Als je gluten intolerant bent kun je vaak toch nog wel wat brood eten? Gaat hier best prima als je juiste brood haalt of zelf maakt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben het brood juist zatmaar ik heb dan ook vreugdeloze glutenvrije meuk.
Jawel soms eet ik wel gewoon brood, maar het is minimaal en eventueel alleen als ik uit eten ga. Ik heb anders echt veel pijn als ik het volledig los laat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je gluten intolerant bent kun je vaak toch nog wel wat brood eten? Gaat hier best prima als je juiste brood haalt of zelf maakt.
Is af en toe we beetje puzzelen met koken.
dus je eet nog steeds geen Thaise menu's dus?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
ontbijt was thuis
lunch met drankje was 170 baht
avond eten met drankje was 270 baht
ijs was 125 baht
Doel was 300 baht
Goed zuurdesem gaat hier meestal wel prima.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jawel soms eet ik wel gewoon brood, maar het is minimaal en eventueel alleen als ik uit eten ga. Ik heb anders echt veel pijn als ik het volledig los laat.
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
insta verdenkt mij van automatisch gedrag
Bij elk race spel waren de impreza en Lancer Evo altijd wel mijn favoriete wagensquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn wagenlijst momenteel, ik heb wel veel verkocht moet opbouwen naar de next level
[ afbeelding ]
Robot die alle leuke beestjes likedquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb ook zuurdesem geprobeerd eerst, want ik dacht dat het misschien aan het gist lag, of supermarktbrood dus toen alles bij een goede bakker gehaald.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed zuurdesem gaat hier meestal wel prima.
Of je moet echt full blown coeliakie hebben, dan zou ik het niet doen.
Balbotquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Fijne wagens supersnel en stabielquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij elk race spel waren de impreza en Lancer Evo altijd wel mijn favoriete wagens
Ik wist hetquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:17 schreef bitterbal het volgende:
Brood doen we hier nog wel af en hoe. De rest we glutenvrij. Zijn meestal ook wel prima alternatieven voor te vinden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook zuurdesem geprobeerd eerst, want ik dacht dat het misschien aan het gist lag, of supermarktbrood dus toen alles bij een goede bakker gehaald.
Maar toen bedacht ik me dat ik geen pijn kreeg als ik geen brood atdus overgestapt naar glutenvrij voor de dingen zoals brood, pasta, havermout, crackers, pannenkoeken. En dat scheelde echt enorm. Verder ben ik er niet streng mee en lees ik niet elk label.
Zelflerende AI. Kwestie van tijd voor deze snack Siri de wereld overneemt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb insta weten te overtuigen dat ik een mens ben
snacks will rule the worldquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelflerende AI. Kwestie van tijd voor deze snack Siri de wereld overneemt.
Ja wissel af. Die lunch was bv wel thais maar dan weer wat duurder. Avond eten was Mexicaans.quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus je eet nog steeds geen Thaise menu's dus?
Daarmee zou je onder de 300 kunnen blijven toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |