We zitten in een best duur hotel vol Britten. Het valt op, 100% blank, redelijk welvarend (zie je ad huurauto’s) beetje dommige uitdrukkingen op hun gezicht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijna alle Britten met wat geld hebben het land verlaten of hebben plannen om te emigreren en in Spanje schijnt de zon en zijn de vrouwen 20 procent mooier en vrolijker op straat
Over neukenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:56 schreef bitterbal het volgende:
nu 6 uur tijdverschil.
Nu het heeft geregend zijn de kikkers weer flink aan het kwaken![]()
Benieuwd waar ze het toch allemaal over hebben
goeie wandelingenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss ik ging even buiten lopen. Met 1788 stapjes vertrokken. Keurig eindje gelopen, kom thuis. 5879. Hmm hmm. Maar ja ik moest enorm pissen dus jah. Daarna dus maar weer verder gelopen, nu 8974![]()
Ik zeg bier
ik heb ook gewoon een abonnement, 14 euro hu geloof ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:28 schreef sacha het volgende:
YouTube zonder ads zonder abo hiero, met dank aan mijn kint!
Pakketje toch nog aangekomen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat een excuses aan DHL mij bespaard blijft.
Nee, maar ik zei net dat ik dat ging doen hier als ze hem nog naar de automaat hadden gebracht vandaag.quote:
Je hebt eindelijk een adblocker?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:28 schreef sacha het volgende:
YouTube zonder ads zonder abo hiero, met dank aan mijn kint!
ik denk een atblokkerquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk een adblocker?
t zijn net kinderenquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
nee ik hoef geen kat, mijn hele leven wordt beheerst door dat beest en heeft de hele dag tig aandacht nodig, hij mag morgen weer terug![]()
Zo daar ben je vlot achterquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:59 schreef Karzai het volgende:
nee ik hoef geen kat, mijn hele leven wordt beheerst door dat beest en heeft de hele dag tig aandacht nodig, hij mag morgen weer terug![]()
ja johquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja als ze lekker kunnen buiten spelen heb je er geen last van maar nier de hele dag in huis
dan gaan ze lekker met lego spelen of ik zet een filmpje opquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja joh
dat zal een regenachtige dag ook zo zijn
Oh je hebt gelijk de moeder aller moederfukkersquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit is nogal een aandachtshoerer kat
alleen maar goed. meteen genezenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk de moeder aller moederfukkers
mja effe spelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je hebt gelijk de moeder aller moederfukkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |