De Jong mag de schoenveters van Aursnes nog niet vastmaken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De Jong pure middelmaat?Ik vind het altijd een beetje flauw om bij verschil van mening dingen te zeggen als 'jij hebt er geen kijk op'.
Maar in dit geval durf ik wel te stellen: jij hebt er geen kijk op
Ach wat jammerquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sowieso verdien ik veel meer credits op dit forum. Toen ik van de zomer zei dat het jammer was dat de transfer van Stengs niet doorging omdat het een kreupel paard is, werd ik voor rotte vis uitgemaakt. Over de trainer Robin van Persie had ik ook gelijk.
Ik word niet op waarde geschat en daar heb ik nu echt genoeg van.
Je kunt tegen Benfica niet aan de aftrap verschijnen met Mitchell, Zerrouki en Hadj Moussa.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:04 schreef GGMM het volgende:
Snap ook niet dat jullie niet wat meer rouleren
Hoe gaat het eigenlijk met Cole Bassett?quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Sowieso verdien ik veel meer credits op dit forum. Toen ik van de zomer zei dat het jammer was dat de transfer van Stengs niet doorging omdat het een kreupel paard is, werd ik voor rotte vis uitgemaakt. Over de trainer Robin van Persie had ik ook gelijk.
Ik word niet op waarde geschat en daar heb ik nu echt genoeg van.
Dat was een act.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Cole Bassett?
Jij moet je mond dicht houden. Heb je dat begrepen?!quote:
Je bent weer helemaal in je element hè.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:19 schreef GGMM het volgende:
Heren, heren.
Laten we het gezellig houden. Dat onderlinge gescheld als er eens (toegegeven een zeer belangrijke) wedstrijd verloren gaat is helemaal niet nodig.
Dan wordt het niks, want ik heb heel veel vertrouwen in jou.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in Justin Bijlow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |