DHL godenquote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 2 november
Tussen 12.30 - 14.30 uur
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even wat eten en dan weer richting huis. Kan ik dan gaan poetsen
Jij gaat het kijkenquote:
En wat erbij..quote:
Beetje random vraag, maar oke.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:07 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie van Gerard Ekdom?
Mijn vader zou hier straks sowieso al langskomen en hij woont bijna naast een Praxis dus heb hem even lief gevraagd haha.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze toch wel bij de action of de blokker?
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerardquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje random vraag, maar oke.
Weet niet.. beetje zo'n neutrale man met een goede stem voor de radio.
Ik heb niet echt een mening over hem.
waarom die haat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerard
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerard
Ja, die zet ik altijd af.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je het hebt over een irritante lijkt me dat Ruurd de Wild.
Nee joh boomers zijn die bejaarden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef Karzai het volgende:
mja vroeger had ruud de wild wel een leuk radiopromma, gerard vind ik net iets te vrolijk
maar ze zijn beide uit het boomer tijdperk
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niks aardigs zeggen dus ik zeg maar niks
Ruud, die kwam ik eens tegen in de Pilsvogel, was hij een zwerver voor de gek aan het houden door muntgeld op straat te gooien, misselijk kutfiguur is datquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je het hebt over een irritante lijkt me dat Ruurd de Wild.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
En jouw wannebe youngster vibe slaat nergens op.
Je bent zelf een verrimpelde ouwe lul. Met te hippe sneakers.
quote:
Oh dat vind ik wel een leuk grapje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruud, die kwam ik eens tegen in de Pilsvogel, was hij een zwerver voor de gek aan het houden door muntgeld op straat te gooien, misselijk kutfiguur is dat
Nou ik weet niks aardigs over Gerard Ekdom te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |