Liever een heks dan een pussy grabbing fascist.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef halfway het volgende:
Trump helaas, maar beter dan die heks dat dan wel weer.
Politiek hoort geen entertainment te zijn. En zeker niet als het ten koste gaat van wat je zelf al benoemd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Het wordt Trump,
Misschien niet altijd goed voor de wereld en de nlse economie maar kan wel genieten nu al van de verontwaardiging bij de typische linkse talkshows.
Entertainment gegarandeerd! (Als je de genen hebt om dat in te zien)
Mwoah week nie. Biden was ook topentertainment.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Politiek hoort geen entertainment te zijn. En zeker niet als het ten koste gaat van wat je zelf al benoemd.
Erg blij dat ik dan kennelijk die 'genen' niet heb.
Nee, dat blijkt.quote:
Ik geniet liever van een stabiel Amerika/stabiele wereld. Niet dat dat met Harris aan het roer wel het geval zal zijn verderquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leun achterover en geniet nog 4 jaar van de freakshow, het zal je goed doen.
@tong80quote:
Erger dan Trump kan niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef halfway het volgende:
Trump helaas, maar beter dan die heks dat dan wel weer.
Ha ha ha. Dacht wat nou weer ?quote:
Dan ken jij Frans en Femke niet. Ik gok op Harris. Na de verkiezingen begint sowieso de show pas echt.quote:
Het is gewoon zo on-Nederlands, wij snappen het niet. Hoe de media zo ontzettend zet op: trump-bad harris-good. Is zo ontzettend journalistiek slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geniet liever van een stabiel Amerika/stabiele wereld. Niet dat dat met Harris aan het roer wel het geval zal zijn verder
Dat zou 1 van de povere redenen zijn waarom Trump een `betere' optie zou zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ken jij Frans en Femke niet. Ik gok op Harris. Na de verkiezingen begint sowieso de show pas echt.
Bij winst gaat Trump los met gruwelijke maatregelen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou 1 van de povere redenen zijn waarom Trump een `betere' optie zou zijn
Hoe Trumps achterban gaat reageren zal heel nasty worden bij een verlies vergeleken bij een verlies van Harris
Dus Trump zou moeten winnen, want anders toont hij zich als slecht verliezer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou 1 van de povere redenen zijn waarom Trump een `betere' optie zou zijn
Hoe Trumps achterban gaat reageren zal heel nasty worden bij een verlies vergeleken bij een verlies van Harris
Dan hoop ik dat de ordediensten klaar staan om dat even de kop in te drukken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel straf hebben die lui in Seattle gekregen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus Trump zou moeten winnen, want anders toont hij zich als slecht verliezer.
Tja, dat zou wel mooi opruimen.
De meeste deelnemers van de bestorming van het kapitool zitten in de bak.
En verschil met toen is dat Trump geen zittend president is die invloed heeft op het vervolg van dergelijke toestanden.
Heeft Trump die aangestuurd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoeveel straf hebben die lui in Seattle gekregen?
https://en.wikipedia.org/wiki/Capitol_Hill_Occupied_Protest
Nou. Het is ook een raar systeem her en der. Met een random dropbox ergens in een random veldje waar je je biljet in kunt doen. Zonder supervisie of controle.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:59 schreef Wantie het volgende:
En tijdens de voorverkiezingen riep hij al dat er geknoeid was en het stemsysteem ondeugdelijk was. Met uitzondering van de keren dat hij won ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Definitely not CIA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |