DJ Paul jonguh!!!!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:04 schreef H.FR het volgende:
Ben benieuwd.
Weet iemand trouwens waarom de bas tegenwoordig altijd zo tyfushard staat in de Kuip? Kan mezelf niet eens horen denken.
Tijd voor Andreev!quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Paar kutballen van Bijlow, doe Wellenreuther maar weer
Van beide partijen inderdaad. Echt totaal kwaliteitsloos dit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Eerste kwartier is een partij matig zeg. Mijn hemel.
hij haalt op zn tandvlees de 70 min.. zal wel even wat rust krijgenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:25 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom hij ossman op de bank zet....
met ossman heb je speler met een actie naar het doel
niks gemistquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef ashardalan het volgende:
Helemaal vergeten (en films kijken met m'n lieftallige echtgenote) dat we moeten spelen... Hoe was het eerste half uur?
Ik zou nog een film opzetten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef ashardalan het volgende:
Helemaal vergeten (en films kijken met m'n lieftallige echtgenote) dat we moeten spelen... Hoe was het eerste half uur?
Nah, kan net zo goed de wedstrijd afkijkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou nog een film opzetten.
Als je Feyenoord shirts van Telstar geeft en AZ van Top Oss zou je het ook geloven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:35 schreef ashardalan het volgende:
Oef...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je Feyenoord shirts van Telstar geeft en AZ van Top Oss zou je het ook geloven.
Immers heeft z'n naam verandert?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:39 schreef Qarrad het volgende:
Carranza doet niet veel goed, ondanks dat hij hard werkt.
Alsof je weer met Bannis in de punt speelt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:39 schreef Qarrad het volgende:
Carranza doet niet veel goed, ondanks dat hij hard werkt.
Bannis werkte niet echt hard, dat was een beperkt afmakertje zoals ik me hem herinner.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:41 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Alsof je weer met Bannis in de punt speelt.
caranza gaat pas scoren als hij een intikkertje vanaf 2 meter van het doel krijgtquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:41 schreef Haringkop het volgende:
Ivanusec speelt toe nu toe prima, Carranza komt toch nog veel tekort als (meevoetballende) spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |