Liever een heks dan een pussy grabbing fascist.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef halfway het volgende:
Trump helaas, maar beter dan die heks dat dan wel weer.
Politiek hoort geen entertainment te zijn. En zeker niet als het ten koste gaat van wat je zelf al benoemd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Het wordt Trump,
Misschien niet altijd goed voor de wereld en de nlse economie maar kan wel genieten nu al van de verontwaardiging bij de typische linkse talkshows.
Entertainment gegarandeerd! (Als je de genen hebt om dat in te zien)
Mwoah week nie. Biden was ook topentertainment.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Politiek hoort geen entertainment te zijn. En zeker niet als het ten koste gaat van wat je zelf al benoemd.
Erg blij dat ik dan kennelijk die 'genen' niet heb.
Nee, dat blijkt.quote:
Zeker.quote:
Ik geniet liever van een stabiel Amerika/stabiele wereld. Niet dat dat met Harris aan het roer wel het geval zal zijn verderquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leun achterover en geniet nog 4 jaar van de freakshow, het zal je goed doen.
@tong80quote:
Erger dan Trump kan niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef halfway het volgende:
Trump helaas, maar beter dan die heks dat dan wel weer.
Ha ha ha. Dacht wat nou weer ?quote:
Dan ken jij Frans en Femke niet. Ik gok op Harris. Na de verkiezingen begint sowieso de show pas echt.quote:
Het is gewoon zo on-Nederlands, wij snappen het niet. Hoe de media zo ontzettend zet op: trump-bad harris-good. Is zo ontzettend journalistiek slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geniet liever van een stabiel Amerika/stabiele wereld. Niet dat dat met Harris aan het roer wel het geval zal zijn verder
Dat zou 1 van de povere redenen zijn waarom Trump een `betere' optie zou zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken jij Frans en Femke niet. Ik gok op Harris. Na de verkiezingen begint sowieso de show pas echt.
Bij winst gaat Trump los met gruwelijke maatregelen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou 1 van de povere redenen zijn waarom Trump een `betere' optie zou zijn
Hoe Trumps achterban gaat reageren zal heel nasty worden bij een verlies vergeleken bij een verlies van Harris
Dus Trump zou moeten winnen, want anders toont hij zich als slecht verliezer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou 1 van de povere redenen zijn waarom Trump een `betere' optie zou zijn
Hoe Trumps achterban gaat reageren zal heel nasty worden bij een verlies vergeleken bij een verlies van Harris
Dan hoop ik dat de ordediensten klaar staan om dat even de kop in te drukken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel straf hebben die lui in Seattle gekregen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus Trump zou moeten winnen, want anders toont hij zich als slecht verliezer.
Tja, dat zou wel mooi opruimen.
De meeste deelnemers van de bestorming van het kapitool zitten in de bak.
En verschil met toen is dat Trump geen zittend president is die invloed heeft op het vervolg van dergelijke toestanden.
Heeft Trump die aangestuurd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel straf hebben die lui in Seattle gekregen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Capitol_Hill_Occupied_Protest
Nou. Het is ook een raar systeem her en der. Met een random dropbox ergens in een random veldje waar je je biljet in kunt doen. Zonder supervisie of controle.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:59 schreef Wantie het volgende:
En tijdens de voorverkiezingen riep hij al dat er geknoeid was en het stemsysteem ondeugdelijk was. Met uitzondering van de keren dat hij won ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Laten we het hopen, Als Trump wint is het wel de nail on the coffin voor de westerse beschaving.....quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:53 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat Harris de Rust Belt gaat winnen en daarmee het presidentschap.
De VSquote:Op zondag 3 november 2024 00:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Laten we het hopen, Als Trump wint is het wel de nail on the coffin voor de westerse beschaving.....
En Trump is redelijk normaal.quote:Op zondag 3 november 2024 08:46 schreef Cruzinats het volgende:
50 - 50
Door demografische veranderingen zal het moeilijker worden voor Trump om de cruciale swing states naar zich toe te trekken, anderzijds is kamala natuurlijk ook een gigantisch nep, debiel wijf en het openlijk geflirt met extreemlinkse woke identiteitspolitiek en antifa door de democraten zal ze ook niet helpen om de twijfelende kiezer te motiveren.
Trump blijft Trump, democraten zijn alleen maar extremer geworden in hun retoriek de afgelopen jaren.
Dat heeft ze al lang gedaan: https://www.instagram.com/taylorswift/p/C_wtAOKOW1z/quote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Eightyone het volgende:
Hopelijk komt Taylor Swift op het laatst nog ergens tevoorschijn, op een gunstige manier.
Diverse bekende types zijn recent al in beeld gekomen, nu de meest invloedrijke nog.
Whehe, na een kopje koffie dacht je; ik even lekker op de democratie schijten deze zondagochtend?quote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Eightyone het volgende:
Hopelijk komt Taylor Swift op het laatst nog ergens tevoorschijn, op een gunstige manier.
Diverse bekende types zijn recent al in beeld gekomen, nu de meest invloedrijke nog.
Doe maar niet...quote:Op zondag 3 november 2024 10:02 schreef Eightyone het volgende:
Ik lees hier sowieso vaak, al valt het niet zo op.quote:Op zondag 3 november 2024 10:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Whehe, na een kopje koffie dacht je; ik even lekker op de democratie schijten deze zondagochtend?
Wat voegen deze tweets nou toe?quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar niet...
[ x ]
[ x ]
Worden die mensen eigenlijk betaald voor hun optreden?
Aangezien het over Taylor Swift ging, die jij kennelijk niet kent, leek mij de link geen hogere wiskunde.quote:
Dat is niet slecht, dat is heel logisch; wij kijken en weten toch nauwelijks wat die kandidaten voor Amerika intern gaan betekenen? Daar hoeven we ze ook niet op te beoordelen - wij wonen daar niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is gewoon zo on-Nederlands, wij snappen het niet. Hoe de media zo ontzettend zet op: trump-bad harris-good. Is zo ontzettend journalistiek slecht.
Denk dat als je een paar uur praat met echte Amerikaanse (Nederlanders) dat je al een veel reëler beeld hebt.
Nu lijkt het net alsof 2 freaks het tegen elkaar opnemen
QFTquote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wij beoordelen ze op wat ze voor de Amerikaanse buitenlandpolitiek gaan betekenen want die raakt ons direct. Dat je daar in de regel liever een wat timide, maar voorspelbare en beheerste persoon á la Harris aan de knoppen van het kernarsenaal hebt in plaats van een rancuneuze narcistische figuur met de aandachtsspanne van een kleuter á la Trump lijkt me volstrekt logisch.
Ik denk dat Putin er net zo in zit.quote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wij beoordelen ze op wat ze voor de Amerikaanse buitenlandpolitiek gaan betekenen want die raakt ons direct. Dat je daar in de regel liever een wat timide, maar voorspelbare en beheerste persoon á la Harris aan de knoppen van het kernarsenaal hebt in plaats van een rancuneuze narcistische figuur met de aandachtsspanne van een kleuter á la Trump lijkt me volstrekt logisch.
Dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef Hexagon het volgende:
Geen flauw idee dus ik ga niet voorspellen.
Hij zegt van wel - en dat zou al te denken moeten stemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin er net zo in zit.
Alles voor de brainrot gen Z vote.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar niet...
[ x ]
[ x ]
Worden die mensen eigenlijk betaald voor hun optreden?
Je bedoelt zoals de Republikeinse partij al opgeheven is? De partij van mensen als Romney bestaat niet meer. Het is nu een pure incrowd club rondom een zeer leugenachtige, oneerlijke en incapabele leider geworden, met de Republikeinse partij heeft het niks meer te maken en met een poging tot het besturen van het land eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Alles voor de brainrot gen Z vote.![]()
Als Kamala aankomende dinsdag niet wint kunnen ze de democratische partij wel opdoeken, wat een indecadent zooitje leugenaars zijn dat geworden zeg.
Romney zit er nog steeds hoor (en doet puntje bij paaltje braaf mee). Romney laat het allemaal toe, zolang hij de regeltjes kan blijven aanpassen voor eigen gewin.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de Republikeinse partij al opgeheven is? De partij van mensen als Romney bestaat niet meer. Het is nu een pure incrowd club rondom een zeer leugenachtige, oneerlijke en incapabele leider geworden, met de Republikeinse partij heeft het niks meer te maken en met een poging tot het besturen van het land eigenlijk ook niet.
Gek genoeg heeft die nog steeds de voorkeur bij een groot deel van de Amerikanen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de Republikeinse partij al opgeheven is? De partij van mensen als Romney bestaat niet meer. Het is nu een pure incrowd club rondom een zeer leugenachtige, oneerlijke en incapabele leider geworden, met de Republikeinse partij heeft het niks meer te maken en met een poging tot het besturen van het land eigenlijk ook niet.
Ik begrijp het trouwens ook niet helemaal, en ik ben ongeveer Fok!'s Taylor Swift expert. Vanavond rondt ze haar Amerikaanse tour af. Ik gok dat ze pas erna misschien nog een bericht plaatst met een oproep om te stemmen. Haar bericht over dat ze ging stemmen voor Harris heeft ze voor haar Amerikaanse tour gedaan.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Aangezien het over Taylor Swift ging, die jij kennelijk niet kent, leek mij de link geen hogere wiskunde.
Ik denk ook dat het gedoe rond abortus wel meespeelt voor de vrouwelijke stemmers. En met Trump op papier als goede kanshebber, is een scenario als in 2016, waarin hij vooraf kansloos werd geacht, en veel kiezers het wellicht wel geloofden onwaarschijnlijker. Iedereen die geen Trump wil, gaat nu wel stemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, ik denk toch wel dat Harris zal winnen. In tegenstelling tot de vorige keer overschatten de polls volgens mij de support voor Trump, vooral in de swing states. Jammer, want als ik moet kiezen tussen beide zie ik natuurlijk veel liever Trump.
Maar ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat na alle rechtszaken tegen Trump, de bangmakerij in de media en de bakken met geld dat de Harris campagne tot de beschikking had, men dit daadwerkelijk gaat verliezen. Daarnaast was de Trump rally van vorige week met die comedian echt beschamend, dat jaagt de zwevende kiezer weg.
De beveiliging zal inmiddels extra opgeschroefd zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Trump, en denk dat die vermoord zal worden tijdens zijn termijn
Maar valt er tegenop te beveiligen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De beveiliging zal inmiddels extra opgeschroefd zijn.
Wat is indecadent?quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Alles voor de brainrot gen Z vote.![]()
Als Kamala aankomende dinsdag niet wint kunnen ze de democratische partij wel opdoeken, wat een indecadent zooitje leugenaars zijn dat geworden zeg.
Grappig dat je zo denkt. Ik ben zelf dus bang dat Trump toch gaat winnen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, ik denk toch wel dat Harris zal winnen. In tegenstelling tot de vorige keer overschatten de polls volgens mij de support voor Trump, vooral in de swing states. Jammer, want als ik moet kiezen tussen beide zie ik natuurlijk veel liever Trump.
Maar ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat na alle rechtszaken tegen Trump, de bangmakerij in de media en de bakken met geld dat de Harris campagne tot de beschikking had, men dit daadwerkelijk gaat verliezen. Daarnaast was de Trump rally van vorige week met die comedian echt beschamend, dat jaagt de zwevende kiezer weg.
Ik denk niet dat er veel zwevende kiezers zijn. Het lijkt me meer een kwestie van opkomst. En onderstroom. Bijv dat veel vrouwen gaan stemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is wat bij Boekenstijn en de Wijk ook werd gezegd: aangezien er o.a. abortus op het spel staat zouden mn veel vrouwen zich aangemoedigd voelen te stemmen; op Harris, wel te verstaan.quote:Op maandag 4 november 2024 08:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel zwevende kiezers zijn. Het lijkt me meer een kwestie van opkomst. En onderstroom. Bijv dat veel vrouwen gaan stemmen.
Wel triest dat iemand met nauwelijks politieke kennis zoveel invloed heeft op de verkiezingen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik begrijp het trouwens ook niet helemaal, en ik ben ongeveer Fok!'s Taylor Swift expert. Vanavond rondt ze haar Amerikaanse tour af. Ik gok dat ze pas erna misschien nog een bericht plaatst met een oproep om te stemmen. Haar bericht over dat ze ging stemmen voor Harris heeft ze voor haar Amerikaanse tour gedaan.
Het is goed om te beseffen dat ze heel jong al bekend werd, en al 20 jaar omringd wordt door lijfwachten, vanwege weirdo stalkers. Dus veiligheid komt eerst bij haar, zeker als het ook haar team of fans kan raken.
En wie zou die buitenlandse mogendheid zijn? Poetin of Urban?quote:Op maandag 4 november 2024 08:46 schreef AgLarrr het volgende:
Overigens kwam daar nog een imo reëel scenario voorbij: Harris wint, maar voor de formele uitslag feliciteert een "buitenlandse mogendheid" Trump met zijn overwinning, omdat op basis van hun intel data blijkt dat hij gewonnen heeft. Aaaand the shit is on..
Witte conservatie vrouwen die eerder dachten dat het wel mee zou vallen, met het inperken van hun rechten. En die rechten toch ingeperkt zagen worden.quote:Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het gedoe rond abortus wel meespeelt voor de vrouwelijke stemmers. En met Trump op papier als goede kanshebber, is een scenario als in 2016, waarin hij vooraf kansloos werd geacht, en veel kiezers het wellicht wel geloofden onwaarschijnlijker. Iedereen die geen Trump wil, gaat nu wel stemmen.
Dat je toiletpot van goedkoop steen is gemaakt en niet van goud.quote:
Ze komt iig niet dom over, en wat ze zoal aan journalistieke media consumeert als ze niet op het podium staat weten we niet.quote:Op maandag 4 november 2024 11:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel triest dat iemand met nauwelijks politieke kennis zoveel invloed heeft op de verkiezingen.
Dat maakt niet uit, het is voldoende aanleiding voor Trump om de verkiezingsuitslag in twijfel te trekken als hij dat nodig vindt. Trump heeft al eerder gezegd zijn eigen inlichtingen- en veiligheidsdiensten niet te vertrouwen.quote:Op maandag 4 november 2024 11:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En wie zou die buitenlandse mogendheid zijn? Poetin of Urban?
Iedereen ziet toch wel dat zoiets onbetrouwbaar en niet boeiend is.
Jij bent niet zo van de bookmakers.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heel vervelend allemaal, maar het wordt gewoon weer Trump.
Hoef je niet voor op te blijven woensdag.
Er is maar 1 aanleiding nodig: zijn verlies.quote:Op maandag 4 november 2024 12:22 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is voldoende aanleiding voor Trump om de verkiezingsuitslag in twijfel te trekken als hij dat nodig vindt. Trump heeft al eerder gezegd zijn eigen inlichtingen- en veiligheidsdiensten niet te vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |