Lekker goochelenquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:42 schreef Qarrad het volgende:
Zucht, Hadj Moussa met een goochelact die maar niet ophoudt en dan een kutbal.
Haha ik ga vaker zeiken over een spelerquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.
Ik probeerde een jinx en het lukte hier bijna, maar deze goal was wel dankzij hem. Goeie actie. Alleen die voorzetquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
Moussa.
Is toch een leuk spelertje man. Kom op.
Hij verrast me eerlijk gezegd best de laatste tijd, ook nog best veel werklust wat je normaal niet verwacht bij zo'n type.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
Moussa.
Is toch een leuk spelertje man. Kom op.
Het is geen messentrekkende Brabo. Die jongen heet Osman.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb al een paar keer geroepen dat ossman in de spits moest
Komt wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeerde een jinx en het lukte hier bijna, maar deze goal was wel dankzij hem. Goeie actie. Alleen die voorzet
quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat echt nooit een goal of assist maken.
Tegen verdedigende ploegen kun je die nog goed gebruiken voor in de kleine ruimtes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hadj Mousss is gewoon een leuke invaller, brengt toch iets. De succesratio zal niet altijd even hoog liggen maar het srukje pleintjesvoetbal levert tenminste wat verwarring op voor iedereen.
Hij heeft wel iets. Die kapacties zijn tamelijk briljant, maar ik heb hem nog geen goede pass of schot zien geven in de zestien.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegen verdedigende ploegen kun je die nog goed gebruiken voor in de kleine ruimtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |