SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan terecht. 100% fouten tegen Willem II en beide goals Ajax, en dan nog “ziet er niet goed uit” gevallen tegen Sparta, NEC, Benfica, PSV.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed om te zien dat Brian toch harde keuzes durft te maken, had het nu niet verwacht, maar wel terecht natuurlijk.
Zoals Peter Bosz vandaag zei: we waren gewoon kansloos.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Meer dan terecht. 100% fouten tegen Willem II en beide goals Ajax, en dan nog “ziet er niet goed uit” gevallen tegen Sparta, NEC, Benfica, PSV.
Reflexen zijn meer dan goed bij Timon, maar verder onzeker bij hoge ballen, corners en kan zeer slecht inschatten hoe en wanneer uit te komen. Kost je dus 3 punten tegen Willem II en tegen Ajax weet je niet hoe het anders was gelopen.
Dan nog prima dat Bijlow weer op goal staat. Want Wellenreuther kost gewoon punten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zoals Peter Bosz vandaag zei: we waren gewoon kansloos.
Waarom ben jij het altijd met mij oneens?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Met 26 kom je als keeper doorgaans pas net kijken
Omdat jij teveel zuipt en geen verstand van het spelletje hebt (en ok, Callie is soms ook wel een beetje een typetje)quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarom ben jij het altijd met mij oneens?
Knuppelquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die waterdrager moet niet zo interessant doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer een lichtpuntje hoe snel Milambo zich heeft ontwikkeld tot het punt dat we hem missen in de basis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:21 schreef De_Pel het volgende:
Dus met bijlow, maar zonder Ueda en milambo… nou is AZ ook niet veel, maar Ik moet het nog maar zien. Klinkt als een matige 0-0 / 1-1.
Vond ik ook. Kwam hem tegen voor m'n topic over Charismatische voetballers. Dit zijn er twee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:51 schreef tong80 het volgende:
M'n nieuwe omslagfoto op Facebook. (ja daar zit ik nog op)
[ afbeelding ]
Welke wedstrijd was dit? WK74 waarschijnlijk, tegen Argentinië?quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Kwam hem tegen voor m'n topic over Charismatische voetballers. Dit zijn er twee.
Ik twijfel. Hier geen kettingen van Willem. Maar misschien onder shirt. De rest klopt wel....quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dit? WK74 waarschijnlijk, tegen Argentinië?
Wat een enorme handquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:51 schreef tong80 het volgende:
M'n nieuwe omslagfoto op Facebook. (ja daar zit ik nog op)
[ afbeelding ]
Te vaak hand in hand gelopen.quote:
Mooie wit wit foto. @KingRolandquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik twijfel. Hier geen kettingen van Willem. Maar misschien onder shirt. De rest klopt wel....
[ afbeelding ]
Reverse image search zegt na de wedstrijd tegen de DDRquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dit? WK74 waarschijnlijk, tegen Argentinië?
Iedere jeugdspeler van feyenoord is beter dan euda......quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer een lichtpuntje hoe snel Milambo zich heeft ontwikkeld tot het punt dat we hem missen in de basis.
Tevens zit Redmond (18) uit de eigen jeugd als tweede spits op de bank. Volgens mij niet veel bijzonders, maar Priske kijkt dus veel naar de eigen jeugd en dat vind ik altijd goed voor een club. Sliti was eerder ook al mee met de selectie.
Achabar? Die speelt nu bij de amateurs. En is daar gelukkig mee, trouwens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Iedere jeugdspeler van feyenoord is beter dan euda......
ueda is niet beter dan anchaber of die andere spits waarvan ik de naam kwijt ben maar nu ergens in de eredivisie speelt...
Daar hoort ueda ook thuis.......quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Achabar? Die speelt nu bij de amateurs. En is daar gelukkig mee, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |