SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan terecht. 100% fouten tegen Willem II en beide goals Ajax, en dan nog “ziet er niet goed uit” gevallen tegen Sparta, NEC, Benfica, PSV.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat Brian toch harde keuzes durft te maken, had het nu niet verwacht, maar wel terecht natuurlijk.
Zoals Peter Bosz vandaag zei: we waren gewoon kansloos.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Meer dan terecht. 100% fouten tegen Willem II en beide goals Ajax, en dan nog “ziet er niet goed uit” gevallen tegen Sparta, NEC, Benfica, PSV.
Reflexen zijn meer dan goed bij Timon, maar verder onzeker bij hoge ballen, corners en kan zeer slecht inschatten hoe en wanneer uit te komen. Kost je dus 3 punten tegen Willem II en tegen Ajax weet je niet hoe het anders was gelopen.
Dan nog prima dat Bijlow weer op goal staat. Want Wellenreuther kost gewoon punten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoals Peter Bosz vandaag zei: we waren gewoon kansloos.
Waarom ben jij het altijd met mij oneens?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Met 26 kom je als keeper doorgaans pas net kijken
Omdat jij teveel zuipt en geen verstand van het spelletje hebt (en ok, Callie is soms ook wel een beetje een typetje)quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarom ben jij het altijd met mij oneens?
Knuppelquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die waterdrager moet niet zo interessant doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer een lichtpuntje hoe snel Milambo zich heeft ontwikkeld tot het punt dat we hem missen in de basis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:21 schreef De_Pel het volgende:
Dus met bijlow, maar zonder Ueda en milambo… nou is AZ ook niet veel, maar Ik moet het nog maar zien. Klinkt als een matige 0-0 / 1-1.
Vond ik ook. Kwam hem tegen voor m'n topic over Charismatische voetballers. Dit zijn er twee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:51 schreef tong80 het volgende:
M'n nieuwe omslagfoto op Facebook. (ja daar zit ik nog op)
[ afbeelding ]
Welke wedstrijd was dit? WK74 waarschijnlijk, tegen Argentinië?quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Kwam hem tegen voor m'n topic over Charismatische voetballers. Dit zijn er twee.
Ik twijfel. Hier geen kettingen van Willem. Maar misschien onder shirt. De rest klopt wel....quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dit? WK74 waarschijnlijk, tegen Argentinië?
Wat een enorme handquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:51 schreef tong80 het volgende:
M'n nieuwe omslagfoto op Facebook. (ja daar zit ik nog op)
[ afbeelding ]
Te vaak hand in hand gelopen.quote:
Mooie wit wit foto. @KingRolandquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Hier geen kettingen van Willem. Maar misschien onder shirt. De rest klopt wel....
[ afbeelding ]
Reverse image search zegt na de wedstrijd tegen de DDRquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dit? WK74 waarschijnlijk, tegen Argentinië?
Iedere jeugdspeler van feyenoord is beter dan euda......quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer een lichtpuntje hoe snel Milambo zich heeft ontwikkeld tot het punt dat we hem missen in de basis.
Tevens zit Redmond (18) uit de eigen jeugd als tweede spits op de bank. Volgens mij niet veel bijzonders, maar Priske kijkt dus veel naar de eigen jeugd en dat vind ik altijd goed voor een club. Sliti was eerder ook al mee met de selectie.
Achabar? Die speelt nu bij de amateurs. En is daar gelukkig mee, trouwens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedere jeugdspeler van feyenoord is beter dan euda......
ueda is niet beter dan anchaber of die andere spits waarvan ik de naam kwijt ben maar nu ergens in de eredivisie speelt...
Daar hoort ueda ook thuis.......quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Achabar? Die speelt nu bij de amateurs. En is daar gelukkig mee, trouwens.
Maar kunnen ze een penalty nemen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ivanusec en Carranza samen voorin, niet de snelste voorhoede zou ik zeggen.
Damnquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ivanusec en Carranza samen voorin, niet de snelste voorhoede zou ik zeggen.
beetje bangquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet nog niet of ik hier zo'n zin in heb.
En vandaag 3 foutjes van PSV?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beetje bang
voor die wedstrijd tegen 020 was feyenoord gewoon heel erg goed
dat kan niet zomaar weg zijn
2 foutjes woensdag meer was het niet
AZ 1 punt laatste vier wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beetje bang
voor die wedstrijd tegen 020 was feyenoord gewoon heel erg goed
dat kan niet zomaar weg zijn
2 foutjes woensdag meer was het niet
DJ Paul jonguh!!!!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd.
Weet iemand trouwens waarom de bas tegenwoordig altijd zo tyfushard staat in de Kuip? Kan mezelf niet eens horen denken.
Tijd voor Andreev!quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Paar kutballen van Bijlow, doe Wellenreuther maar weer
Van beide partijen inderdaad. Echt totaal kwaliteitsloos dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Eerste kwartier is een partij matig zeg. Mijn hemel.
hij haalt op zn tandvlees de 70 min.. zal wel even wat rust krijgenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom hij ossman op de bank zet....
met ossman heb je speler met een actie naar het doel
niks gemistquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef ashardalan het volgende:
Helemaal vergeten (en films kijken met m'n lieftallige echtgenote) dat we moeten spelen... Hoe was het eerste half uur?
Ik zou nog een film opzetten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef ashardalan het volgende:
Helemaal vergeten (en films kijken met m'n lieftallige echtgenote) dat we moeten spelen... Hoe was het eerste half uur?
Nah, kan net zo goed de wedstrijd afkijkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou nog een film opzetten.
Als je Feyenoord shirts van Telstar geeft en AZ van Top Oss zou je het ook geloven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef ashardalan het volgende:
Oef...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je Feyenoord shirts van Telstar geeft en AZ van Top Oss zou je het ook geloven.
Immers heeft z'n naam verandert?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:39 schreef Qarrad het volgende:
Carranza doet niet veel goed, ondanks dat hij hard werkt.
Alsof je weer met Bannis in de punt speelt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:39 schreef Qarrad het volgende:
Carranza doet niet veel goed, ondanks dat hij hard werkt.
Bannis werkte niet echt hard, dat was een beperkt afmakertje zoals ik me hem herinner.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Alsof je weer met Bannis in de punt speelt.
caranza gaat pas scoren als hij een intikkertje vanaf 2 meter van het doel krijgtquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:41 schreef Haringkop het volgende:
Ivanusec speelt toe nu toe prima, Carranza komt toch nog veel tekort als (meevoetballende) spits.
Klopt, Beelen helaas welquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
Bijlow kost ons geen punten toch?
dit is eerder beelen aan te rekenenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
Jij bent de Harvard man, wij stervelingen weten dat niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom gaan die doelmannen als debielen tegenwoordig het doel uit...
wie weet dat?
Werd ook wel iets te snel opgehemeld natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er met Beelen gebeurd, die kan er niks meer van.
Dat was idd al niet zo veel, maar Geertruida hielp hem vaak uit de brand.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd ook wel iets te snel opgehemeld natuurlijk
Hancko zit hier niet fout, maar speelt ook al een tijdje onder zijn niveau van vroeger.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er met Beelen gebeurd, die kan er niks meer van.
Hij speelde gewoon een goed seizoen. Maakte in ieder geval geen fouten zoals dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd ook wel iets te snel opgehemeld natuurlijk
Je mist gewoon teveel basiskrachten nu, teveel matige spelers op het veld.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, we speelden ook 3 wedstrijden leuk, maar het is weer weggezakt naar een erbarmelijk niveau.
Bult Nederlandse aso's kopen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Jij heb speciale voorhoede spelers nodig
spelers met wat extraas
zoals gimenez en minteh
dit zijn er niet
caranza kan er geen kut van en de rest van de voorhoede ook niet
dit is een voorhoede feyenoord onwaardig
ik ben keihard in mijn oordeel en inzichten
Dit was natuurlijk een fout van Beelen maar Bijlow had niet perse hoeven glijden daar denk ik inderdaad. Laag en breed staan zodat je nog eventueel terug kan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
Dat speelt wel een (belangrijke) rol, maar toch kunnen de meesten wel beter dan dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je mist gewoon teveel basiskrachten nu, teveel matige spelers op het veld.
Timber heeft z'n dag niet, Paixao doet rare dingen maar bijvoorbeeld zo'n Zerrouki. Afgrijselijk slecht, hij doet maar wat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat speelt wel een (belangrijke) rol, maar toch kunnen de meesten wel beter dan dit.
Klopt ook wel, maar dat is dan te Kloese te verwijten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je mist gewoon teveel basiskrachten nu, teveel matige spelers op het veld.
Met een lege maag gaat hij weer vlammen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:56 schreef Haringkop het volgende:
Zerrouki is echt een drama, loopt Timber in de weg en wanneer hij wel de bal heeft maakt hij constant de verkeerde keuzes.
czranza is gewoon een slakquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als die Redmond ook maar een beetje snel is doe maar.
Bijlow in de spits.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
czranza is gewoon een slak
Ik vind Bijlow niet goed vandaag maar je moet hem nu ook even de kans geven. Keepers hebben altijd even ‘ritme’ nodig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk een fout van Beelen maar Bijlow had niet perse hoeven glijden daar denk ik inderdaad. Laag en breed staan zodat je nog eventueel terug kan.
quote:Verbazing over ontwikkeling Feyenoord: ''Ze spelen als een soort Manchester City''
Is ook zo hoor, maar het kan zo snel gaan soms .quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was wel 5 blessures geleden
Die wedstrijden tegen Eagles en Benfica waren echt vreselijk goed, maar wel incidenten. Ajax heeft een blauwdruk gegeven hoe je dit Feyenoord het lastig maakt en zolang al die blessures door gaan en je een soort van slappe poffertjes mentaliteit hebt vrees ik dat je maar zelden tot echt goed voetbal komtquote:
dat is ook meer blinde hoop dan kwaliteit. De realiteit is dat Sauer geen stempel kan drukken bij nac. Alleen tegen rkc speelde hij een prima pot.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gooi er nog maar een keer in dat ik liever Sauer en Slory had gehad ipv van Ivanusec en HadjMoussa
Bij Feyenoord invallen die veel meer de bal heeft lijkt mij ook beter voor hem bij nac moet hij alles alleen doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:22 schreef snabbi het volgende:
[..]
dat is ook meer blinde hoop dan kwaliteit. De realiteit is dat Sauer geen stempel kan drukken bij nac. Alleen tegen rkc speelde hij een prima pot.
(lol)quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
KIJK DIE FUKKING GRIJNS VAN PAXAIO
DIE SNAPT HET NIET ZO GOED VOLGENS MIJ
sorry
denkt dat hij met 3-0 voorstaat debieltje
Ik kan dit verband niet langer ontkennen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:25 schreef Droopie het volgende:
Sinds Zerrouki eruit is gaat het prima.
Het is roeien met de riemen die we hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef snabbi het volgende:
ik heb alleen nog niet dat euforische gevoel... ik schaam me voorlopig nog
Moet je gewoon niet meer opstellen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Zerrouki meer helpt.
Zerrouki wordt de nieuwe Amrabat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet meer opstellen.
Los van die twee goals net: je hebt er echt geen klote aan. Zerrouki komt in werkelijk alles tekort.
En dus de dirigent bij AZ die overal tussen zat eruit. Kut voor hem, maar ik denk dat het voor ons heel veel lucht op het middenveld gaat opleveren.quote:
Wel gek, ik was nooit zo fan van hem, maar bij Twente en begin vorig seizoen was het wel beter dan dit. Maar nu is het haast amateuristisch.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet meer opstellen.
Los van die twee goals net: je hebt er echt geen klote aan. Zerrouki komt in werkelijk alles tekort.
Laten we het op wedstrijdritme houden. Wisselt goede dingen af echt met knullige idiote momenten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ivanusec bijna helemaal verantwoordelijk voor de 2-2.
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:42 schreef Qarrad het volgende:
Zucht, Hadj Moussa met een goochelact die maar niet ophoudt en dan een kutbal.
Lekker goochelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:42 schreef Qarrad het volgende:
Zucht, Hadj Moussa met een goochelact die maar niet ophoudt en dan een kutbal.
Haha ik ga vaker zeiken over een spelerquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.
Ik probeerde een jinx en het lukte hier bijna, maar deze goal was wel dankzij hem. Goeie actie. Alleen die voorzetquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
Moussa.
Is toch een leuk spelertje man. Kom op.
Hij verrast me eerlijk gezegd best de laatste tijd, ook nog best veel werklust wat je normaal niet verwacht bij zo'n type.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
Moussa.
Is toch een leuk spelertje man. Kom op.
Het is geen messentrekkende Brabo. Die jongen heet Osman.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb al een paar keer geroepen dat ossman in de spits moest
Komt wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeerde een jinx en het lukte hier bijna, maar deze goal was wel dankzij hem. Goeie actie. Alleen die voorzet
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.
Tegen verdedigende ploegen kun je die nog goed gebruiken voor in de kleine ruimtes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hadj Mousss is gewoon een leuke invaller, brengt toch iets. De succesratio zal niet altijd even hoog liggen maar het srukje pleintjesvoetbal levert tenminste wat verwarring op voor iedereen.
Hij heeft wel iets. Die kapacties zijn tamelijk briljant, maar ik heb hem nog geen goede pass of schot zien geven in de zestien.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen verdedigende ploegen kun je die nog goed gebruiken voor in de kleine ruimtes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |