Het is roeien met de riemen die we hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef snabbi het volgende:
ik heb alleen nog niet dat euforische gevoel... ik schaam me voorlopig nog
Moet je gewoon niet meer opstellen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen Zerrouki meer helpt.
Zerrouki wordt de nieuwe Amrabat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet meer opstellen.
Los van die twee goals net: je hebt er echt geen klote aan. Zerrouki komt in werkelijk alles tekort.
En dus de dirigent bij AZ die overal tussen zat eruit. Kut voor hem, maar ik denk dat het voor ons heel veel lucht op het middenveld gaat opleveren.quote:
Wel gek, ik was nooit zo fan van hem, maar bij Twente en begin vorig seizoen was het wel beter dan dit. Maar nu is het haast amateuristisch.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet meer opstellen.
Los van die twee goals net: je hebt er echt geen klote aan. Zerrouki komt in werkelijk alles tekort.
Laten we het op wedstrijdritme houden. Wisselt goede dingen af echt met knullige idiote momenten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ivanusec bijna helemaal verantwoordelijk voor de 2-2.
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:42 schreef Qarrad het volgende:
Zucht, Hadj Moussa met een goochelact die maar niet ophoudt en dan een kutbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |