Lekker goochelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:42 schreef Qarrad het volgende:
Zucht, Hadj Moussa met een goochelact die maar niet ophoudt en dan een kutbal.
Haha ik ga vaker zeiken over een spelerquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.
Ik probeerde een jinx en het lukte hier bijna, maar deze goal was wel dankzij hem. Goeie actie. Alleen die voorzetquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
Moussa.
Is toch een leuk spelertje man. Kom op.
Hij verrast me eerlijk gezegd best de laatste tijd, ook nog best veel werklust wat je normaal niet verwacht bij zo'n type.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
Moussa.
Is toch een leuk spelertje man. Kom op.
Het is geen messentrekkende Brabo. Die jongen heet Osman.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb al een paar keer geroepen dat ossman in de spits moest
Komt wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeerde een jinx en het lukte hier bijna, maar deze goal was wel dankzij hem. Goeie actie. Alleen die voorzet
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.
Tegen verdedigende ploegen kun je die nog goed gebruiken voor in de kleine ruimtes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hadj Mousss is gewoon een leuke invaller, brengt toch iets. De succesratio zal niet altijd even hoog liggen maar het srukje pleintjesvoetbal levert tenminste wat verwarring op voor iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |