kunnen wel tegen wat gescheld
Welke was t?quote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef Gretzl het volgende:
Wel een nummer voor @:Scorpion_17
De beste Dylan
Ja, we zijn inmiddels bijna op 2/3quote:Op zondag 3 november 2024 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaat dit feest ook in t weekend door?
Hier ging iemand nat.quote:Op zondag 3 november 2024 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit jaar geen Super Max in de Top 2000, dat scheelt weer.
ah i see. ik haak morgen weer aan terwijl ik t aanstaande faillissement van Blokker verslaquote:Op zondag 3 november 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, we zijn inmiddels bijna op 2/3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 3 november 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een voorzichtige voorspelling aan uitvallers met 191 stuks in totaal. Zullen er nog wel een paar bij komen die van hoger dan 700 uitvallen en een paar uit dit lijstje wegvallen. En we zitten nu pas op 168 binnenkomers als ik goed heb geteld, dus dan zouden daar nog 23 bij moeten komen.191 vervangen nummers is wel een serieus groot slagveld. Maar denk dat het wel een realistische voorspelling is dat er nog 23 binnenkomers gaan volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ze zeggen ook steeds dat er een nieuwkomer in de top 10 zit toch? Welke zou dat zijn? Ik dacht zelf misschien The Emptiness Machine?quote:Op zondag 3 november 2024 21:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
191 vervangen nummers is wel een serieus groot slagveld. Maar denk dat het wel een realistische voorspelling is dat er nog 23 binnenkomers gaan volgen
Ja dat is Emptiness Machine. Starbuster zal ook wel hoog komen, maar niet zó hoogquote:Op zondag 3 november 2024 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze zeggen ook steeds dat er een nieuwkomer in de top 10 zit toch? Welke zou dat zijn? Ik dacht zelf misschien The Emptiness Machine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |