abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 november 2024 @ 20:54:36 #81
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215467761
Trump, en denk dat die vermoord zal worden tijdens zijn termijn
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215467817
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Nober het volgende:

[..]
Aangezien het over Taylor Swift ging, die jij kennelijk niet kent, leek mij de link geen hogere wiskunde.
Ik begrijp het trouwens ook niet helemaal, en ik ben ongeveer Fok!'s Taylor Swift expert. Vanavond rondt ze haar Amerikaanse tour af. Ik gok dat ze pas erna misschien nog een bericht plaatst met een oproep om te stemmen. Haar bericht over dat ze ging stemmen voor Harris heeft ze voor haar Amerikaanse tour gedaan.

Het is goed om te beseffen dat ze heel jong al bekend werd, en al 20 jaar omringd wordt door lijfwachten, vanwege weirdo stalkers. Dus veiligheid komt eerst bij haar, zeker als het ook haar team of fans kan raken.
pi_215468044
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, ik denk toch wel dat Harris zal winnen. In tegenstelling tot de vorige keer overschatten de polls volgens mij de support voor Trump, vooral in de swing states. Jammer, want als ik moet kiezen tussen beide zie ik natuurlijk veel liever Trump.

Maar ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat na alle rechtszaken tegen Trump, de bangmakerij in de media en de bakken met geld dat de Harris campagne tot de beschikking had, men dit daadwerkelijk gaat verliezen. Daarnaast was de Trump rally van vorige week met die comedian echt beschamend, dat jaagt de zwevende kiezer weg.
Ik denk ook dat het gedoe rond abortus wel meespeelt voor de vrouwelijke stemmers. En met Trump op papier als goede kanshebber, is een scenario als in 2016, waarin hij vooraf kansloos werd geacht, en veel kiezers het wellicht wel geloofden onwaarschijnlijker. Iedereen die geen Trump wil, gaat nu wel stemmen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 3 november 2024 @ 21:46:24 #84
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215468416
quote:
16s.gif Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Trump, en denk dat die vermoord zal worden tijdens zijn termijn
De beveiliging zal inmiddels extra opgeschroefd zijn.
Top 2000-suggesties: hier & eerder ----- Muziek in 2025
  zondag 3 november 2024 @ 21:48:15 #85
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215468446
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 21:46 schreef Eightyone het volgende:

[..]
De beveiliging zal inmiddels extra opgeschroefd zijn.
Maar valt er tegenop te beveiligen. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215469315
@Tong80. Slotje, president bekend.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 06:55:34 #87
5428 crew  miss_sly
pi_215470603
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Alles voor de brainrot gen Z vote. :')

Als Kamala aankomende dinsdag niet wint kunnen ze de democratische partij wel opdoeken, wat een indecadent zooitje leugenaars zijn dat geworden zeg.
Wat is indecadent?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 november 2024 @ 07:10:39 #88
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215470635
quote:
Hmm, ik denk toch wel dat Harris zal winnen. In tegenstelling tot de vorige keer overschatten de polls volgens mij de support voor Trump, vooral in de swing states. Jammer, want als ik moet kiezen tussen beide zie ik natuurlijk veel liever Trump.

Maar ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat na alle rechtszaken tegen Trump, de bangmakerij in de media en de bakken met geld dat de Harris campagne tot de beschikking had, men dit daadwerkelijk gaat verliezen. Daarnaast was de Trump rally van vorige week met die comedian echt beschamend, dat jaagt de zwevende kiezer weg.
Grappig dat je zo denkt. Ik ben zelf dus bang dat Trump toch gaat winnen.
De rechtzaken tegen hem hebben al geen invloed gehad op dat hij weer presidentskandidaat is geworden.
Maar ik hoop dat je gelijk hebt. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 08:26:50 #89
236264 crew  capricia
pi_215470930
quote:

Ik denk niet dat er veel zwevende kiezers zijn. Het lijkt me meer een kwestie van opkomst. En onderstroom. Bijv dat veel vrouwen gaan stemmen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 08:31:49 #90
5428 crew  miss_sly
pi_215470960
Het kan ook totaal anders uitvallen. Er wordt veel gezegd dat de polls Trump onderrapporteren, maar ik lees toch ook op een aantal plekken dat dit de vorige keer weliswaar het geval was, maar dit keer dus juist helemaal niet. Als dat inderdaad zo is, dan heeft Harris toch echt wel een heel goede kans.

Stiekem denk ik dat Harris wint, maar ik ben zo bang teleurgesteld te worden of het te jinxen ( :') ), dat ik het amper hardop durf te zeggen (posten).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 november 2024 @ 08:44:41 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215471008
In 2022, bij de midterms werden de polls voor de democraten juist veel de pessimistisch gemaakt. Dus dat kan allerlei kanten opvliegen.
  maandag 4 november 2024 @ 08:46:25 #92
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215471015
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 08:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er veel zwevende kiezers zijn. Het lijkt me meer een kwestie van opkomst. En onderstroom. Bijv dat veel vrouwen gaan stemmen.
Dat is wat bij Boekenstijn en de Wijk ook werd gezegd: aangezien er o.a. abortus op het spel staat zouden mn veel vrouwen zich aangemoedigd voelen te stemmen; op Harris, wel te verstaan.

Overigens kwam daar nog een imo reëel scenario voorbij: Harris wint, maar voor de formele uitslag feliciteert een "buitenlandse mogendheid" Trump met zijn overwinning, omdat op basis van hun intel data blijkt dat hij gewonnen heeft. Aaaand the shit is on..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 4 november 2024 @ 11:07:34 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215472178
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 20:58 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik begrijp het trouwens ook niet helemaal, en ik ben ongeveer Fok!'s Taylor Swift expert. Vanavond rondt ze haar Amerikaanse tour af. Ik gok dat ze pas erna misschien nog een bericht plaatst met een oproep om te stemmen. Haar bericht over dat ze ging stemmen voor Harris heeft ze voor haar Amerikaanse tour gedaan.

Het is goed om te beseffen dat ze heel jong al bekend werd, en al 20 jaar omringd wordt door lijfwachten, vanwege weirdo stalkers. Dus veiligheid komt eerst bij haar, zeker als het ook haar team of fans kan raken.
Wel triest dat iemand met nauwelijks politieke kennis zoveel invloed heeft op de verkiezingen.
The End Times are wild
pi_215472494
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 08:46 schreef AgLarrr het volgende:
Overigens kwam daar nog een imo reëel scenario voorbij: Harris wint, maar voor de formele uitslag feliciteert een "buitenlandse mogendheid" Trump met zijn overwinning, omdat op basis van hun intel data blijkt dat hij gewonnen heeft. Aaaand the shit is on..
En wie zou die buitenlandse mogendheid zijn? Poetin of Urban?

Iedereen ziet toch wel dat zoiets onbetrouwbaar en niet boeiend is.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 04-11-2024 11:59:38 ]
pi_215472627
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 21:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het gedoe rond abortus wel meespeelt voor de vrouwelijke stemmers. En met Trump op papier als goede kanshebber, is een scenario als in 2016, waarin hij vooraf kansloos werd geacht, en veel kiezers het wellicht wel geloofden onwaarschijnlijker. Iedereen die geen Trump wil, gaat nu wel stemmen.
Witte conservatie vrouwen die eerder dachten dat het wel mee zou vallen, met het inperken van hun rechten. En die rechten toch ingeperkt zagen worden.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215472642
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 06:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat is indecadent?
Dat je toiletpot van goedkoop steen is gemaakt en niet van goud.
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 4 november 2024 @ 12:22:36 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215472918
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wel triest dat iemand met nauwelijks politieke kennis zoveel invloed heeft op de verkiezingen.
Ze komt iig niet dom over, en wat ze zoal aan journalistieke media consumeert als ze niet op het podium staat weten we niet.
Top 2000-suggesties: hier & eerder ----- Muziek in 2025
  maandag 4 november 2024 @ 12:22:40 #98
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215472920
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En wie zou die buitenlandse mogendheid zijn? Poetin of Urban?

Iedereen ziet toch wel dat zoiets onbetrouwbaar en niet boeiend is.
Dat maakt niet uit, het is voldoende aanleiding voor Trump om de verkiezingsuitslag in twijfel te trekken als hij dat nodig vindt. Trump heeft al eerder gezegd zijn eigen inlichtingen- en veiligheidsdiensten niet te vertrouwen.

pi_215473058
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heel vervelend allemaal, maar het wordt gewoon weer Trump.

Hoef je niet voor op te blijven woensdag.
Jij bent niet zo van de bookmakers.
pi_215473062
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 12:22 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Dat maakt niet uit, het is voldoende aanleiding voor Trump om de verkiezingsuitslag in twijfel te trekken als hij dat nodig vindt. Trump heeft al eerder gezegd zijn eigen inlichtingen- en veiligheidsdiensten niet te vertrouwen.
Er is maar 1 aanleiding nodig: zijn verlies.
Dat deed hij al in 2016, bij de voorverkiezingen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 4 november 2024 @ 12:52:17 #101
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_215473157
Blijft wel enorm fascinerend dat het zo 50/50 is telkens.

De dynamiek daarachter is toch wel bijzonder als je erover nadenkt. Is hier info over te vinden?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_215473192
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef LXIV het volgende:
Trump, gelukkig.

Beter een ongeleid projectiel dan een lege huls
Beiden moet je afwijzen... Dus Trump 2x afwijzen
pi_215473200
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 12:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Blijft wel enorm fascinerend dat het zo 50/50 is telkens.

De dynamiek daarachter is toch wel bijzonder als je erover nadenkt. Is hier info over te vinden?
We zullen achteraf wel zien of het echt zo 50/50 was.

Als mogelijke verklaring heb ik wel gehoord dat peilers elkaar in de gaten houden, en dat ze Trump in 2016 en 2020 onderschat hebben, en dat ze hun modellen daarop aangepast hebben.
  maandag 4 november 2024 @ 13:00:47 #104
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215473203
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 08:46 schreef Cruzinats het volgende:
50 - 50

Door demografische veranderingen zal het moeilijker worden voor Trump om de cruciale swing states naar zich toe te trekken, anderzijds is kamala natuurlijk ook een gigantisch nep, debiel wijf en het openlijk geflirt met extreemlinkse woke identiteitspolitiek en antifa door de democraten zal ze ook niet helpen om de twijfelende kiezer te motiveren.

Trump blijft Trump, democraten zijn alleen maar extremer geworden in hun retoriek de afgelopen jaren.
Links is normaal gebleven, rechts schuift steeds meer op en de extreme fratsen van rechts worden steeds meer als normaal beschouwd waardoor links steeds extremer lijkt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  maandag 4 november 2024 @ 13:08:22 #105
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215473265
quote:

[..]
:')
Van zover we kunnen zien en wat ze naar de buitenwereld communiceert, komt het over dat ze drommels goed weet waar ze het over heeft. En ze is ook altijd erg open geweest in het feit dat ze vindt dat mensen moeten stemmen en dat men daarmee invloed kunnen uitoefenen.
En in haar documentaire Miss Americana is er zelf nog een discussie te zien met onder o.a. haar ouders over de impact als zij zich uitspreekt over de politiek en waarom het haar zo beweegt.
Trotste mama van Ambar
pi_215473275
quote:

[..]
Ik dacht even dat je het over Trump had.
pi_215473342
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik dacht even dat je het over Trump had.
Veel invloed en weinig politieke kennis zou ook we redelijk kloppen voor Taylor Swift.
pi_215473353
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Veel invloed en weinig politieke kennis zou ook we redelijk kloppen voor Taylor Swift.
Klopt ook voor de meeste fok-users.
  maandag 4 november 2024 @ 13:17:56 #109
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215473355
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Jij kent haar persoonlijk en hebt politieke gesprekken met haar?
Trotste mama van Ambar
  maandag 4 november 2024 @ 13:18:18 #110
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215473361
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Links is normaal gebleven, rechts schuift steeds meer op en de extreme fratsen van rechts worden steeds meer als normaal beschouwd waardoor links steeds extremer lijkt.
Dat is ook weer niet waar. Beide kanten hebben de neiging behoorlijk in het extreme te schieten.

pi_215473373
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Klopt ook voor de meeste fok-users.
Dat ze veel invloed hebben?

Verklaar je nader
pi_215473380
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:18 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Dat is ook weer niet waar. Beide kanten hebben de neiging behoorlijk in het extreme te schieten.
Rechts het meest..... al die racistische moordpartijen in Amerika, maar ook in Noorwegen en Nieuw-Zeeland.
Oja... niet te vergeten 6 jan 2020 en het staatsgreepplannetje van Trump
pi_215473410
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:19 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat ze veel invloed hebben?

Verklaar je nader
De meeste fokusers hebben niet zo veel gedetailleerde kennis van politiek. Ik ook niet. Heel normaal.
pi_215473446
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
De meeste fokusers hebben niet zo veel gedetailleerde kennis van politiek. Ik ook niet. Heel normaal.
Maar je beweegt ook geen hordes om op een kandidaat te stemmen
pi_215473596

Heb net deze besteld. Is over 2 dagen binnen en zodra hij er is zal ik mijn voorspelling doorgeven.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 13:47:53 #116
236264 crew  capricia
pi_215473602
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Heb net deze besteld. Is over 2 dagen binnen en zodra hij er is zal ik mijn voorspelling doorgeven.
Die ziet er wel creepy uit, btw. :o
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 november 2024 @ 13:49:28 #117
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_215473613
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Rechts het meest..... al die racistische moordpartijen in Amerika, maar ook in Noorwegen en Nieuw-Zeeland.
Oja... niet te vergeten 6 jan 2020 en het staatsgreepplannetje van Trump
Al die plunderpartijen in naam van BLM, al die bezettingen van universiteiten inclusief het nodige vandalisme. Ik weet het niet hoor - gaat aardig gelijk op.

pi_215473641
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Witte conservatie vrouwen die eerder dachten dat het wel mee zou vallen, met het inperken van hun rechten. En die rechten toch ingeperkt zagen worden.
En abortus is natuurlijk ook een bijzonder aangrijpend onderwerp als het in je sociale omgeving voorkomt, en zeker als het dan ook nog bemoeilijkt wordt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_215473743
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Al die plunderpartijen in naam van BLM, al die bezettingen van universiteiten inclusief het nodige vandalisme. Ik weet het niet hoor - gaat aardig gelijk op.
Johhhhh ... de laatste 15 jaar tientallen moorden van fascistoide rechts in de westerse landen en dat vind je net zo erg als wat vandalisme op Nederlandse universiteiten en plunderingen in Amerika.
Er is iets mis met jouw empathisch denken.... Overigens heel normaal voor trumpfans
pi_215473968
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]
We zullen achteraf wel zien of het echt zo 50/50 was.

Als mogelijke verklaring heb ik wel gehoord dat peilers elkaar in de gaten houden, en dat ze Trump in 2016 en 2020 onderschat hebben, en dat ze hun modellen daarop aangepast hebben.
Nee, het is niet echt 50/50 .

https://www.nu.nl/verkiez(...)-er-aan-de-hand.html

"Als je de peilingen mag geloven, is de race in geen zestig jaar zo close geweest in de swingstaten. Wat er ook gebeurde tijdens de campagne (en dat was een hoop), we zagen opvallend weinig schommelingen in de honderden peilingen en ze liggen nog steeds heel dicht bij elkaar.

Sterker nog: als je uitgaat van een hypothetische ideale wereld voor de onderzoekers, waarin ze iedere kiezer kunnen bereiken en bevragen en elke kandidaat precies 50 procent kans op de winst heeft, zouden de uitkomsten van de peilingen meer statistische variatie moeten laten zien. Dat heeft te maken met willekeurig toeval en foutenmarges.

In theorie is het mogelijk dat we straks verschillen van slechts enkele duizenden stemmen zien in vrijwel elke swingstaat, maar heel waarschijnlijk is dat niet. Het ligt meer voor de hand dat de verschillende onderzoekers de resultaten van hun peilingen onbewust op een vergelijkbare manier bijstellen (bijvoorbeeld om te corrigeren voor fouten uit 2020) of zich zelfs laten leiden door de peilingen van anderen (iets wat bekendstaat als 'herding': kuddegedrag).

Het vervelende is dat we pas zullen ontdekken wat er aan de hand is met de peilingen als de verkiezingsresultaten bekend zijn. Verrassende uitkomsten zijn dus bepaald niet uit te sluiten. Dat laat opnieuw zien wat we vaker verkondigen op deze plek: voorspellen wie er met de winst vandoor gaat op basis van de peilingen is gekkenwerk."

Ik denk dat Trump wint, dat heeft niks met mijn stemgedrag te maken.

[ Bericht 7% gewijzigd door tesssssssss op 04-11-2024 14:41:10 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')