Sowieso geen boze mensen van maken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zijn nog idealistisch, te jong voor de rauwe werkelijkheid nog.
Beetje bij beetje krijgen ze wat mee, maar je moet er geen boze pvv stemmers van maken
ovenlampjesquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen we het wel over bloemen, spelende kittens, wilde Afrikaanse dansmuziek, elektrische sportauto's, macaroni en zoete popmuziek hebben?
Maar hoe doe je datquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso geen boze mensen van maken.
Nee of van de types met grote ogen en PLO sjaaltjes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oranje is een moeilijke kleur.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Week terug ook genoeg mee te doen gehad, scheidsrechteren tussen twee mensen omdat iemand een officiële klacht bij HR had neergelegd omdat de ene bij de koffiezetautomaat had gezegd dat een oranje trui haar niet stond
Zorgen dat ze kom kunnen gaan met teleurstellingen en tegenslagen; zorgen dat ze niet bang zijn om af en toe te falen; niet altijd anderen de schuld geven van dingen. Dan kom je al een heel eind.quote:
Elektrische sportauto’s gaat wel een tikje ver imoquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen we het wel over bloemen, spelende kittens, wilde Afrikaanse dansmuziek, elektrische sportauto's, macaroni en zoete popmuziek hebben?
Zal wel meer bij gespeeld hebben...quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Week terug ook genoeg mee te doen gehad, scheidsrechteren tussen twee mensen omdat iemand een officiële klacht bij HR had neergelegd omdat de ene bij de koffiezetautomaat had gezegd dat een oranje trui haar niet stond
Ik ben meer voor het extra geld geven aan onze GGZ zodat we de gekkies weer kunnen opsluiten behandelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zit hier een garage in een dorp met de slogan "elektrisch rijden we hier op de kermis"quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elektrische sportauto’s gaat wel een tikje ver imo
Dat sowieso. Flink personeelstekort en veel te lange wachtlijsten...quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer voor het extra geld geven aan onze GGZ zodat we de gekkies weer kunnen opsluiten behandelen
Dat is nogal een uitdaging want de realiteit is dat niks wat je zegt er toe doet maar dat alles wat je zelf doet er wel toe doet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat ze kom kunnen gaan met teleurstellingen en tegenslagen; zorgen dat ze niet bang zijn om af en toe te falen; niet altijd anderen de schuld geven van dingen. Dan kom je al een heel eind.
Gelukkig hebben we Fleur tegenwoordig als Minister van Volksgezondheidquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat sowieso. Flink personeelstekort en veel te lange wachtlijsten...
Het personeel heeft het hier echt lastig. Nu zijn er een paar begeleiders ziek en er gaat personeel weg, zonder dat er echt een vervanger gevonden wordt...
Appeltje eitjequote:Op zaterdag 2 november 2024 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat ze kom kunnen gaan met teleurstellingen en tegenslagen; zorgen dat ze niet bang zijn om af en toe te falen; niet altijd anderen de schuld geven van dingen. Dan kom je al een heel eind.
Is in heel de zorg best een dingquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat sowieso. Flink personeelstekort en veel te lange wachtlijsten...
Het personeel heeft het hier echt lastig. Nu zijn er een paar begeleiders ziek en er gaat personeel weg, zonder dat er echt een vervanger gevonden wordt...
Te soft en krom onderwijssysteem, we passen het onderwijs al jaren aan zwakbegaafde Jantje met zijn rugzakje aan terwijl puberende en hoogbegaafde Floor ook af en toe een schouderklopje en duwtje in de juiste richting nodig heeftquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Moeilijke discussie, nederland heeft op basis van euro per inwoner bijna de duurste GGZ ter wereld en dan ligt het aan geld?
Noorwegen en Australië lopen voorop om een leeftijdsgrens in ieder geval in te stellen voor social mediaquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:35 schreef Karzai het volgende:
tegenwoordig is iedereen de hele dag aan het tiktokken
Jaloers op haar populaire "nichtje"quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:35 schreef Karzai het volgende:
kijk naar dimmy, die kan ook geen minuut meer zonder sociale media
Heb je een date?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:38 schreef LTVDK het volgende:
Huis gepoetst, rondje gelopen, boodschappen gedaan, pakketjes opgehaald. Kan ik straks gezellig gaan doen
Nee mijn ouders komen op bezoekquote:
Ja zeg toch net dat ik al klaar benquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poetsen als een dolle kiep dan!!!
Wil je vanavond om 23.00 uur een reminder dat je je bed nog moet opmaken?quote:
Tenzij wij haar strak nog even mentionen, dat ze haar bed moet opmaken...quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hier ga je vanacht spijt van krijgen.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je vanavond om 23.00 uur een reminder dat je je bed nog moet opmaken?
Is dit een date voor jou? https://archive.ph/b0QnCquote:
Die is niet in ordequote:Op zaterdag 2 november 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit een date voor jou? https://archive.ph/b0QnC
Zie het als een uitdagingquote:
Had je last van je druipsteen ja?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:20 schreef gianni61 het volgende:
grotziekenhuis was leuk. nu klaar maken voor de wedstrijd
Ja, echt niet. Flikker op.quote:We hebben elkaar gemist, je pakket bezorgen we bij een DHL ServicePoint
dus je geeft toe dat dit gewoon je eigen fout is?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik had dit dolgraag vandaag gehad. Maar nee, bezorging faalt weer eens. Ik kan hier zo slecht tegen
Ik ben weer genezen, voortaan altijd op werk, geen uitzonderingen.
Ik heb geen bel gehoord. Ik was gewoon thuis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat dit gewoon je eigen fout is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |