Misschien kun je het laten bezorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je het laten bezorgen
Hier komen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Iets laten bezorgen durf je ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Oh, daarom waren ze al die tijd dicht. Er is een nieuwe eigenaar
*is bang dat de beste snackbar in de wijde omgeving verpest is*
ptsdquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets laten bezorgen durf je ook niet natuurlijk.
rip patatje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwe eigenare hebben negatieve reviews.
Ik vrees het ergste
Iewquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rip patatje.
Dan maar een lekker frietje halen.
benieuwd hoeveel mn ouders zullen vragenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal jouw favoriete eettent eens opkopen en verpesten.
Man man man wat een vreselijk onrechtquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal jouw favoriete eettent eens opkopen en verpesten.
Dan krijg ik ruzie met jou als treinliefhebber, dus gaan we niet doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wat een vreselijk onrechtNee zo kun je echt niet leven, spring maar voor een trein of zo
Of dat er in plaats van koffiegodinnetje ineens een harige enorme praatzieke beer staatquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man wat een vreselijk onrechtNee zo kun je echt niet leven, spring maar voor een trein of zo
Dan zet ik zelf wel koffie. Wat ik nu trouwens ook al best vaak doequote:Op zaterdag 2 november 2024 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat er in plaats van koffiegodinnetje ineens een harige enorme praatzieke beer staat
Gewoon een keer je leukste spijkerbroek aantrekken en vragen of ze bij jou een kopje koffie komt drinkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zet ik zelf wel koffie. Wat ik nu trouwens ook al best vaak doe
Bedankt voor deze test.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb even voor jullie getest. Het is koud buiten.
Ik moet eigenlijk even snel naar buiten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net de doos van de pizza in de kliko gegooid.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk even snel naar buiten.
Nou valt eigenlijk wel mee voor de tijd van het jaar toch?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
Ja, maar afgelopen 2 weken waren heel warm voor de tijd van het jaar. Dat is het nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou valt eigenlijk wel mee voor de tijd van het jaar toch?
Fair enough.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar afgelopen 2 weken waren heel warm voor de tijd van het jaar. Dat is het nu dus niet meer.
Stoken doe ik al wel hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Zo lang ik nog geen winterjas hoef te dragen of te stoken vind ik het prima.
Patat SAMBALBIJquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:22 schreef Nattekat het volgende:
Patat is goedgekeurd.
Het is overgenomen door een Chinees stel, dus drie keer raden wat het nieuwe menu-item was
Gisteravond zat ik even te twijfelen of ik de verwarming een tikkie zou geven... maar vanavond is het weer een normale temperatuur in huis. Zon heeft lekker geschenen vanmiddagquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Zo lang ik nog geen winterjas hoef te dragen of te stoken vind ik het prima.
Na zo'n zonnige dag als vandaag is het hier weer gewoon 20,5. Voordelen van in een kas wonen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stoken doe ik al wel hoorIk trek weleens een fleecetrui aan maar behaaglijk wordt het daar niet van.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Linkse enge heks,
"Marjolein Moorman
Vandaag is het 20 jaar geleden Theo van Gogh bruut werd vermoord. Vanwege zijn idee van vrijheid. Wij herdenken hem dit weekend op allerlei manieren. En zullen hem blijven herdenken, want Amsterdam moet altijd pal blijven staan voor het vrije woord"
Huh, dit is hier post 302quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Linkse enge heks,
"Marjolein Moorman
Vandaag is het 20 jaar geleden Theo van Gogh bruut werd vermoord. Vanwege zijn idee van vrijheid. Wij herdenken hem dit weekend op allerlei manieren. En zullen hem blijven herdenken, want Amsterdam moet altijd pal blijven staan voor het vrije woord"
ternauwernood?quote:
quote:Hotdog op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |