SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt ze intussen in huis. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik zei dat ik boodschappen kon doen is er genoeg tijd verstreken om dat ook gedaan te hebben
Ik las het andersquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je hebt ze intussen in huis. Goed gedaan.
Laten we hopen dat die tijden niet meer terugkomen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel lekker rustig met wandelen vandaag.
Moest laatst nog eens terugdenken aan dat ze natuurgebieden af gingen sluiten omdat mensen ineens massaal gingen wandelen.
Luiekatquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik zei dat ik boodschappen kon doen is er genoeg tijd verstreken om dat ook gedaan te hebben
Mag die geen palingquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat krijgt ie niet, wel een bakje kattenvoer
Nu omdat er wolven leven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel lekker rustig met wandelen vandaag.
Moest laatst nog eens terugdenken aan dat ze natuurgebieden af gingen sluiten omdat mensen ineens massaal gingen wandelen.
Ik wacht op pakketje en dan boodschappen doen en dan sprintrace kijken.quote:
volgens google beter geen gerookt eten voor kattenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet niet of gerookte paling wel geschikt voor katten
ja dat dacht ik al, laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens google beter geen gerookt eten voor katten
https://hartvoordieren.nl/dit-mag-je-kat-niet-eten/
1 van mijn katten is een alles vreterquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ze het vast wel lusten ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten is een alles vreter
Ik heb de meest kieskeurige ratten die er bestaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten is een alles vreter
Het scheelt maar 1 letterquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de meest kieskeurige ratten die er bestaan.![]()
Ja geen kat maar van een rat verwacht je helemaal dat ze alles wel vreten.
een gekookt hollands garnaaltje magtie dus welquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De melding van de app zei we hebben je gemist en als ik in de app kijk dan is de bezorgtijd tussen nu en 12:50 uur.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Ha! Ik ben weer thuis en de bezorger is nog steeds niet onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Ja dit lampje heeft wel zijn beste tijd gehad.Zou je denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Pakketje nu wel ontvangen, maar nu weer in te grote doos.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De melding van de app zei we hebben je gemist en als ik in de app kijk dan is de bezorgtijd tussen nu en 12:50 uur.
hebben ze toch wel bij de action of de blokker?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar straks heb ik een nieuw lampje.
Andere baan in 3..2…1quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
IK HEB HIER HELEMAAL GEEN ZIN IN![]()
advertenties achterhaald, bestuursstukken ontbreken, kan helemaal niet eens verder. Klotezooi.
Als dit PostNL was, zou ik nu al een bezorging op dinsdag verwachten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De melding van de app zei we hebben je gemist en als ik in de app kijk dan is de bezorgtijd tussen nu en 12:50 uur.
Goed om te wetenquote:
Neh, bezorgvoorkeuren aanpassen en dezelfde middag ophalen bij de Primera een paar deurtjes verderquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit PostNL was, zou ik nu al een bezorging op dinsdag verwachten.
Ze zijn steeds lastiger te vinden geloof ik. Ik had er laatst maar een paar bij de action gehaald. De Hema en de mediamarkt hadden ze toen niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze toch wel bij de action of de blokker?
Hema had toch groot assortiment aan lampjes?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn steeds lastiger te vinden geloof ik. Ik had er laatst maar een paar bij de action gehaald. De Hema en de mediamarkt hadden ze toen niet.
De grap is dat PostNL mijn pakketje heeft bezorgd bij een willekeurige winkel een pleuriseind verderop die maar open is van 10 tot 17. Daar kan ik gewoon niet heen tijdens openingstijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neh, bezorgvoorkeuren aanpassen en dezelfde middag ophalen bij de Primera een paar deurtjes verder
DHL godenquote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 2 november
Tussen 12.30 - 14.30 uur
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even wat eten en dan weer richting huis. Kan ik dan gaan poetsen
Jij gaat het kijkenquote:
En wat erbij..quote:
Beetje random vraag, maar oke.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:07 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie van Gerard Ekdom?
Mijn vader zou hier straks sowieso al langskomen en hij woont bijna naast een Praxis dus heb hem even lief gevraagd haha.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze toch wel bij de action of de blokker?
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerardquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje random vraag, maar oke.
Weet niet.. beetje zo'n neutrale man met een goede stem voor de radio.
Ik heb niet echt een mening over hem.
waarom die haat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerard
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerard
Ja, die zet ik altijd af.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je het hebt over een irritante lijkt me dat Ruurd de Wild.
Nee joh boomers zijn die bejaarden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef Karzai het volgende:
mja vroeger had ruud de wild wel een leuk radiopromma, gerard vind ik net iets te vrolijk
maar ze zijn beide uit het boomer tijdperk
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niks aardigs zeggen dus ik zeg maar niks
Ruud, die kwam ik eens tegen in de Pilsvogel, was hij een zwerver voor de gek aan het houden door muntgeld op straat te gooien, misselijk kutfiguur is datquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je het hebt over een irritante lijkt me dat Ruurd de Wild.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
En jouw wannebe youngster vibe slaat nergens op.
Je bent zelf een verrimpelde ouwe lul. Met te hippe sneakers.
quote:
Oh dat vind ik wel een leuk grapje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruud, die kwam ik eens tegen in de Pilsvogel, was hij een zwerver voor de gek aan het houden door muntgeld op straat te gooien, misselijk kutfiguur is dat
Nou ik weet niks aardigs over Gerard Ekdom te zeggenquote:
En hij heeft een bescheten muzieksmaak, alsof hij een tikje zwakbegaafd isquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
waarom die haat?
Wat ik vind is dat die man nooit iets te zeggen heeft, weet veel van muziek (teveel) maar voor de rest zit er niks in.
ow ik luister over het algemeen radio1 voor actualiteiten en muziek op youtube verder koop ik nog wel eens een plaatjequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh boomers zijn die bejaarden.
En jouw wannebe youngster vibe slaat nergens op.
Je bent zelf een verrimpelde ouwe lul.
Oooh zoquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik weet niks aardigs over Gerard Ekdom te zeggen
Hij heeft niet dezelfde smaak als ik nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij heeft een bescheten muzieksmaak, alsof hij een tikje zwakbegaafd is
Ja ik vind hem bloedirritant met zijn laf uiterlijk, sneue van die typische Utrechtse humor ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft niet dezelfde smaak als ik nee.
Laatst was die op de radio toch wat paniekerig.
Want hij was bang dat bepaalde muziek van p diddy gecanceld werd en dan mocht die dat niet meer draaien. (Eoa duet ofzo)
Dat is zijn totale belevingswereld denk ik.
Heb je een kat gekocht?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:41 schreef Karzai het volgende:
de poes heeft even rondgescharreld en lijkt het hier verder wel naar de zin te hebben
Hoho echte boomers zijn uit de tijd van Henk Westbroekquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef Karzai het volgende:
mja vroeger had ruud de wild wel een leuk radiopromma, gerard vind ik net iets te vrolijk
maar ze zijn beide uit het boomer tijdperk
Dat werd enigzins duidelijk ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik vind hem bloedirritant met zijn laf uiterlijk, sneue van die typische Utrechtse humor ook
Oh gezellig, en mooi beestjequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik leen hem een nachtje van moeders
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, het zijn allemaal sjappiesquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat werd enigzins duidelijk ja.
Maar jah welke radio DJ is nou niet irritant dan?
Die ene met lang haar is wel de ultieme sjappie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zijn allemaal sjappies
en pas toen eentje een Tesla cadeau kreeg hadden ze ruzie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die ene met lang haar is wel de ultieme sjappie.
Die eerst een duo was en die ander zijn ene vriendin neukte en zwanger was van die ander.
Heel ingewikkeld ook allemaal
Die gooien met eieren tegen huizen aan tijdens Halloween, vind ik toch van een andere orde dan genocidequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je aan de andere kant van het spectrum ook.
Zusjes en moeders die je de flat afpleuren?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je aan de andere kant van het spectrum ook.
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gooien met eieren tegen huizen aan tijdens Halloween, vind ik toch van een andere orde dan genocide
Ze zijn nog idealistisch, te jong voor de rauwe werkelijkheid nog.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk Los.
Zijn je kinderen een beetje idealistisch of heb je ze geconfronteerd met de werkelijkheid?
Mogen we het wel over bloemen, spelende kittens, wilde Afrikaanse dansmuziek, elektrische sportauto's, macaroni en zoete popmuziek hebben?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Hou het netjes, en ga niet met termen als dom links/rechts, fascisten, nazi, terroristenaanhanger etc gooien.
Sowieso geen boze mensen van maken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zijn nog idealistisch, te jong voor de rauwe werkelijkheid nog.
Beetje bij beetje krijgen ze wat mee, maar je moet er geen boze pvv stemmers van maken
ovenlampjesquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen we het wel over bloemen, spelende kittens, wilde Afrikaanse dansmuziek, elektrische sportauto's, macaroni en zoete popmuziek hebben?
Maar hoe doe je datquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso geen boze mensen van maken.
Nee of van de types met grote ogen en PLO sjaaltjes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oranje is een moeilijke kleur.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Week terug ook genoeg mee te doen gehad, scheidsrechteren tussen twee mensen omdat iemand een officiële klacht bij HR had neergelegd omdat de ene bij de koffiezetautomaat had gezegd dat een oranje trui haar niet stond
Zorgen dat ze kom kunnen gaan met teleurstellingen en tegenslagen; zorgen dat ze niet bang zijn om af en toe te falen; niet altijd anderen de schuld geven van dingen. Dan kom je al een heel eind.quote:
Elektrische sportauto’s gaat wel een tikje ver imoquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen we het wel over bloemen, spelende kittens, wilde Afrikaanse dansmuziek, elektrische sportauto's, macaroni en zoete popmuziek hebben?
Zal wel meer bij gespeeld hebben...quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Week terug ook genoeg mee te doen gehad, scheidsrechteren tussen twee mensen omdat iemand een officiële klacht bij HR had neergelegd omdat de ene bij de koffiezetautomaat had gezegd dat een oranje trui haar niet stond
Ik ben meer voor het extra geld geven aan onze GGZ zodat we de gekkies weer kunnen opsluiten behandelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zit hier een garage in een dorp met de slogan "elektrisch rijden we hier op de kermis"quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elektrische sportauto’s gaat wel een tikje ver imo
Dat sowieso. Flink personeelstekort en veel te lange wachtlijsten...quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer voor het extra geld geven aan onze GGZ zodat we de gekkies weer kunnen opsluiten behandelen
Dat is nogal een uitdaging want de realiteit is dat niks wat je zegt er toe doet maar dat alles wat je zelf doet er wel toe doet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat ze kom kunnen gaan met teleurstellingen en tegenslagen; zorgen dat ze niet bang zijn om af en toe te falen; niet altijd anderen de schuld geven van dingen. Dan kom je al een heel eind.
Gelukkig hebben we Fleur tegenwoordig als Minister van Volksgezondheidquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat sowieso. Flink personeelstekort en veel te lange wachtlijsten...
Het personeel heeft het hier echt lastig. Nu zijn er een paar begeleiders ziek en er gaat personeel weg, zonder dat er echt een vervanger gevonden wordt...
Appeltje eitjequote:Op zaterdag 2 november 2024 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat ze kom kunnen gaan met teleurstellingen en tegenslagen; zorgen dat ze niet bang zijn om af en toe te falen; niet altijd anderen de schuld geven van dingen. Dan kom je al een heel eind.
Is in heel de zorg best een dingquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat sowieso. Flink personeelstekort en veel te lange wachtlijsten...
Het personeel heeft het hier echt lastig. Nu zijn er een paar begeleiders ziek en er gaat personeel weg, zonder dat er echt een vervanger gevonden wordt...
Te soft en krom onderwijssysteem, we passen het onderwijs al jaren aan zwakbegaafde Jantje met zijn rugzakje aan terwijl puberende en hoogbegaafde Floor ook af en toe een schouderklopje en duwtje in de juiste richting nodig heeftquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Moeilijke discussie, nederland heeft op basis van euro per inwoner bijna de duurste GGZ ter wereld en dan ligt het aan geld?
Noorwegen en Australië lopen voorop om een leeftijdsgrens in ieder geval in te stellen voor social mediaquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:35 schreef Karzai het volgende:
tegenwoordig is iedereen de hele dag aan het tiktokken
Jaloers op haar populaire "nichtje"quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:35 schreef Karzai het volgende:
kijk naar dimmy, die kan ook geen minuut meer zonder sociale media
Heb je een date?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Huis gepoetst, rondje gelopen, boodschappen gedaan, pakketjes opgehaald. Kan ik straks gezellig gaan doen
Nee mijn ouders komen op bezoekquote:
Ja zeg toch net dat ik al klaar benquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetsen als een dolle kiep dan!!!
Wil je vanavond om 23.00 uur een reminder dat je je bed nog moet opmaken?quote:
Tenzij wij haar strak nog even mentionen, dat ze haar bed moet opmaken...quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hier ga je vanacht spijt van krijgen.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je vanavond om 23.00 uur een reminder dat je je bed nog moet opmaken?
Is dit een date voor jou? https://archive.ph/b0QnCquote:
Die is niet in ordequote:Op zaterdag 2 november 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een date voor jou? https://archive.ph/b0QnC
Zie het als een uitdagingquote:
Had je last van je druipsteen ja?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
grotziekenhuis was leuk. nu klaar maken voor de wedstrijd
Ja, echt niet. Flikker op.quote:We hebben elkaar gemist, je pakket bezorgen we bij een DHL ServicePoint
dus je geeft toe dat dit gewoon je eigen fout is?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had dit dolgraag vandaag gehad. Maar nee, bezorging faalt weer eens. Ik kan hier zo slecht tegen
Ik ben weer genezen, voortaan altijd op werk, geen uitzonderingen.
Ik heb geen bel gehoord. Ik was gewoon thuis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat dit gewoon je eigen fout is?
Als het goed is, kun je prima stevige discussies hebben en over van alles en nog wat zonder polariserende termen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna alle Britten met wat geld hebben het land verlaten of hebben plannen om te emigreren en in Spanje schijnt de zon en zijn de vrouwen 20 procent mooier en vrolijker op straatquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt me op dat (jongeren) uit Engeland en Spanje en de andere landen die ik zie echt nauwelijks op hun mobiel zitten.
In nl zie je niks anders. Zou dat een nlse uitdaging zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt me op dat (jongeren) uit Engeland en Spanje en de andere landen die ik zie echt nauwelijks op hun mobiel zitten.
In nl zie je niks anders. Zou dat een nlse uitdaging zijn?
Meestal een half uurtje van tevoren als ik in de supermarkt loop, al dan niet aan de hand van 35% stickersquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:47 schreef Elvi het volgende:
Hoe plannen jullie wat jullie eten elke dag?
eens per week haal ik boodschappen, 1 uitgebreide maaltijd waar ik 2 of 3 dagen van kan eten. 1 keer makkelijk, bijv kipschotel waar ik dan rijst bij doe.. en dan heb ik nog een vriezer of blikken soep ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:47 schreef Elvi het volgende:
Gewoon waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:47 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal een half uurtje van tevoren als ik in de supermarkt loop, al dan niet aan de hand van 35% stickers
Zelfs in het F1-topic weet die er over te miepenquote:
Goeie trigger voor jouquote:
Ik koop een vrij prijzig iets waar ik vrij lang over getwijfeld heb, verwacht het dit weekend en heb al alles in huis gehaald om er lekker mee aan de slag te gaan. Krijg nada omdat er een postbezorger keihard faalt. Voor de tweede keer deze week. Ja, daar word ik niet bepaald vrolijk van.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs in het F1-topic weet die er over te miepen![]()
ontbijten met een lekker bord vol worstjes, witte bonen in tomatensaus en aardappelpureequote:Op zaterdag 2 november 2024 14:51 schreef Elvi het volgende:
Ok jullie zijn nutteloos voor mij nu
Ik moet weer even mijn eten aanpassen want het afvallen gaat minder hard, en ik merk dat ik te weinig voedingsstoffen binnenkrijg met m'n glutenvrije brood
Dus ik wil het brood schrappen uit ontbijt en lunch maar dan moet ik wel weten waar ik het mee kan vervangen want alleen (glutenvrij)havermout en een salade is het ook niet.
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontbijten met een lekker bord vol worstjes, witte bonen in tomatensaus en aardappelpuree
laat het voortaan meteen bezorgen op een afhaallocatie. ben je van het gezeur af. en wij ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik koop een vrij prijzig iets waar ik vrij lang over getwijfeld heb, verwacht het dit weekend en heb al alles in huis gehaald om er lekker mee aan de slag te gaan. Krijg nada omdat er een postbezorger keihard faalt. Voor de tweede keer deze week. Ja, daar word ik niet bepaald vrolijk van.
Dan ben je echt net zo kansloos als die chevy caprice trekdropquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs in het F1-topic weet die er over te miepen![]()
Zo erg is die klammekitten nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je echt net zo kansloos als die chevy caprice trekdrop
Dat heb ik vorige week gedaan met dat PostNL ding. Die ene die ik nu moet ophalen op een locatie waar mensen die gewoon werken voor hun geld onmogelijk terecht kunnen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat het voortaan meteen bezorgen op een afhaallocatie. ben je van het gezeur af. en wij ook
Ik ben wel heel erg geschrokken van deze beschuldigingquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo erg is die klammekitten nou ook weer niet hoor
ik heb altijd wel basis dingen in huis en daar bouw ik wat omheenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:47 schreef Elvi het volgende:
Ah ok.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet , al ben ik wel moe![]()
kom net thuis van eten
Nee beetje fokken :p eten wat laten zakken. Er is een nieuwe ijssalon geopend dus was daar nog even om 2 bolletjes ijs te etenquote:
Paar keer per wk echt gezond omdat het moet, broccoli, bloemkool bijv.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:47 schreef Elvi het volgende:
Nu wel onder de 10 euro gebleven?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee beetje fokken :p eten wat laten zakken. Er is een nieuwe ijssalon geopend dus was daar nog even om 2 bolletjes ijs te eten
Keuringsdienst Bal tot uw dienstquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee beetje fokken :p eten wat laten zakken. Er is een nieuwe ijssalon geopend dus was daar nog even om 2 bolletjes ijs te eten
nou dan weet je wat je te doen staatquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:57 schreef Elvi het volgende:
Kijk, dit als ontbijt zie ik wel zitten https://fitchef.nl/recept(...)owl-met-rookvlees-ei
Ziet er lekker uit, ik zou dat wel snel zat zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:57 schreef Elvi het volgende:
Kijk, dit als ontbijt zie ik wel zitten https://fitchef.nl/recept(...)owl-met-rookvlees-ei
Ik ben het brood juist zatquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, ik zou dat het wel snel zat zijn.
Ik wil echt brood ook
Ja dat moet wel echt heel goed zijn om het lekker te maken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben het brood juist zatmaar ik heb dan ook vreugdeloze glutenvrije meuk.
Neequote:Op zaterdag 2 november 2024 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel onder de 10 euro gebleven?
je kunt het ook inspreken tegenwoordigquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:08 schreef Xilia het volgende:
Het typen lukt me niet echt vandaag, heb zeker al 10 keer bericht maar gedelete
Op Fok!?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kunt het ook inspreken tegenwoordig
Als je gluten intolerant bent kun je vaak toch nog wel wat brood eten? Gaat hier best prima als je juiste brood haalt of zelf maakt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben het brood juist zatmaar ik heb dan ook vreugdeloze glutenvrije meuk.
Jawel soms eet ik wel gewoon brood, maar het is minimaal en eventueel alleen als ik uit eten ga. Ik heb anders echt veel pijn als ik het volledig los laat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je gluten intolerant bent kun je vaak toch nog wel wat brood eten? Gaat hier best prima als je juiste brood haalt of zelf maakt.
Is af en toe we beetje puzzelen met koken.
dus je eet nog steeds geen Thaise menu's dus?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
ontbijt was thuis
lunch met drankje was 170 baht
avond eten met drankje was 270 baht
ijs was 125 baht
Doel was 300 baht
Goed zuurdesem gaat hier meestal wel prima.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jawel soms eet ik wel gewoon brood, maar het is minimaal en eventueel alleen als ik uit eten ga. Ik heb anders echt veel pijn als ik het volledig los laat.
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
insta verdenkt mij van automatisch gedrag
Bij elk race spel waren de impreza en Lancer Evo altijd wel mijn favoriete wagensquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn wagenlijst momenteel, ik heb wel veel verkocht moet opbouwen naar de next level
[ afbeelding ]
Robot die alle leuke beestjes likedquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb ook zuurdesem geprobeerd eerst, want ik dacht dat het misschien aan het gist lag, of supermarktbrood dus toen alles bij een goede bakker gehaald.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed zuurdesem gaat hier meestal wel prima.
Of je moet echt full blown coeliakie hebben, dan zou ik het niet doen.
Balbotquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Fijne wagens supersnel en stabielquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij elk race spel waren de impreza en Lancer Evo altijd wel mijn favoriete wagens
Ik wist hetquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Brood doen we hier nog wel af en hoe. De rest we glutenvrij. Zijn meestal ook wel prima alternatieven voor te vinden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook zuurdesem geprobeerd eerst, want ik dacht dat het misschien aan het gist lag, of supermarktbrood dus toen alles bij een goede bakker gehaald.
Maar toen bedacht ik me dat ik geen pijn kreeg als ik geen brood atdus overgestapt naar glutenvrij voor de dingen zoals brood, pasta, havermout, crackers, pannenkoeken. En dat scheelde echt enorm. Verder ben ik er niet streng mee en lees ik niet elk label.
Zelflerende AI. Kwestie van tijd voor deze snack Siri de wereld overneemt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb insta weten te overtuigen dat ik een mens ben
snacks will rule the worldquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelflerende AI. Kwestie van tijd voor deze snack Siri de wereld overneemt.
Ja wissel af. Die lunch was bv wel thais maar dan weer wat duurder. Avond eten was Mexicaans.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je eet nog steeds geen Thaise menu's dus?
Daarmee zou je onder de 300 kunnen blijven toch?
We zitten in een best duur hotel vol Britten. Het valt op, 100% blank, redelijk welvarend (zie je ad huurauto’s) beetje dommige uitdrukkingen op hun gezicht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna alle Britten met wat geld hebben het land verlaten of hebben plannen om te emigreren en in Spanje schijnt de zon en zijn de vrouwen 20 procent mooier en vrolijker op straat
Over neukenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:56 schreef bitterbal het volgende:
nu 6 uur tijdverschil.
Nu het heeft geregend zijn de kikkers weer flink aan het kwaken![]()
Benieuwd waar ze het toch allemaal over hebben
goeie wandelingenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss ik ging even buiten lopen. Met 1788 stapjes vertrokken. Keurig eindje gelopen, kom thuis. 5879. Hmm hmm. Maar ja ik moest enorm pissen dus jah. Daarna dus maar weer verder gelopen, nu 8974![]()
Ik zeg bier
ik heb ook gewoon een abonnement, 14 euro hu geloof ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:28 schreef sacha het volgende:
YouTube zonder ads zonder abo hiero, met dank aan mijn kint!
Pakketje toch nog aangekomen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat een excuses aan DHL mij bespaard blijft.
Nee, maar ik zei net dat ik dat ging doen hier als ze hem nog naar de automaat hadden gebracht vandaag.quote:
Je hebt eindelijk een adblocker?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:28 schreef sacha het volgende:
YouTube zonder ads zonder abo hiero, met dank aan mijn kint!
ik denk een atblokkerquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk een adblocker?
t zijn net kinderenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
nee ik hoef geen kat, mijn hele leven wordt beheerst door dat beest en heeft de hele dag tig aandacht nodig, hij mag morgen weer terug![]()
Zo daar ben je vlot achterquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
nee ik hoef geen kat, mijn hele leven wordt beheerst door dat beest en heeft de hele dag tig aandacht nodig, hij mag morgen weer terug![]()
ja johquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja als ze lekker kunnen buiten spelen heb je er geen last van maar nier de hele dag in huis
dan gaan ze lekker met lego spelen of ik zet een filmpje opquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh
dat zal een regenachtige dag ook zo zijn
Oh je hebt gelijk de moeder aller moederfukkersquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit is nogal een aandachtshoerer kat
alleen maar goed. meteen genezenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk de moeder aller moederfukkers
mja effe spelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk de moeder aller moederfukkers
Misschien kun je het laten bezorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je het laten bezorgen
Hier komen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Iets laten bezorgen durf je ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, daarom waren ze al die tijd dicht. Er is een nieuwe eigenaar
*is bang dat de beste snackbar in de wijde omgeving verpest is*
ptsdquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets laten bezorgen durf je ook niet natuurlijk.
rip patatje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe eigenare hebben negatieve reviews.
Ik vrees het ergste
Iewquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rip patatje.
Dan maar een lekker frietje halen.
benieuwd hoeveel mn ouders zullen vragenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal jouw favoriete eettent eens opkopen en verpesten.
Man man man wat een vreselijk onrechtquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal jouw favoriete eettent eens opkopen en verpesten.
Dan krijg ik ruzie met jou als treinliefhebber, dus gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wat een vreselijk onrechtNee zo kun je echt niet leven, spring maar voor een trein of zo
Of dat er in plaats van koffiegodinnetje ineens een harige enorme praatzieke beer staatquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wat een vreselijk onrechtNee zo kun je echt niet leven, spring maar voor een trein of zo
Dan zet ik zelf wel koffie. Wat ik nu trouwens ook al best vaak doequote:Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er in plaats van koffiegodinnetje ineens een harige enorme praatzieke beer staat
Gewoon een keer je leukste spijkerbroek aantrekken en vragen of ze bij jou een kopje koffie komt drinkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zet ik zelf wel koffie. Wat ik nu trouwens ook al best vaak doe
Bedankt voor deze test.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb even voor jullie getest. Het is koud buiten.
Ik moet eigenlijk even snel naar buiten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net de doos van de pizza in de kliko gegooid.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk even snel naar buiten.
Nou valt eigenlijk wel mee voor de tijd van het jaar toch?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ja, maar afgelopen 2 weken waren heel warm voor de tijd van het jaar. Dat is het nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou valt eigenlijk wel mee voor de tijd van het jaar toch?
Fair enough.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar afgelopen 2 weken waren heel warm voor de tijd van het jaar. Dat is het nu dus niet meer.
Stoken doe ik al wel hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Zo lang ik nog geen winterjas hoef te dragen of te stoken vind ik het prima.
Patat SAMBALBIJquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Patat is goedgekeurd.
Het is overgenomen door een Chinees stel, dus drie keer raden wat het nieuwe menu-item was
Gisteravond zat ik even te twijfelen of ik de verwarming een tikkie zou geven... maar vanavond is het weer een normale temperatuur in huis. Zon heeft lekker geschenen vanmiddagquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Zo lang ik nog geen winterjas hoef te dragen of te stoken vind ik het prima.
Na zo'n zonnige dag als vandaag is het hier weer gewoon 20,5. Voordelen van in een kas wonen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoken doe ik al wel hoorIk trek weleens een fleecetrui aan maar behaaglijk wordt het daar niet van.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Linkse enge heks,
"Marjolein Moorman
Vandaag is het 20 jaar geleden Theo van Gogh bruut werd vermoord. Vanwege zijn idee van vrijheid. Wij herdenken hem dit weekend op allerlei manieren. En zullen hem blijven herdenken, want Amsterdam moet altijd pal blijven staan voor het vrije woord"
Huh, dit is hier post 302quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Linkse enge heks,
"Marjolein Moorman
Vandaag is het 20 jaar geleden Theo van Gogh bruut werd vermoord. Vanwege zijn idee van vrijheid. Wij herdenken hem dit weekend op allerlei manieren. En zullen hem blijven herdenken, want Amsterdam moet altijd pal blijven staan voor het vrije woord"
ternauwernood?quote:
quote:Hotdog op.
even op vernieuwen drukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |