En hij heeft een bescheten muzieksmaak, alsof hij een tikje zwakbegaafd isquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
waarom die haat?
Wat ik vind is dat die man nooit iets te zeggen heeft, weet veel van muziek (teveel) maar voor de rest zit er niks in.
ow ik luister over het algemeen radio1 voor actualiteiten en muziek op youtube verder koop ik nog wel eens een plaatjequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh boomers zijn die bejaarden.
En jouw wannebe youngster vibe slaat nergens op.
Je bent zelf een verrimpelde ouwe lul.
Oooh zoquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik weet niks aardigs over Gerard Ekdom te zeggen
Hij heeft niet dezelfde smaak als ik nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij heeft een bescheten muzieksmaak, alsof hij een tikje zwakbegaafd is
Ja ik vind hem bloedirritant met zijn laf uiterlijk, sneue van die typische Utrechtse humor ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft niet dezelfde smaak als ik nee.
Laatst was die op de radio toch wat paniekerig.
Want hij was bang dat bepaalde muziek van p diddy gecanceld werd en dan mocht die dat niet meer draaien. (Eoa duet ofzo)
Dat is zijn totale belevingswereld denk ik.
Heb je een kat gekocht?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:41 schreef Karzai het volgende:
de poes heeft even rondgescharreld en lijkt het hier verder wel naar de zin te hebben
Hoho echte boomers zijn uit de tijd van Henk Westbroekquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef Karzai het volgende:
mja vroeger had ruud de wild wel een leuk radiopromma, gerard vind ik net iets te vrolijk
maar ze zijn beide uit het boomer tijdperk
Dat werd enigzins duidelijk ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik vind hem bloedirritant met zijn laf uiterlijk, sneue van die typische Utrechtse humor ook
Oh gezellig, en mooi beestjequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik leen hem een nachtje van moeders
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, het zijn allemaal sjappiesquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat werd enigzins duidelijk ja.
Maar jah welke radio DJ is nou niet irritant dan?
Die ene met lang haar is wel de ultieme sjappie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zijn allemaal sjappies
en pas toen eentje een Tesla cadeau kreeg hadden ze ruzie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die ene met lang haar is wel de ultieme sjappie.
Die eerst een duo was en die ander zijn ene vriendin neukte en zwanger was van die ander.
Heel ingewikkeld ook allemaal
Die gooien met eieren tegen huizen aan tijdens Halloween, vind ik toch van een andere orde dan genocidequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je aan de andere kant van het spectrum ook.
Zusjes en moeders die je de flat afpleuren?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je aan de andere kant van het spectrum ook.
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gooien met eieren tegen huizen aan tijdens Halloween, vind ik toch van een andere orde dan genocide
Ze zijn nog idealistisch, te jong voor de rauwe werkelijkheid nog.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk Los.
Zijn je kinderen een beetje idealistisch of heb je ze geconfronteerd met de werkelijkheid?
Mogen we het wel over bloemen, spelende kittens, wilde Afrikaanse dansmuziek, elektrische sportauto's, macaroni en zoete popmuziek hebben?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Hou het netjes, en ga niet met termen als dom links/rechts, fascisten, nazi, terroristenaanhanger etc gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |