Misschien kun je het laten bezorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je het laten bezorgen
Hier komen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Iets laten bezorgen durf je ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, daarom waren ze al die tijd dicht. Er is een nieuwe eigenaar
*is bang dat de beste snackbar in de wijde omgeving verpest is*
ptsdquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets laten bezorgen durf je ook niet natuurlijk.
rip patatje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe eigenare hebben negatieve reviews.
Ik vrees het ergste
Iewquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rip patatje.
Dan maar een lekker frietje halen.
benieuwd hoeveel mn ouders zullen vragenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal jouw favoriete eettent eens opkopen en verpesten.
Man man man wat een vreselijk onrechtquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal jouw favoriete eettent eens opkopen en verpesten.
Dan krijg ik ruzie met jou als treinliefhebber, dus gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wat een vreselijk onrechtNee zo kun je echt niet leven, spring maar voor een trein of zo
Of dat er in plaats van koffiegodinnetje ineens een harige enorme praatzieke beer staatquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wat een vreselijk onrechtNee zo kun je echt niet leven, spring maar voor een trein of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |