Nu is AZ niet geweldig maar ik zou niet met vier aanvallers gaan spelen tegen ze.quote:
Godzijdank zeg. @KingRolandquote:
Het idee was dat Bijlow zou vertrekken. Denk wel dat hij zelf die keuze pas maakte nadat ie 2e keeper werd, waardoor hij dus eigenlijk naar de uitgang werd gedwongen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:27 schreef Wotte het volgende:
Waarom koos hij in eerste instantie eigenlijk voor Wellenreuther? Bijlow is nou ook niet echt meer jong meer.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:27 schreef Wotte het volgende:
Waarom koos hij in eerste instantie eigenlijk voor Wellenreuther? Bijlow is nou ook niet echt meer jong meer.
In het geval van Bijlow ligt dat natuurlijk wel iets anders. Die vent is lichamelijk 63quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Met 26 kom je als keeper doorgaans pas net kijken
Fair enoughquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het geval van Bijlow ligt dat natuurlijk wel iets anders. Die vent is lichamelijk 63
quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:45 schreef Haringkop het volgende:
Zerrouki en Carranza morgen, nou we gaan er even lekker voor zitten.
Ik wil die andere Zquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:45 schreef Haringkop het volgende:
Zerrouki en Carranza morgen, nou we gaan er even lekker voor zitten.
Is die überhaupt wel fit? Dan zou ik hem zeker opstellen ipv Zerrouki ja.quote:
Ik begreep dat hij weer beschikbaar was, jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Is die überhaupt wel fit? Dan zou ik hem zeker opstellen ipv Zerrouki ja.
quote:Er zijn echter nog een aantal opties als Brian Priske de verdedigende middenvelder niet in de basis wil posteren. Zo viel Chris-Kévin Nadje woensdagavond in voor Milambo en zat de van een blessure teruggekeerde Gjivai Zechiël op de bank zonder minuten te maken.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ki-terug-in-de-basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |