SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je hebt ze intussen in huis. Goed gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik zei dat ik boodschappen kon doen is er genoeg tijd verstreken om dat ook gedaan te hebben
Ik las het andersquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je hebt ze intussen in huis. Goed gedaan.
Laten we hopen dat die tijden niet meer terugkomen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel lekker rustig met wandelen vandaag.
Moest laatst nog eens terugdenken aan dat ze natuurgebieden af gingen sluiten omdat mensen ineens massaal gingen wandelen.
Luiekatquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Sinds ik zei dat ik boodschappen kon doen is er genoeg tijd verstreken om dat ook gedaan te hebben
Mag die geen palingquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat krijgt ie niet, wel een bakje kattenvoer
Nu omdat er wolven leven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel lekker rustig met wandelen vandaag.
Moest laatst nog eens terugdenken aan dat ze natuurgebieden af gingen sluiten omdat mensen ineens massaal gingen wandelen.
Ik wacht op pakketje en dan boodschappen doen en dan sprintrace kijken.quote:
volgens google beter geen gerookt eten voor kattenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet niet of gerookte paling wel geschikt voor katten
ja dat dacht ik al, laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens google beter geen gerookt eten voor katten
https://hartvoordieren.nl/dit-mag-je-kat-niet-eten/
1 van mijn katten is een alles vreterquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ze het vast wel lusten ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten is een alles vreter
Ik heb de meest kieskeurige ratten die er bestaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten is een alles vreter
Het scheelt maar 1 letterquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb de meest kieskeurige ratten die er bestaan.![]()
Ja geen kat maar van een rat verwacht je helemaal dat ze alles wel vreten.
een gekookt hollands garnaaltje magtie dus welquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De melding van de app zei we hebben je gemist en als ik in de app kijk dan is de bezorgtijd tussen nu en 12:50 uur.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Ha! Ik ben weer thuis en de bezorger is nog steeds niet onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
Ja dit lampje heeft wel zijn beste tijd gehad.Zou je denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Pakketje nu wel ontvangen, maar nu weer in te grote doos.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De melding van de app zei we hebben je gemist en als ik in de app kijk dan is de bezorgtijd tussen nu en 12:50 uur.
hebben ze toch wel bij de action of de blokker?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Jamaar straks heb ik een nieuw lampje.
Andere baan in 3..2…1quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
IK HEB HIER HELEMAAL GEEN ZIN IN![]()
advertenties achterhaald, bestuursstukken ontbreken, kan helemaal niet eens verder. Klotezooi.
Als dit PostNL was, zou ik nu al een bezorging op dinsdag verwachten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De melding van de app zei we hebben je gemist en als ik in de app kijk dan is de bezorgtijd tussen nu en 12:50 uur.
Goed om te wetenquote:
Neh, bezorgvoorkeuren aanpassen en dezelfde middag ophalen bij de Primera een paar deurtjes verderquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dit PostNL was, zou ik nu al een bezorging op dinsdag verwachten.
Ze zijn steeds lastiger te vinden geloof ik. Ik had er laatst maar een paar bij de action gehaald. De Hema en de mediamarkt hadden ze toen niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze toch wel bij de action of de blokker?
Hema had toch groot assortiment aan lampjes?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn steeds lastiger te vinden geloof ik. Ik had er laatst maar een paar bij de action gehaald. De Hema en de mediamarkt hadden ze toen niet.
De grap is dat PostNL mijn pakketje heeft bezorgd bij een willekeurige winkel een pleuriseind verderop die maar open is van 10 tot 17. Daar kan ik gewoon niet heen tijdens openingstijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neh, bezorgvoorkeuren aanpassen en dezelfde middag ophalen bij de Primera een paar deurtjes verder
DHL godenquote:Verwacht bezorgmoment
Zaterdag 2 november
Tussen 12.30 - 14.30 uur
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even wat eten en dan weer richting huis. Kan ik dan gaan poetsen
Jij gaat het kijkenquote:
En wat erbij..quote:
Beetje random vraag, maar oke.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:07 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie van Gerard Ekdom?
Mijn vader zou hier straks sowieso al langskomen en hij woont bijna naast een Praxis dus heb hem even lief gevraagd haha.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze toch wel bij de action of de blokker?
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerardquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje random vraag, maar oke.
Weet niet.. beetje zo'n neutrale man met een goede stem voor de radio.
Ik heb niet echt een mening over hem.
waarom die haat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerard
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem irritant, met zijn wijkende kin en zijn varkensoogjes, als je een kind vraagt teken eens een laf iets dan krijg je neutrale Gerard
Ja, die zet ik altijd af.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je het hebt over een irritante lijkt me dat Ruurd de Wild.
Nee joh boomers zijn die bejaarden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef Karzai het volgende:
mja vroeger had ruud de wild wel een leuk radiopromma, gerard vind ik net iets te vrolijk
maar ze zijn beide uit het boomer tijdperk
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan niks aardigs zeggen dus ik zeg maar niks
Ruud, die kwam ik eens tegen in de Pilsvogel, was hij een zwerver voor de gek aan het houden door muntgeld op straat te gooien, misselijk kutfiguur is datquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je het hebt over een irritante lijkt me dat Ruurd de Wild.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
En jouw wannebe youngster vibe slaat nergens op.
Je bent zelf een verrimpelde ouwe lul. Met te hippe sneakers.
quote:
Oh dat vind ik wel een leuk grapje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruud, die kwam ik eens tegen in de Pilsvogel, was hij een zwerver voor de gek aan het houden door muntgeld op straat te gooien, misselijk kutfiguur is dat
Nou ik weet niks aardigs over Gerard Ekdom te zeggenquote:
En hij heeft een bescheten muzieksmaak, alsof hij een tikje zwakbegaafd isquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
waarom die haat?
Wat ik vind is dat die man nooit iets te zeggen heeft, weet veel van muziek (teveel) maar voor de rest zit er niks in.
ow ik luister over het algemeen radio1 voor actualiteiten en muziek op youtube verder koop ik nog wel eens een plaatjequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh boomers zijn die bejaarden.
En jouw wannebe youngster vibe slaat nergens op.
Je bent zelf een verrimpelde ouwe lul.
Oooh zoquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik weet niks aardigs over Gerard Ekdom te zeggen
Hij heeft niet dezelfde smaak als ik nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hij heeft een bescheten muzieksmaak, alsof hij een tikje zwakbegaafd is
Ja ik vind hem bloedirritant met zijn laf uiterlijk, sneue van die typische Utrechtse humor ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft niet dezelfde smaak als ik nee.
Laatst was die op de radio toch wat paniekerig.
Want hij was bang dat bepaalde muziek van p diddy gecanceld werd en dan mocht die dat niet meer draaien. (Eoa duet ofzo)
Dat is zijn totale belevingswereld denk ik.
Heb je een kat gekocht?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:41 schreef Karzai het volgende:
de poes heeft even rondgescharreld en lijkt het hier verder wel naar de zin te hebben
Hoho echte boomers zijn uit de tijd van Henk Westbroekquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef Karzai het volgende:
mja vroeger had ruud de wild wel een leuk radiopromma, gerard vind ik net iets te vrolijk
maar ze zijn beide uit het boomer tijdperk
Dat werd enigzins duidelijk ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik vind hem bloedirritant met zijn laf uiterlijk, sneue van die typische Utrechtse humor ook
Oh gezellig, en mooi beestjequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik leen hem een nachtje van moeders
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, het zijn allemaal sjappiesquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat werd enigzins duidelijk ja.
Maar jah welke radio DJ is nou niet irritant dan?
Die ene met lang haar is wel de ultieme sjappie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zijn allemaal sjappies
en pas toen eentje een Tesla cadeau kreeg hadden ze ruzie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die ene met lang haar is wel de ultieme sjappie.
Die eerst een duo was en die ander zijn ene vriendin neukte en zwanger was van die ander.
Heel ingewikkeld ook allemaal
Die gooien met eieren tegen huizen aan tijdens Halloween, vind ik toch van een andere orde dan genocidequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je aan de andere kant van het spectrum ook.
Zusjes en moeders die je de flat afpleuren?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb je aan de andere kant van het spectrum ook.
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gooien met eieren tegen huizen aan tijdens Halloween, vind ik toch van een andere orde dan genocide
Ze zijn nog idealistisch, te jong voor de rauwe werkelijkheid nog.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk Los.
Zijn je kinderen een beetje idealistisch of heb je ze geconfronteerd met de werkelijkheid?
Mogen we het wel over bloemen, spelende kittens, wilde Afrikaanse dansmuziek, elektrische sportauto's, macaroni en zoete popmuziek hebben?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:01 schreef miss_sly het volgende:
Hou het netjes, en ga niet met termen als dom links/rechts, fascisten, nazi, terroristenaanhanger etc gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |