Ik lees hier sowieso vaak, al valt het niet zo op.quote:Op zondag 3 november 2024 10:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Whehe, na een kopje koffie dacht je; ik even lekker op de democratie schijten deze zondagochtend?
Wat voegen deze tweets nou toe?quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar niet...
[ x ]
[ x ]
Worden die mensen eigenlijk betaald voor hun optreden?
Aangezien het over Taylor Swift ging, die jij kennelijk niet kent, leek mij de link geen hogere wiskunde.quote:
Dat is niet slecht, dat is heel logisch; wij kijken en weten toch nauwelijks wat die kandidaten voor Amerika intern gaan betekenen? Daar hoeven we ze ook niet op te beoordelen - wij wonen daar niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is gewoon zo on-Nederlands, wij snappen het niet. Hoe de media zo ontzettend zet op: trump-bad harris-good. Is zo ontzettend journalistiek slecht.
Denk dat als je een paar uur praat met echte Amerikaanse (Nederlanders) dat je al een veel reëler beeld hebt.
Nu lijkt het net alsof 2 freaks het tegen elkaar opnemen
QFTquote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wij beoordelen ze op wat ze voor de Amerikaanse buitenlandpolitiek gaan betekenen want die raakt ons direct. Dat je daar in de regel liever een wat timide, maar voorspelbare en beheerste persoon á la Harris aan de knoppen van het kernarsenaal hebt in plaats van een rancuneuze narcistische figuur met de aandachtsspanne van een kleuter á la Trump lijkt me volstrekt logisch.
Ik denk dat Putin er net zo in zit.quote:Op zondag 3 november 2024 11:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wij beoordelen ze op wat ze voor de Amerikaanse buitenlandpolitiek gaan betekenen want die raakt ons direct. Dat je daar in de regel liever een wat timide, maar voorspelbare en beheerste persoon á la Harris aan de knoppen van het kernarsenaal hebt in plaats van een rancuneuze narcistische figuur met de aandachtsspanne van een kleuter á la Trump lijkt me volstrekt logisch.
Dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef Hexagon het volgende:
Geen flauw idee dus ik ga niet voorspellen.
Hij zegt van wel - en dat zou al te denken moeten stemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 11:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik denk dat Putin er net zo in zit.
Alles voor de brainrot gen Z vote.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe maar niet...
[ x ]
[ x ]
Worden die mensen eigenlijk betaald voor hun optreden?
Je bedoelt zoals de Republikeinse partij al opgeheven is? De partij van mensen als Romney bestaat niet meer. Het is nu een pure incrowd club rondom een zeer leugenachtige, oneerlijke en incapabele leider geworden, met de Republikeinse partij heeft het niks meer te maken en met een poging tot het besturen van het land eigenlijk ook niet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Alles voor de brainrot gen Z vote.![]()
Als Kamala aankomende dinsdag niet wint kunnen ze de democratische partij wel opdoeken, wat een indecadent zooitje leugenaars zijn dat geworden zeg.
Romney zit er nog steeds hoor (en doet puntje bij paaltje braaf mee). Romney laat het allemaal toe, zolang hij de regeltjes kan blijven aanpassen voor eigen gewin.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de Republikeinse partij al opgeheven is? De partij van mensen als Romney bestaat niet meer. Het is nu een pure incrowd club rondom een zeer leugenachtige, oneerlijke en incapabele leider geworden, met de Republikeinse partij heeft het niks meer te maken en met een poging tot het besturen van het land eigenlijk ook niet.
Gek genoeg heeft die nog steeds de voorkeur bij een groot deel van de Amerikanen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de Republikeinse partij al opgeheven is? De partij van mensen als Romney bestaat niet meer. Het is nu een pure incrowd club rondom een zeer leugenachtige, oneerlijke en incapabele leider geworden, met de Republikeinse partij heeft het niks meer te maken en met een poging tot het besturen van het land eigenlijk ook niet.
Ik begrijp het trouwens ook niet helemaal, en ik ben ongeveer Fok!'s Taylor Swift expert. Vanavond rondt ze haar Amerikaanse tour af. Ik gok dat ze pas erna misschien nog een bericht plaatst met een oproep om te stemmen. Haar bericht over dat ze ging stemmen voor Harris heeft ze voor haar Amerikaanse tour gedaan.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Aangezien het over Taylor Swift ging, die jij kennelijk niet kent, leek mij de link geen hogere wiskunde.
Ik denk ook dat het gedoe rond abortus wel meespeelt voor de vrouwelijke stemmers. En met Trump op papier als goede kanshebber, is een scenario als in 2016, waarin hij vooraf kansloos werd geacht, en veel kiezers het wellicht wel geloofden onwaarschijnlijker. Iedereen die geen Trump wil, gaat nu wel stemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, ik denk toch wel dat Harris zal winnen. In tegenstelling tot de vorige keer overschatten de polls volgens mij de support voor Trump, vooral in de swing states. Jammer, want als ik moet kiezen tussen beide zie ik natuurlijk veel liever Trump.
Maar ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat na alle rechtszaken tegen Trump, de bangmakerij in de media en de bakken met geld dat de Harris campagne tot de beschikking had, men dit daadwerkelijk gaat verliezen. Daarnaast was de Trump rally van vorige week met die comedian echt beschamend, dat jaagt de zwevende kiezer weg.
De beveiliging zal inmiddels extra opgeschroefd zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Trump, en denk dat die vermoord zal worden tijdens zijn termijn
Maar valt er tegenop te beveiligen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De beveiliging zal inmiddels extra opgeschroefd zijn.
Wat is indecadent?quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Alles voor de brainrot gen Z vote.![]()
Als Kamala aankomende dinsdag niet wint kunnen ze de democratische partij wel opdoeken, wat een indecadent zooitje leugenaars zijn dat geworden zeg.
Grappig dat je zo denkt. Ik ben zelf dus bang dat Trump toch gaat winnen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, ik denk toch wel dat Harris zal winnen. In tegenstelling tot de vorige keer overschatten de polls volgens mij de support voor Trump, vooral in de swing states. Jammer, want als ik moet kiezen tussen beide zie ik natuurlijk veel liever Trump.
Maar ik kan het mij gewoon niet voorstellen dat na alle rechtszaken tegen Trump, de bangmakerij in de media en de bakken met geld dat de Harris campagne tot de beschikking had, men dit daadwerkelijk gaat verliezen. Daarnaast was de Trump rally van vorige week met die comedian echt beschamend, dat jaagt de zwevende kiezer weg.
Ik denk niet dat er veel zwevende kiezers zijn. Het lijkt me meer een kwestie van opkomst. En onderstroom. Bijv dat veel vrouwen gaan stemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is wat bij Boekenstijn en de Wijk ook werd gezegd: aangezien er o.a. abortus op het spel staat zouden mn veel vrouwen zich aangemoedigd voelen te stemmen; op Harris, wel te verstaan.quote:Op maandag 4 november 2024 08:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel zwevende kiezers zijn. Het lijkt me meer een kwestie van opkomst. En onderstroom. Bijv dat veel vrouwen gaan stemmen.
Wel triest dat iemand met nauwelijks politieke kennis zoveel invloed heeft op de verkiezingen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik begrijp het trouwens ook niet helemaal, en ik ben ongeveer Fok!'s Taylor Swift expert. Vanavond rondt ze haar Amerikaanse tour af. Ik gok dat ze pas erna misschien nog een bericht plaatst met een oproep om te stemmen. Haar bericht over dat ze ging stemmen voor Harris heeft ze voor haar Amerikaanse tour gedaan.
Het is goed om te beseffen dat ze heel jong al bekend werd, en al 20 jaar omringd wordt door lijfwachten, vanwege weirdo stalkers. Dus veiligheid komt eerst bij haar, zeker als het ook haar team of fans kan raken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |