Klopt, Beelen helaas welquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
Bijlow kost ons geen punten toch?
dit is eerder beelen aan te rekenenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
Jij bent de Harvard man, wij stervelingen weten dat niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom gaan die doelmannen als debielen tegenwoordig het doel uit...
wie weet dat?
Werd ook wel iets te snel opgehemeld natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er met Beelen gebeurd, die kan er niks meer van.
Dat was idd al niet zo veel, maar Geertruida hielp hem vaak uit de brand.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd ook wel iets te snel opgehemeld natuurlijk
Hancko zit hier niet fout, maar speelt ook al een tijdje onder zijn niveau van vroeger.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er met Beelen gebeurd, die kan er niks meer van.
Hij speelde gewoon een goed seizoen. Maakte in ieder geval geen fouten zoals dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werd ook wel iets te snel opgehemeld natuurlijk
Je mist gewoon teveel basiskrachten nu, teveel matige spelers op het veld.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, we speelden ook 3 wedstrijden leuk, maar het is weer weggezakt naar een erbarmelijk niveau.
Bult Nederlandse aso's kopen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Jij heb speciale voorhoede spelers nodig
spelers met wat extraas
zoals gimenez en minteh
dit zijn er niet
caranza kan er geen kut van en de rest van de voorhoede ook niet
dit is een voorhoede feyenoord onwaardig
ik ben keihard in mijn oordeel en inzichten
Dit was natuurlijk een fout van Beelen maar Bijlow had niet perse hoeven glijden daar denk ik inderdaad. Laag en breed staan zodat je nog eventueel terug kan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef Netsplitter het volgende:
Dat speelt wel een (belangrijke) rol, maar toch kunnen de meesten wel beter dan dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je mist gewoon teveel basiskrachten nu, teveel matige spelers op het veld.
Timber heeft z'n dag niet, Paixao doet rare dingen maar bijvoorbeeld zo'n Zerrouki. Afgrijselijk slecht, hij doet maar wat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat speelt wel een (belangrijke) rol, maar toch kunnen de meesten wel beter dan dit.
Klopt ook wel, maar dat is dan te Kloese te verwijten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je mist gewoon teveel basiskrachten nu, teveel matige spelers op het veld.
Met een lege maag gaat hij weer vlammen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:56 schreef Haringkop het volgende:
Zerrouki is echt een drama, loopt Timber in de weg en wanneer hij wel de bal heeft maakt hij constant de verkeerde keuzes.
czranza is gewoon een slakquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als die Redmond ook maar een beetje snel is doe maar.
Bijlow in de spits.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
czranza is gewoon een slak
Ik vind Bijlow niet goed vandaag maar je moet hem nu ook even de kans geven. Keepers hebben altijd even ‘ritme’ nodig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk een fout van Beelen maar Bijlow had niet perse hoeven glijden daar denk ik inderdaad. Laag en breed staan zodat je nog eventueel terug kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |