Als het goed is, kun je prima stevige discussies hebben en over van alles en nog wat zonder polariserende termen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen we het wel over bloemen, spelende kittens, wilde Afrikaanse dansmuziek, elektrische sportauto's, macaroni en zoete popmuziek hebben?
Bijna alle Britten met wat geld hebben het land verlaten of hebben plannen om te emigreren en in Spanje schijnt de zon en zijn de vrouwen 20 procent mooier en vrolijker op straatquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt me op dat (jongeren) uit Engeland en Spanje en de andere landen die ik zie echt nauwelijks op hun mobiel zitten.
In nl zie je niks anders. Zou dat een nlse uitdaging zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Valt me op dat (jongeren) uit Engeland en Spanje en de andere landen die ik zie echt nauwelijks op hun mobiel zitten.
In nl zie je niks anders. Zou dat een nlse uitdaging zijn?
Meestal een half uurtje van tevoren als ik in de supermarkt loop, al dan niet aan de hand van 35% stickersquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:47 schreef Elvi het volgende:
Hoe plannen jullie wat jullie eten elke dag?
eens per week haal ik boodschappen, 1 uitgebreide maaltijd waar ik 2 of 3 dagen van kan eten. 1 keer makkelijk, bijv kipschotel waar ik dan rijst bij doe.. en dan heb ik nog een vriezer of blikken soep ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:47 schreef Elvi het volgende:
Gewoon waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:47 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal een half uurtje van tevoren als ik in de supermarkt loop, al dan niet aan de hand van 35% stickers
Zelfs in het F1-topic weet die er over te miepenquote:
Goeie trigger voor jouquote:
Ik koop een vrij prijzig iets waar ik vrij lang over getwijfeld heb, verwacht het dit weekend en heb al alles in huis gehaald om er lekker mee aan de slag te gaan. Krijg nada omdat er een postbezorger keihard faalt. Voor de tweede keer deze week. Ja, daar word ik niet bepaald vrolijk van.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs in het F1-topic weet die er over te miepen![]()
ontbijten met een lekker bord vol worstjes, witte bonen in tomatensaus en aardappelpureequote:Op zaterdag 2 november 2024 14:51 schreef Elvi het volgende:
Ok jullie zijn nutteloos voor mij nu
Ik moet weer even mijn eten aanpassen want het afvallen gaat minder hard, en ik merk dat ik te weinig voedingsstoffen binnenkrijg met m'n glutenvrije brood
Dus ik wil het brood schrappen uit ontbijt en lunch maar dan moet ik wel weten waar ik het mee kan vervangen want alleen (glutenvrij)havermout en een salade is het ook niet.
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontbijten met een lekker bord vol worstjes, witte bonen in tomatensaus en aardappelpuree
laat het voortaan meteen bezorgen op een afhaallocatie. ben je van het gezeur af. en wij ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik koop een vrij prijzig iets waar ik vrij lang over getwijfeld heb, verwacht het dit weekend en heb al alles in huis gehaald om er lekker mee aan de slag te gaan. Krijg nada omdat er een postbezorger keihard faalt. Voor de tweede keer deze week. Ja, daar word ik niet bepaald vrolijk van.
Dan ben je echt net zo kansloos als die chevy caprice trekdropquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs in het F1-topic weet die er over te miepen![]()
Zo erg is die klammekitten nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je echt net zo kansloos als die chevy caprice trekdrop
Dat heb ik vorige week gedaan met dat PostNL ding. Die ene die ik nu moet ophalen op een locatie waar mensen die gewoon werken voor hun geld onmogelijk terecht kunnen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat het voortaan meteen bezorgen op een afhaallocatie. ben je van het gezeur af. en wij ook
Ik ben wel heel erg geschrokken van deze beschuldigingquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo erg is die klammekitten nou ook weer niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |